Thursday, July 29, 2010

CUKUPLAH UMNO OI…..


Cukuplah UMNO oi…setakat PAS dengan Ulama Politik Dajal mereka berpolitik dalam PAS…jangan UMNO heretkan lagi guru-guru kealam Politik memaki hamun dan mencerca sesame anak murid sendiri pula….

Apakah pemimpin UMNO hari ini buta..mata dan buta sekali hati perut mereka…apa yang sudah belaku pada Institusi pendidikan hari ini???

Sedarkah pemimpin UMNO bahawa system pendidikkan hari sudah rosak dan hancur????
Yang ada hanya system pembelajaran yang kosong bagai tong sampah…isinya hanya taik2 dan najis……???



Celiklah mata wahai pemimpin UMNO yang sudah buta mata dan hati perutnya selama ini kerana terlalu mengegejar Kuasa dan kekayaan dan lebih mementingkan perut dan tembolok masing2 dengan memperjudikan rakyat…

Apa sudah jadi pada institusi pendidikkan dibawah kelolaan PAS dan Institusi pendidikkan dibawah kelolaan UMNO hari ini? Apa bezanya guru taski dan guru kemas yang berbeza fahaman politik???….bagaimana pula nasib pelajar didua buah institusi yang berlainan wadah politik masing2..

Mengapa UMNO masih mahu terus merosakkan lagi insitusi pendidikkan dengan melibatkan guru2 pula berpolitik….??

Tidak cukup lagikah ummah yang rosak hari ini dengan ujudnya ulama politik dajal yang sanggup memperjudikan agama dan hukum hari ini demi politik dajal mereka?

Sedarkah pemimpin UMNO temasuk kementerian pembelajaran….yang tidak layak lagi di sebut kementerian Pendidikkan….bahawa sudah ujud hari ini,masa ini di sekolah sekarang ini…penglibatan guru sepenuh masa berpolitik???

Dan buta dan pekakkah kalian wahai pemimpin UMNO bahawa sudah ada dikalanga Guru2 sekolah membincangkan isu2 politik temasuk isu pembunuhan Altantuya dan PM secara terbuka dihadapan pelajar yang masih mentah???

Celiklah mata…wahai pemimpin UMNO oi….!!! Bepolitik janganlah mengikut nafu iblis dan syaitan….!!!

Kerana…UMNO Cuma memiliki spesis menteri2 Amaran…!!!!manakala PAS pula memiliki pemimpi Spesis “BARUA” mengikut telunjuk suara kapiaq harbi yang mampu member mereka jawatan….

Penyokong dan penganut UMNO Cuma menjadi tukang2 anggok…dan yes man pada ketua2 yang mampu menyendatkan tembolak mereka…

Manakala penyokong dan penganut2 PAS pula menjadi lembu yang mampu berguling dan berbaring dijalan…

Kah..kah..kah…UMNO nak jadi Institusi Pendidikkan sebagai Insitusi badut2 yang bijak memaki hamun seperti PAS juga…

Kah..kah..kah..kita Melayu memiliki dua Institusi Politik maki hamun dibawah tajaan PAS yang sedia ada dan UMNO dibawah institusi pendidikkan yang sudah hancur pula…
Eloklah teruslah bepolitik wahai melayu2 Haprak !!!!

Jilat dan kulumlah telor pemimpin2 kalian…jadikan Sekolah pula gelangang anak kita berpolitik….

Ayoh DAP !!!!

Kaji semula kebenaran guru berpolitik

"Golongan ini mempunyai ilmu, bersikap sederhana dan menyokong kerajaan justeru perpaduan dalam masyarakat dapat disuburkan tetapi zaman sekarang saya bimbang berlaku sebaliknya menjadikan golongan ini tidak lagi dihormati,"

KUALA LUMPUR 28 Julai - UMNO Bahagian Cheras mahu kerajaan mengkaji semula keputusan membenarkan guru siswazah bergiat aktif dalam politik, demi menjaga kredibiliti dan kemuliaan profesion perguruan.

Ketuanya, Datuk Syed Ali Al-Habshee yang tidak bersetuju dengan langkah itu, menyifatkannya sebagai agak terburu-buru kerana ia boleh menimbulkan lebih banyak keburukan berbanding kebaikan.

"Saya berharap keputusan ini tidak dibuat secara terburu-buru kerana tanggungjawab sebenar guru ialah mendidik dan melahirkan pelajar berilmu.[sini]

Sebenarnya kebenaran guru berpolitik inilah amalan yang sudah diamal serta telah dipraktikkan oleh Anwar al-juburi sejak menjadi pengusaha Sekolah Swasta sejak dulu...selain guru2 pelajar2 ditanam semangat membenci pemerintah.

Apa yang GMC mampu ingat Anwar pernah mengharamkan Akbar Pro Kerajaan berada dalam library sekolah swasta dibawah sengaraannya dulu...

Dan setelah Anwar berada dalm tong Taik UMNO ...Anwar mengangkat marabat Akbar Pro Kerajaan menjadi ADD...bacaan wajib dalam darjah!!!

Hari ini amalan yang sudah dipaktik oleh Anwar sewaktu menentang kerajaan dulu...ingin dipungut dan dikutib pula oleh pemimpin2 UMNO membenar guru2 berpolitik...

Akhirnya Guru kencing belari pelajar minum air kencing sendiri....

Kini amalan yang rosak dan hancur pernah di Praktik oleh Anwar ingin pula dikutib dan pungut oleh pemimpin UMNO pula....!!!

kah..kah..kah..Pemimpin UMNO carilah Idea yang lebih baik dari Idea yang sudah lusuh dan basi pernah dipraktik oleh Anwar al juburi dulu...

Amalan guru berpolitik bukan Idea baru pada pelapis2 Anwar Al-juburi ...mungkin baru dan Up To Date pada pemimpin UMNO yang baru terjaga dari lena arus Refomasi Anwar...

Longkangkan saja Idea pemimpin UMNO kearah membenarkan guru-guru berpolitik yang sudah usang dan boleh merosak masyarat pelajar hari ini...

Cukulah Guru dengan professionnya sebagai pendidik yang mampu membuka minda pelajar...bukan dibutakan dengan fahaman politik Dajal masing2 yang sempit dan usang...!!

Celiklah mata wahai pemimpin UMNO...apa yang belaku pada Politik PAS yang diketuai oleh ulama2 politik Dajal yang merosak dan menyempitkan minda penyokong2 mereka.

Jangan UMNO butakan minda pelajar-pelajar dengan membenarkan guru2 berpolitik....cukuplah ulama Politik Dajal berpolitik.......jangan libatkan guru2 yang hari ini masih mulia pada pandangan Masyarakat.

Cukuplah rakyat rosak dengan fahama Politik Dajal hri ini...jaganlah UMNO terus merosakkan Institusi perguruan...biarlah mereka kekal menjadi insan yang mendidik bukan insan yang pentingkan fahaman politik Dajal yang sempit tergila2kan kuasa dan pangkat !!

Cukuplah kerosakkan yang belaku pada Institusi Politik Melayu ...jangan rosakkan Institusi pendidikkan!!!!

Hari ini pemimpin UMNO sendiri gagal membendung penglibatan guru-guru yang sudah lama berpolitik dan merosak Institusi pendidikkan....!!

Terbukti hari ini ada guru-guru sekolah-sekolah di sekitar selangor dan Kedah Sendiri..terlibat secara aktif berpolitik gagal pihak pemimpin UMNO mengambil sebarang tindakkan......

Jangan apa yang UMNO dikejar tak dapat.....anak bangsa merempat dijalanan...!!!

Renung dan tenunglah wahai pemimpin tetinggi UMNO yang ada...!!! PAS sebagai contoh institusi POLITIK Melayu Dajal yang melibatkan seluruh generasinya berpolitik ketam!!!

Akhirnya sebahagian besar pemimpin mereka terus berjalan mengering hingga ke hari ini...

UMNO janganlah cuba mendidik bangsanya kearah melahirkan generasi Melayu ketam...cukuplah dengan adanya Politik Melayu PAS hari ini yang cukup merosakkan melayu dan Islam!!....

Jangan UMNO ujudkan lagi institusi perosak bagsa dengan menjadikan guru2 sekolah sebagai ahli2 politik Dajal masing-masing.

Cukuplah apa yang sudah diprktik oleh Anwar dulu....kesannya dapat dilihat pada hari ini...!!!

Kah..kah..kah...
UMNO kutib Idea usang Anwar......kah..kah..kah..

Baru pada UMNO !!!sudah lapok dan bekurap pada Anwar......!!!!!

Komentar :

ada 7 comments ke “CUKUPLAH UMNO OI…..”
pakatan rosak said...
pada hari 

PAS YANG PENGECUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!! CAKAP BERAPI KERJA X BUAT, ISLAM MELAYU TERGADAI, ADA KUASA TAPI PENAKOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!! TGK BETUL2 APA JADI KAT PENANG BADIGOL!!!

cikgu melayu darah umno said...
pada hari 

dulu hangpa ampu geng kontraktor la baru teringat kat cikgu.cikgu tak ada duit.kontraktor ada duit.boleh jamu ketua cawangan hangpa.boleh bawa makan angin.cikgu tak ada duit.kontraktor boleh renew roadtax kereta ajk bahagian.cikgu tak ada duit.kontraktor boleh bagi baju mentara.cikgu mana ada duit.kontraktor boleh bagi duit poket.cikgu mana ada duit.sekarang baru teringat pada cikgu bila cikgu dipinggir oleh arus perdana politik umno.nampak macam gelabah dan cemas kini.

Anonymous said...
pada hari 

betoi ka hang cikgu ? gaya bahasa macam penyokong puak-puak PAS tegaq saja

Anonymous said...
pada hari 

MANA ADA INSTITUSI PENDIDIK YANG DIKELOLAKAN OLEH UMNO-APCO? UMNO TU LAIN..KERAJAAN/ KEMENTERIAN TU LAIN LA NGOK!!!

TERA TU JA KEPALA OTAK PUAK PENCACAI UMNO-APCO..PIANGGGG....SUNGGUUUHHHH..!!!!!

TU PUN JANGANNN...NAK TUNJUK TERERRR...!!!

Citttt....ptuiiiiihhhh...!!!!

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

cukuplah setakat nak jelas pada puak-puak melayu sekutu kapiaq kapiaq harbi ni..lebih2 pun bukannya puak2 ni paham sangat temasuk komen dari penyokong tegaq kapiaq harbi ni.Lagipun pemimpin PAS yang dok ada pun bukan habis mengaji...!!

kah..kah..kah..cukuplah setakat menjelaskan ala kadar standard penyokong PAS yang habis mengaji cuma diTASKI...lebih pun bukan2 puak2 kayu ini faham...apa itu pendidikkan dan apa itu pembelajaran....pada puak2 ini dua2 serupa...

kah..kah..kah... itu pun ada hati nak komen disini....eloklah beguru dengan Mat Sabu dulu...dah dapat ijazah maki hamun ayoh mai komen disini!!!

wassallam..PAS itu Munafik..penyokong2 ibarat kayu dan lembu...

Anonymous said...
pada hari 

ADA ILMU AGAMA TINGGI PUN NAK BUAT APA TAK FAHAM!!MASIH SANGGUP JADI BARUA PADA CINA.

Anonymous said...
pada hari 

Di Kedah EXCO buta huruf pun PAS sanggup jadi pengikut!! sepatutnya yang celik memimpin yang buta,ini yang buta memimpin yang celik.Setakat itu saja Ilmu yang penyokong PAS ada ? sanggup jadi kayu pada yang buta huruf.Hai Anon 7.26pm.Sanggup jadi pecacai pada yang buta huruf bukan setakat sanggup jadi barua pada kapiaq harbi.Ada ilmu bubuh dikaki...inilah cerdiknya puak2 PAS hari ini.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.