Monday, April 5, 2010

TU Diaaaaaa !…ULAMA SLIPAR PEMBOHONG !!

Nik Aziz nafi laporan blog syarikat balak perlu derma kepada kerajaan..

KOTA BAHARU, 4 April — Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat (gambar), hari ini menafikan kerajaan negeri mengenakan syarat bagi setiap syarikat yang ingin mendapatkan konsesi balak mesti menghulurkan derma kepada kerajaan negeri pimpinan PAS itu..Klik


Nik Aziz Berbohong
4 04 2010

KOTA BHARU: Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Aziz Nik Mat, mendakwa derma atau sumbangan oleh syarikat pembalakan yang menerima konsesi di negeri ini kepada Pas, adalah sesuatu yang di luar pengetahuannya.

Beliau tidak suka untuk mengulas dakwaan yang dibangkitkan oleh penulis blog tertentu berhubung sumbangan atau derma terbabit- Kata Ulama Slipar..Klik

Mintak tolong PAS jangan makan BABI

Ahli2 PAS sekalian,

Kalau pendedahan kickdafela tu betul, gua mintak sangat2 lah jangan di bela tapi di hukum seberat2 nya.Derma PASTI atau apa pon tujuan nya tak menjadikan duit itu halal.Sapo cakap cari derma camni tektikel yang bagus meh gua sumbat mulut lu org dengan daging babi.Nak tengok lu sanggup tak makan babi.

Ahli2 PAS sekalian,

Makan duit macam tuh adalah haram serupa macam makan babi.Takan lu org nak tengok anak2 lu org yg mengaji kat PASTI makan babi?
Klik

Dapat Balak Kena Derma, Nik Aziz Nafi Blog Kedai Kopi.

KOTA BHARU. APRIL 04, 10: KOTA BAHARU, 4 April — Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, hari ini menafikan kerajaan negeri mengenakan syarat bagi setiap syarikat yang ingin mendapatkan konsesi balak mesti menghulurkan derma kepada kerajaan negeri pimpinan PAS itu.

“Bukan menjadi dasar kerajaan meminta mana-mana syarikat yang mendapat konsesi balak menghulurkan derma atau bantuan kepada kerajaan negeri. Ini tak ada dalam pengetahuan saya,” katanya kepada pemberita di sini, hari ini...klik

Pendedahan Isu Balak Kelantan Tidak 100% Tidak Benar

Pendedahan dari 1 laman blog tidak bolih di tolak mentah2, mungkin orang di bawah lebih tahu, nanti mereka ketawa kerana gajah depan mata mereka
.klik

Tu Diaaaaaaa Bhg 2 : Tauke ‘Derma’ Kekal Mursyidul Am PAS
30 03 2010

“… Dan bahawasanya Jutapan Sdn Bhd dengan pendaftaran No: 156857-D adalah sebagai

‘Pemohon’ bagi tanah seluas 500 Ekar yang berada di Mukim Pulai daerah Galas Jajahan Gua Musang. Dan bahawasanya telah dipersetujui bersama diantara pihak tuan dan kami untuk memberi sumbangan derma seperti berikut:

• Sumbangan tunai kepada “PASTI” dengan jumlah sebanyak RM 350,000 (tiga ratus lima puluh ribu genap).sini

Inilah al-kisah ulama slipar dengan skandalnya..yang tidak pernah akui kesilapannya..rasuah hanya dianggap hadiah..

Komentar :

ada 5 comments ke “TU Diaaaaaa !…ULAMA SLIPAR PEMBOHONG !!”
Anonymous said...
pada hari 

berhamba pada ALLAH anda akan masuk surga.Tetapi berhamba pada politik anda akan hilang segalaxnya.harapan saya TGNA kembalilah kepangkal jalan dan lupakan politik,perbaiki balik keimanan sementara masih ada sisax hidup ini. Ini adalah ujian pada tuan drp. Allah swt. Khas buat TGNA.

aliffnajmi said...
pada hari 

Alaaa.. dah biasa dah dgr penafian2 camni.
Kes rasuah haji dulu dan kes lantik menantu pun N.ajis mengelak corner baring camni gak.
Asal ada pendedahan penyelewengan pentadbiran Kelantan, sure N.ajis akan buat2 tak tau pasal perkara tu. Abis, apa kerja MENTERI BESAR tu sbnrnya? Ceramah aja kot?

Anonymous said...
pada hari 

Inilah betuahnya jika kunci syurga milik niky aziz..

Anonymous said...
pada hari 

Woooi pinjam gambar-gambar yang menusuk kalbu tu nak wat kat t-shirt. Nanti leh jual kat PRK Hulu Selangor skali ngan Gambar Abh Nuar tengah sondol N.ajis.

Anonymous said...
pada hari 

SILAKAN....BRO ANON !! ITU BUKAN MILIK KITA TAPI MILIK PENYOKONG-PENYOKONG PAS..

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.