Wednesday, April 28, 2010

PAS BELIT LAGI…..PUTAQ LAGI..!!


ADUN PAS KUBANG ROTAN TAK PERLU MOHON AMPUNKah..kah..kah..

Sejauh ini mana ada pemimpin PAS yang sanggup mengaku salah…

Dari ulama King Leather sampai ke Ulama Slipar hingga ke penyokong kaki lima tidak ada yang berani tampil mengaku kesilapan pemimpin maupun ahli kelab mereka...

Mengkapiaq bangsa…PAS juga menafikan sekeras-kerasnya...

Menolak Hukum Kerana Undi cina dan India PAS juga nafi mereka menolak hukum Allah ta'alla hari ini…

Mendajalkan Amaat Sendiri ….Langsung PAS tak berani berkempin mengguna Amanat Dajal itu lagi...

Menipu bangsa … itu juga pekara biasa pada PAS itu bukan amalan pemimpin mereka…

Menyokong kapiaq harbi kerana kuasa juga bukan matlamat kuasa…tetapi kerana Allah swt…

Hari ini apa lagi ciri-ciri munafik yang tidak ada pada pemimpin PAS …yang pasti cici-ciri munafik sudah melepas cici-ciri yang telah digariskan yang ada pada pemimpin PAS hari…

Menunding jari…..itu sudah sikap semula jadi yang sudah sedia ada pada diri mereka….

Pemimpin PAS hari tidak lebih dari pelakun wayang kulit ….membuat bodoh dan pekak demi kepentingan diri mereka…bila terkena pada diri mereka!!

Alasan mereka….

“ …beliau bukannya mempertikaikan tentang kuasa raja sebagai ketua agama”…”

Akhirnya…UMNO juga yang kena….!!


“…Yang timbul isu itu sebab wakil rakyat Barisan Nasionl tak faham,”…” sini

Kesudahannya..” Tak payah jelaskan kepada Tuanku sebab baginda dah faham dan semalam pun saya hubungi pula Setiausaha Sulit Tuanku dan depa (beliau) kata, abaikan saja,” habis cerita……!!!!

Mudah saja Azizan Razak selesai Isu petikai kuasa Raja....!!! Kah..kah..kah..

Sapa tak kenal MB kedah belanda ...Bertaici serah isu itu pada dia....macam main silap mata..sekejab YA...sekejab tak tau apa..pa..!!

Sekejab selesai macam tu saja...

kah..kah..kah...

Komentar :

ada 2 comments ke “PAS BELIT LAGI…..PUTAQ LAGI..!!”
Anonymous said...
pada hari 

oi GMC ADUN kubang rotan ni katanya anak kepada setia Bahagian UMNO ..tu dia anak umno tak kan tak faham lagi tugas sultan.Ni betoi wayang MB Ust tentu kenal sapa dia AUN kubang Rotan ni PAK dia tentu kawan baik Ust Azizan.

tu baru nak tegelak besar mcm GMC!

Tak pecaya GMC tanya tengok orang kubang rotan sapa pak adun ni?

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

kah..kah..LABU LABI betoi..kah..kah..

Anak Setia Usaha Bahagian UMNO tak faham tugas soltan..kah..kah..kah..

Betoi ka Ostat Azizan Pak ADUN ni orang kuat UMNO? baru seropa dengan Ostat rupanya..YB suraya pon anak buah Ostat Azizan Razak nampaknya puak-puak PAS tiga kuda "MAKAN KELILING"

PAS pun depa Telan UMNO pun Depa Telan ni yang kata pati 3 kuda..

kah..kah..kah...makan keliling fuuu lamak !!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.