Saturday, April 3, 2010

LUBANG KAWAH ! AGENDA LANGAU..


“KULIM 2 April - Kemunculan Ahli Parlimen Padang Serai, N. Gobalakrishnan dari Parti Keadilan Rakyat (PKR) di lokasi perhimpunan haram sering menimbulkan kegelisahan ramai gara-gara sikapnya yang gemar melakukan provokasi hingga menyebabkan suasana menjadi kecoh dan tegang”
SINI

Langau-langau yang merasa kedudukan mereka tergugat apabila Ust Gobala akan mengambil tindakan menyingkirkan beberapa orang penyokong kuatnya yang bijak menjilat dan mengampu selama ini dan digantikan dengan mereka yang lebih berwibawa maka penjilat yang ada terus membuat asakan ke atas Ulama keling batu Cave tersebut…

Mereka adalah terdiri dikalangan badut-badut ingusan yang kemaruk pada jawatan..apabila merasai kedudukan mereka akan tergugat dan berkemungkinan akan hilang jawatan Ahli Majlis yang dilantik …………....badut-badut ingusan yang bijak mengampu dan menjilat ulama keling batu cave inipun mula mencari pentas untuk terus bersandiwara untuk merosakka nama baik-ust Gobala…


Sebenarnya badut-badut ingusan yang bijak mengampu dan menjilat inilah yang bijak membuat provokasi murahan berbanding keling batu cave tersebut…

LUBANG BESAR.

Keujudan lubang yang mampu mengisi seluruh EXCO Kedah didalamnya bukan ! factor utama tercetusnya

“ Gobala lu Dimana”..

Tetapi yang menjadi factor utamaya Agenda Lubang sebesar kawah gunung berapi tersebut apabila Gobala akan memecat beberapa ekor badut-badut ingusan yang bijak mengampu dan menjilatnya dan akan mengganti dengan mereka yang lebih berwibawa dari mereka badut-badut ingusan yang bijak mencetus provokasi murahan menyalak dikaki lima jalan….

4/5 ekor badut-badut ingusan bertaraf langau pada Ust Gobala tersebut mula rasa tergugat kedudukan mereka baik di dalam Parti maupun sebagai Ahli Majlis sekarang ini…cuba memperalatkan pula rakyat serta penduduk untuk agenda pribadi mereka semata-mata…

Sebelum ini badut-badut ingusan tersebut mencetus demontrasi ala paria atas agenda Rakyat Lunas ke atas YB Radizi yang lompat Parti kononnya mengkianati amanat Rakyat….

Hari ini badut-badut ingusan tersebut mengguna pula masyarakat peniaga dan penduduk pula untuk menjayakan Agenda mereka dengan membuat Provokasi murahan tetang keujudan lubang kawah tersebut…dan mempersoalkan dimana Gobala…

Siapa sebenar yang tercari-cari ulama keling ini…para langau-langau yang ketagih untuk mengampu dan menjilat telornya selama ini atau penduduk?

Penduduk dan rakyat tidak pernah mencari keling ini….yang kerap mencari adalah langau-langau untuk menjilat dan mengampu telor keling ini saja…lebih-lebih lagi bila langau langau ini sudah terhidu 4/5 ekor dari langau-langau ini akan di pecat…!! Tidak masakan langau-langau tersebut sanggup berdemo semata-mata lubang kawah yang sudah sekian lama disitu….!!

Sebelum masyuarat Agong PKR dan belum ada ura-ura Gobala akan memecat 4/5 ekor badut-badut kaki penjilat dan pencetus Demontrasi ala paria ini ..tidak timbul pula masalah lubang kawah yang sudah setengah abad ujud disitu…

Begitu juga dengan Isu memproses babi di rumah kediaman berlaku di depan rumah tangga mereka sendiri…..tidak pula badut-badut kaki penjilat teloq keling ini menyalak..dan sanggup pula menipu lokasi sebenar yang berlaku jauh dari kediaman mereka………..


Sedangkan isu tersebut ujud didepan batang hidung mereka………..tidak pula dijadikan agenda mereka ………….….bebanding lubang sebesar kawah gunung berapi yang jauh pula dari kediaman mereka dijadikan agenda untuk merosak nama baik Ust Gobala…

Babi didepan rumah mereka tidak terasa jijik...manakala lubang kawah jauh dari dapur mereka...si langau-langau tersebut membuat agenda..!!

Cilaka !! punya langau-langau yang ada "BUTA" bila babi didepan mata mereka !!

Mengapa mereka tidak berdemo dan bertanya dimana pula Dun Angkat PAS iaitu Ustazah Aisyah…?? Atau Lim Soo nee ?? mengapa Gobala yang menjadi sasaran mereka?

Sedangkan Yb Aisyah dan Lim Soo Nee juga harus bertagung jawab pada peniaga dan penduduk serta rakyat dikawasan tersebut juga yang melantik mereka…mengapa Ust Gobala saja disalahkan ..lalu berselindung didalam lubang sebesar telaga untuk beragenda???


Pada badut-badut ingusan hentikanlah demontrasi ala Paria tersebut…Gobala lebih mengenali bekas-bekas penjilatnya dan pengampu telornya…!!

Jangan terus memperalatkan Rakyat Lunas,penduduk serta peniaga untuk menjayakan Agenda peribadi anda yang kemaruk pada jawatan Ahli Majlis dan jawatan dalam Parti…

Pada Maharaja Pakau tumpukanlah pada tugasan anda disekolah…anak bangsa masih memerlukan khidmat anda …dan pada badut-badut ingusan yang lain janganlah memperalatkan rakyat dan peniaga sebagai barua-barua kalian yang kemaruk pada jawatan…kerana baru tersedar kalian akan diterajang oleh gobala…!!

Pada yang bertaraf Ust pula jika ada tumpukan lah kerja-kerja amal yang lain dari terus memperhambakan diri sanggup menjadi Anjing pada kapiaq harbi ini...demi jawatan dalam parti...

Pada yang lain-lain langau pula samada yang bertaraf doctor jika ada tumpukan lah pada amanah ilmu dan tanggung jawab anda...mengapa terlalu kemaruk pada jawatan yang gajinya tidak seberapa...??!! sanggup memperkudakan bangsa dan rakyat jelata semata kemaruk dengan jawatan yang ada...!

Pada yang sanggup menjadi Anjing Gobala...bertukarlah wajah pada manusia biasa...

Sedarlah pada langau-langau Gobala !!…inilah padahnya jika langau2 sanggup menghurung taik dan sanggup pula meletak diri mereka sebagai barua kepada keling ini untuk menjayakan agenda peribadi dan sanggup pula mencemuh bangsa sendiri…

Pada YB Radzi.. DUN Lunas yang meninggalkan perjuangan PKR yang maha putaq belit dan terus besekongkol dengan badut-badut ingusan bertaraf barua kepada keling tersebut yang kemaruk pada jawatan GMC ucapkan tahniah!!

Pada badut-badut ingusan yang menjayakan Agenda Demontrasi ala paria tersebut…janganlah Lubang sebesar kawah gunung berapi tersebut dijadikan Agenda untuk merosakkan nama baik Ust Gobala yang anda jilat teloqnya selama ini….lebih baik anda terus menjilat dan mengampu teloq keling ini dari terus beragenda peribadi yang lebih jijik dari anda menjilat telornya selama ini…..!!!

Pada 4/5 ekor badut ingusan yang kemaruk pada jawatan dalam Parti eloklah anda terus menjilat dan mengampu telor hangit keling ini…!!

Kerana kalian saja yang layak membela nasib rakyat Lunas dan rakyat yang teraniaya dengan gelagat YB yang anda pernah menjilat dan mengampu telor mereka selama ini…hari ini terbukti…jika sebelum ini kalian tidak cukup untuk menjilat dan mengampu teloqnya..kini sampailah masanya kalian tidak habis pula untuk menjilat hingga ke lubang pungkoqnya..

Pada badut-badut hingusan bertaraf barua kepada keling ini teruskan agenda menjilat teloqnya dari kalian teruslah berdemo kononnya lubang sebesar kawah… yang tercetus pertanyaan penduduk….

“ Gobala di mana ?”

Pada hakikat nya hanya kamu ...langau-langau saja yang tau dimana taik dan bangkainya berada berbanding rakyat,penduduk dan peniaga…..

Hidup Gobala !! !!!

GMC senantiasa bersama mu…..wama karu wama karul la….

PADA SELURUH LANGAU-LANGAU...PESANAN GMC MENGHURUNG TAIK ATAU BANGKAI BIARLAH BERPADA-PADA...!!

Komentar :

ada 1
Claudia Sunshine said...
pada hari 

Hello!

I wish that God bless your week! Jesus will return very soon! Read the Holy Bible! Jesus Christ is the One Mediator between we humans and God! Ask Jesus into your heart, repent of your sins and experience true peace in your life! The peace that no one can steal! Only Jesus can save your soul! Jesus loves you!

Visit my blog http://blogdosultimos.blogspot.com

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.