Friday, April 30, 2010

BARU ADA AKAI- PAS


PAS Baru ada akai..jika tidak mereka merasakan mereka terlebih akai sampai dah tak kenal mana kuasa mereka dan manapula kuasa raja. Itu pun masih ada jawapan dari ulama slipar bahawa tidak tahu ada titah raja…di Kedah pula…”minta maaf buat apa? Pasai apa?


Depa bukan petikai bidang kuasa Raja Cuma nak tau sejauh mana depa yang dipilih oleh rakyat sapa lebih kuasa? akhir sekali bubuh “Taik” dekat Raja.itu pun masih kata tidak hina Raja .

Nak kata BENGONG pun dah nak sama tua dengan Malaysia…dari Malaya dah berubah nama ke Tanah Melayu..dari Tanah Melayu dah Berubah ke Malaysia bangang dan pekak berlebih-lebih la pula.

Inilah cara politik PAS…buat bangang kena kat depa buat cerdik bangsa tak dapat apa…hak keistimewaan bangsa pun depa nak peraga gara-gara politik PUKIMAK depa…

“Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah bertitah, sesiapa sahaja termasuk ahli politik yang tidak bersetuju dengan peraturan larangan berpolitik di masjid dan surau sebaiknya tidak perlu datang ke negeri itu.[sini.]

KAH..KAH..KAH... Baru Ada Akai..

Komentar :

ada 4 comments ke “BARU ADA AKAI- PAS”
a ali /46sekupang said...
pada hari 

PDS-ingatkah cerita Nabi Adam dengan iblis,ini pun lebeh kurang sama.kukuk berderai-derai ekor bergelomang taik.nafsu ego mengatasi segala-galanya.laut china selatan ada sabuah pulau,kapada pelaut dianya dipanggil pulau botak,bagi depa semua duduk sana.suka hati nak buat apa pun.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

ELOK JUGA TU.LAGI PUN ULAMA DEPA PUN DAH ADA MCM2 AGAMA BOLEH TUKAQ-TUKAQ AGAMA...HARI ISLAM ESOK KAPIAQ..LUSA KRISTIAN..TULAT BUDHA...

KAH..KAH..KAH..

Anonymous said...
pada hari 

Mungkin Baginda pun tak selesa seorang dari Negeri lain dipilih untuk mewakil Rakyat Negeri ini?

Biasanya mereka yang lahir diSelangor, atau salah seorang dari ibu bapa lahir diSelangor, atau telah menetap diSelangor sekurang2nya 15tahun..

Zaid qualify tak? I tak tau latar belakang dia?

Bota

Bota

Anonymous said...
pada hari 

puak2 pas ni dah jd pekara biasa pekara2 mcm ni mmg tak reti bhsa pya spisisis

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.