Friday, April 2, 2010

DIMANA LU GOBALA !?


Begitulah sayangnya penyokong –penyokong PKR Padang Serai yang berdemo disekitar Taman Selasih Kulim hari ini..terhadap ulama batu cave yang menjadi ulama kesayangan para penyokog melayu kaki pengampu dan penjilat telor keling..khususnya penyokong-penyokong di Parlimen Padang Serai….sini.AMANAT UST GOBALA pada penyokog setianya terutama Melayu yang bertaraf kuda kepang !

Kali ini demontrasi dianjurkan oleh badut-badut Ingusan bekas anjing peliharaan ustaz Gobala berstatus Ulama Batu Cave juga merupakan Ahli Majlis Tertinggi PKR..

Hari ini Ust gobala yang pernah dijilat dan kulum teloqnya oleh penyokong-penyokong sekitar Parlimen Padang Serai khususnya para penyokong yang tergila-gilakan jawatan dan pemburu bangkai yang ditinggalkan oleh Matan Ketua Bahagian yang telah keluar dari pakatan kapiaq harbi ini…


Mereka juga adalah dikalangan badut-badut ingusan yang telah dicucuk hidung oleh keling bertaraf ulama batu cave..

Setelah menyedari bahawa keling bertaraf ulama batu cave tersebut ingin menerajang dan menyepak 4/5 ekor badut-badut ingusan yang pernah menjadi hero penaja demontrasi jalanan ala paria yang pernah menjilat dan mengulum telornya satu ketika dulu…dan badut-badut ingsan ini juga adalah badut-badut yang pernah diperkuda dan diperkaldaikan oleh Ulama batu Cave tersebut agar menganjur demontrasi jalanan bertaraf paria untuk mengecam YB Radzi Salleh yang melompat Parti menjadi Bebas yang menyokong Barisa Nasional !! kononnya mengkianati amanat rakyat !!!

Maka menyalaklah badut-badut peliharaan keling batu Cave ini kononnya YB Radzi pengkianat Amanat Rakyat..didepan Pejabat DUN Lunas diketuai oleh seorang bertaraf Ustaz yang sanggup melondehkan kopiah dikepala agar orang tidak mengenali siapa Ust yang menjadi peliharaan Gobala ini....yang ada kaitannya pula bersaudara dengan ulama Laksa cina yang terkenal dikawasan itu !!

Hari ini badut-badut ingusan bertaraf anjing peliharaan ulama batu Cave ini menyalak pula pada ulama mereka sendiri..bukan kerana ulama keeling batu cave tersebut ingin melompat parti atau mengkianati amanat rakyat …

Tetapi kononnya Ulama keling batu Cave ini cuba mengkianati taat setia mereka yang sanggup mejilat telornya selama ini…

Inilah natijahnya jika melayu sanggup menjadi anjing pemburu bangkai yang gilakan jawatan…

Dan Tahniah MP padang Serai Ust Gobala…!!

Kerana YB saja yang boleh mengajar para penyokong Melayu bertaraf kaki pengampu.. dan penjilat telor keling yang kemaruk pada jawatan.

Hari ini para penjilat telor keling tersebut berdemo lagi dengan Slogan….

”Dimana Lu Gobala” ?

Lihat bertapa sayangnya kaki-kaki penjilat dan pengampu yang bernama melayu ini terhadap keling yang bertaraf ulama tersohor PKR…khususnya yang menjadi sanjungan kaki-kaki penjilat telor keling bertaraf ulama batu Cave ini.

Terbukti hari ini Ust Gobala yang menjadi sanjungan segelintir pemimpin melayu yang bijak menganjur demontrasi jalanan ala paria selama ini..tidak mampu lagi memberi khidmat yang cermerlang pada tuan Kelingnya..

Akhirnya ulama yang taat setia pada amanat seluruh pengundi Parlimen Padang serai telah membuat keputusan untuk menyepak 4/5 orang kaki pengampu dan penjilatnya telornya selama ini ..dan hari ini seluruh badut-badut bertaraf lembu ini menyalak lagi melalui demontrasi bertaraf paria …dengan membawa sepanduk-sepanduk bertulis…

“ Dimana Lu Gobala !!!”

Kerana tidak berpuas hati..diatas tindakkan ust Gobala yang disayangi oleh mereka selama ingin meneranjang 4/5 orang dari mereka yang setia selama ini menjilat telornya dan bijak menganjur demontrasi jalan bertaraf paria kemaruk dengan jawatan yang ada !!

Inilah padahnya jika mereka tidak patuh pada pesanan Ust Gobala pencinta Ulama yang bernama Badrul Amin ini yang menjadi sanjungan Ust Gobala dan yang paling disayanginya..dan inilah juga padahnya jika penyokong melayu bertaraf kuda kayu ini tidak berpegang pada.."wama.. karu …wama karu..la "..!! yang di ajar oleh Ulama kesanyangannya..dan hingga kini ust Gobala masih taat pada tuhan muniandynya…!!


Takbir !! Takbir !! Takbir !!

Hidup Ust Gobala !!! …

Komentar :

ada 6 comments ke “DIMANA LU GOBALA !?”
Detguaq said...
pada hari 

Gobala tengah lari sekuat hatinya untuk mengelak GO BALA!!!! geli bila teringat teloq hangit...

Anonymous said...
pada hari 

apa pasai? tosai tupung sudah habiskah,lu orang cari sama itu anea.

Anonymous said...
pada hari 

segelap masa depan orang melayu

Anonymous said...
pada hari 

MEMANG BAWAK BALA PUN. X SEDAQ LAGI KA ORG MELAYU KAKI PENGAMPU!

Anonymous said...
pada hari 

Melayu boleh !!! tapi setakat mengampu dan menjilat saja..baik yang berserban maupun yg berjubah !!

Anonymous said...
pada hari 

kita tgok pula melayu hulu selangor kulum teloq mIc lepas ni........ keling mmg byk kat lunas apa nak heran. Hulu sgor melambak melayu masih nak kulum peliaq keling. bodoh piang!!!!!!!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.