Monday, October 12, 2009

LO' LO' CERMIN-CERMINLAH MUKA DENGAN AIR KENCING SENDIRI....-



Antara maruah dan rasuah, pengundi terpilih rasuah - Dr Lo' Lo'
Harakahdaily
Mon | Oct 12, 09 | 11:47:40 am MYT
KUALA LUMPUR, 12 Okt: Anggota Parlimen Titiwangsa, Dr Lo' Lo' Mohamad Ghazali menyifatkan, pengundi Bagan Pinang telah terpilih tokoh rasuah.

"Antara maruah dan rasuah, pengundi Bagan Pinang telah terpilih rasuah. Ini satu kemalangan," kata beliau kepada Harakahdaily.

Lo' Lo' yang juga AJK PAS Pusat berkata demikian ketika mengulas keputusan pengundi Bagan Pinang yang memberikan kemenangan besar kepada calon Umno, Tan Sri Mohd. Isa Samad semalam.


INIKAH TOKOH-TOKOH PEMIMPIN PILIHAN PAS YANG BERMARUAH…LAGI BERHEMAH YANG DIMAKSUDKAN OLEH SI LO’ LO’ INI.

Peliwat dan perasuah tapi boleh menang jadi wakil rakyat dalam pilihanraya?

Per khalwat tapi boleh menang jadi wakil rakyat dalam pilihanraya?

Penzina yang ramai orang dah tengok kemaluannya tapi boleh kekal jadi wakil rakyat dan exco kerajaan negeri?

Perasuah dan salahguna kuasa tapi boleh kekal jadi wakil rakyat dan Menteri Besar?

Penipu penduduk kampung buah pala tapi masih kekal jadi ketua menteri yang ditarafkan sebagai Khalifah Omar Abdul Aziz?

Penolak hukum Allah swt untuk haram judi dan arak tapi masih menjadi pemimpin idola PAS di kedah hari ini.

Pemimpin PAS yang bijak menipu,berbohong,memutar belit fakta berlidah cabang setaraf biawak seperti yang ada di kedah hari ini?

Atau pencipta amanat “DAJAL” yang sanggup berpeluk cium bersama kapiaq harbi hari ini?

Ataupun pemimpin-pemimpin yang bertaraf Ulama PAS hari ini sanggup mengkianati Hukum Ulama sendiri.

Apakah semua mereka ini bermaruah dan dan berhemah dan menjadi sanjungan PAS hari ini… termasuk si Dr lo’ lo’ ini.

Allahuakbar !

Bukalah mata hati mu wahai Dr .LO’ LO’ kamu juga bukan sebarang orang yang berpendidikkan agama lebih-lebih lagi anak kepada seorang yang boleh dikatakan bertaraf ulama…berbanding Mahfus dan Mat sabu.

Adakah orang-orang seperti diatas mahu kamu nobatkan mereka dikalangan orang2 yang bermaruah?

Janganlah kamu juga meniru dan terpengaruh dengan kenyataan Mahfus.

Sedarkah kalian dilubang pungkok kalian juga terpalit najis sendiri yang mengeluarkan baunya pada sekelian bangsa hari ini.

Berhemahlah dalam membuat kenyataan…..

Komentar :

ada 4 comments ke “LO' LO' CERMIN-CERMINLAH MUKA DENGAN AIR KENCING SENDIRI....-”
YANG GAMBI said...
pada hari 

Dr Lok Lak baru je lepas dari pembedahan jantung, mungkin masa dia nazak dia terbayang-bayang akan segala kemungkaran yang PAS buat, sebelum dia betulkan PAS, dia kena betulkan UMNO dan rakyat Malaysia dulu, lepas itu DAP, lepas tu PKR. Dalam UMNO sikit pemimpin yang bersikap begitu, sebab itu dia dahulukan UMNO, tetapi dalam PAS, DAP dan PKR tak dapat nak kira, dia biarkan je lah........

Che Leh Jangok said...
pada hari 

Hey Lo'Lo' usah nak main cakap lo'lok lo'lok laaa.
Tak faham ke ? Lo'Lok tu bahasa orang kampong Nicko. Orang kg. Hadi pun guna juga istilah tu. Maksudnya tipu tipu.

Maksudnya: Awak tu wakil rakyat. Usahlah cakap tu menipu berterusan. Dah lama dah. SEMUA ORANG DAH TAHU DAH.

Takkan awak nak tutup kawan yang suka beranjang telanjang dan lupa depan makan belakang dengan cara mudah mudah nuding jari kat orang jer.

FITANH x SUBHAT x DOSA BESAR + BERTERUSAN = ??????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????
?????????????????????????
??????????????
??????
?

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

salam.

Terima Yang Gambi krn sudi meninggalkan komen.Ya tak ya juga Bro.

Pandangan Bro tu ada juga logiknya.Tetapi mengapa kebanyakkan dari mereka seolah-olah buta apa yang belaku didepan mata.

apakah mungkin Allah swt telah membutakn mata hati mereka.

Atau apa kah lubang hidung mereka tidak berfungsi untuk menghidu segala cabuk segelintir pemimpin mereka.

Tapi apa pun Allhamdulillah pengundi Bagan Pinang tidak setolol dengan pengundi di tempat lain...terutama seperti di Kedah La nei..

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

salam:

Sabar...sabar Che Leh Jangok.Si lo' lo' ni YB kws kawan juga..

kawan kenal sangat si lo' lo' ni.Cuma nak komen banyak-banyak takut di tuduh menggangu seksual pula memadailah kawan komen secara layang-layang..

Dan kawan juga kenal famelinya..jd cukuplah setakat itu ja..kwn komen..

Apa pun kita harap si Lo' lo' ni intai-intai juga kemugkaran yang belaku dalam selimut sendiri...masakan ...op..op biaq kwn stop kat sini je !

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.