Wednesday, October 7, 2009

BILA HUKUM DAN SYURGA DITANGAN MEREKA.





Berdosa pilih perasuah jadi pemimpin - ulama
M Faqih
Tue | Oct 06, 09 | 1:39:18 pm MYT
KOTA BHARU, 6 Okt: Kitab fiqah menyebut orang yang pernah terbabit dengan rasuah tidak layak untuk dilantik sebagai pemimpin.

"Manakala dalam Amanat “DAJAL” Hadi Awang dan Hukum Ulama PAS"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, dibolehkan dan tidak kapiaq dan haram".

Usahkan dipilih sebagai pemimpin menjadi wali bagi perkahwinan anaknya sendiri pun tidak layak.

"Bukan setakat mampu menjadi wali dalam perkahwinan mereka yang berpelok dan bedakap dengan kapiaq harbi mampu dimurtabatkan sebagai wali dan bapak segala munafik".

Ini kerana kesalahan rasuah dikategorikan di bawah dosa-dosa besar.

"Ini kerana puak-puak yang bekawan dengan kapiaq harbi dan pencipta amanat “DAJAL” tersebut dikatogorikan sebagai orang-orang yang berselindung dibalik serban dan janggut, Mereka berhujjah menggunakan Al Quran. Mereka ini dila'nat ALLAH, dan tempat mereka didalam neraka wail, neraka yang paling bawah!"

Sedangkan syarat untuk melayakkan seseorang Islam menjadi saksi atau wali antaranya mesti berkelakuan adil, tidak bercakap bohong, tidak melakukan dosa besar dan tak mengekalkan dosa-dosa kecil.

"Sedangkan syarat untuk melayakkan seseorang ke neraka wail,neraka yang paling bawah mereka mistilah golongan munafik, golongan yang nampak lahirnya macam Muslim. Mereka berjanggut serban, mereka melabel diri mereka Islam, tetapi merekalah golongan gunting dalam lipatan, golongan yang sebenarnya menghancurkan Islam."

Ketua Unit Dakwah Halaqat, Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Kelantan, Ustaz Abdullah Abdul Razak berkata, orang yang terlibat dengan rasuah dikategorikan sebagai fasik (rosak iman).

"Ketua pencipta amanat “DAJAL” hal politik Politik PAS Hadi Awang berkata hari ini orang-orang Islam yang mengambil kapiaq harbi berkongsi kuasa yang terlibat menolak Islam sebagai orang yang baik imannnya.Merekalah golongan gunting dalam lipatan, golongan yang sebenarnya menghancurkan Islam."

"Usahkan mahu dilantik sebagai pemimpin, menjadi saksi kepada perkahwinan pun tidak boleh bagi orang macam itu," katanya di sini.

“Usahkan setakat mahu dilantik sebagai ketua Negara,untuk menjadi mufti dan menjadi tali barut si kapiaq harbi dibolehkan bagi orang seperti itu”

Calon Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya kecil Bagan Pinang, Tan Sri Isa Samad pernah disabitkan dengan kesalahan korupsi pada 24 Jun 2005 oleh Panel Lembaga Disiplin Umno.

"Calon dan pemimpin PAS(Pencipta Amanat Dajal” Hadi Awang pernah menyarankan “UMNO Kapiaq) kerana berkongsi kuasa bersama MCA dan MIC.Amanat “DAJAL” tersebut pernah
tercetusnya peristiwa memali.Hari ini mereka berpelok erat bersama si kapiaq harbi,segala fatwa dan “Amanat Dajal sudah ditolak Ketepi.

Orang-orang seperti ini kebal dengan dosa dan layak memimpin sekelian bangsa serta layak mencipta “AMANAT DAJAL” untuk bangsa."

Sumber yang dipetik dari Haprak Daily[Akbar yang lebih thoghut dari Akbar yang ada diabad ini] ini dapat memberi satu penilaian bertapa kurang hajarnya segelintir pemimpin mereka mermuka-muka.

Mereka menghukum sesuka hati mereka tanpa mencermin diri mereka terlebih dahulu.

Inilah dikalangan pemimpin-pemimpin yang bijak menipu serta memutar belit bangsa dengan hukum yang mereka berfatwa.

wassallam.

Komentar :

ada 4 comments ke “BILA HUKUM DAN SYURGA DITANGAN MEREKA.”
semanggigunung said...
pada hari 

Apa yang nak dihairankan APDS. Kan mereka ini terdiri dari golongan Muslim Liberal dan Muslim Demokrat.

Segalanya dibolehkan.Sebab itu mereka yakin hanya golongan mereka yang boleh masuk syurga. Golongan Islam lain dari mereka tak bau lah syurga. Segalanya tak boleh, segalanya tak betul.

Itu semasa mereka tak dibenarkan rakyat untuk untuk menjadi kerajaan Persekutuan. Kalau dah jadi kerajaan bayangkanlah apa lagi fatwa yang akan keluar, bukan kerana Islam tetapi demi kepentingan mereka yang menolak Islam.

Tetapi aku yakin pengundi Bagan Pinang tahu siapa yang akan mereka pilih pada 11.10.2009 ini.

Media Cyber said...
pada hari 

isle sangat la dorang ni... perosak agama jer.. bagi malu.. puik!

sangtawal sakranta said...
pada hari 

salam.

begitulah jadinya bila agama dijadikan alat untuk kepentingan politik peribadi diri dan perut sendiri.

wassalam.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

salam .unt semua.

Hari ini terang-terang mereka menipu bangsa tidak malukah mereka bila ketayab,kopiah,serban dikepala.
segelintir mereka lebih berani dari Yahudi laknatullah membohongi bangsa.

Yang menghairankan kita mereka bagai sudah buta dan pekak lubang telinga mereka.Apakah mereka ini spesis pendengan hanya satu hala.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.