Monday, October 12, 2009

KALAH DAN MENANG ADA PENGAJARAN DISEBALIKNYA.




ALLHAMDULILLAH ! Bersyukur kita kehadrat Allah swt kerana dengan berkat doa serta usha gigih kita untuk melihat kemusnahan puak-puak yang bersekutu dengan kapiaq harbi ini tumbang dan tersungkur di bumi Bagan Pinang di makbulkan Allah swt.

Allahuakbar ! Allahuakbar ! Allahuakbar !

Allhamdulillah….

Salam.Untuk seluruh bangsa ku yang dikasihi terutama di N31, serta tahniah pada seluruh jentera UMNO yang bertukus lumus membantu memberi kemenangan dan tidak lupa juga pada seluruh rakan-rakan blogger pejuang Negara.

Kita harap kemenangan UMNO/BN yang mencapai 110 % itu bukanlah kejayaan UMNO@ BN sahaja.

Tetapi satu kejayaan yang patut dikongsi bersama PAS dan seluruh umat melayu Islam hari ini terutama terutama penyokong-penyokong PAS yang keterlaluan taksupnya kepada pemimpin yang menganggap diri mereka adalah dikalangan orang-orang yang terpilih dan terhindar dari sebarang kemungkaran sebagai sifat seorang manusia biasa.

Mudah-mudahan Bagan Pinang dapat memberi sebesar-besar pengajaran dan ikbar pada pada MB Kedah Azizan Razak dan Mantan MB PAS Perak serta seluruh penyokong-penyokong yang telah dibutakan oleh tipu daya serta putaq belit segelintir pemimpin-pemimpin PAS hari ini.

Dan di harap Bagan Pinang juga dapat memberi seribu pengajaran dan iktibar kepada pencipta “AMANAT DAJAL” yang mengkianati perjuangan dan pengorbanan para syuhada Memali-al-fatihah.

Hari ini terbukti siapa “PENGKIANAT” pada perjuangan Islam selama ini UMNO,MCA,MIC,PKR?

ATAU PEMIMPIN-PEMIMPIN PAS SENDIRI?

Saya perturunkan kata-kata Akhir Arwah Ust Ibrahim Mahmood beberapa hari sebelum tercetus peristiwa Memali sebagai renungan dan tenungan dan bukan untuk dijadikan modal untuk politik “DAJAL” PAS hari ini.

“Sekarang ini wujud golongan-golongan yang masih hendak berdamai dengan musuh-musuh Islam”Adakah orang-orang yang sedemikian “RUPA” mampu berperang pada jalan Allah” –Ust Ibrahim Mahmood.

Kebiadapan serta keegoan segelintir pemimpin PAS hari ini pula….

“Pas tetap setia danberjuang dengan DAP dan pakatan pembangkang meskipun parti itu tidakmenghormati prinsip tertentu perjuangannya”. Salahuddin Ayub.
Naib Presiden PAS.

Hari ini terbukti Allah swt telah menunaikan janjinya terhadap kekufuran PAS selama ini….

Allahuakbar ! Allahuakbar ! Allauakbar !

“Selamat Agamaku bersama bangsaku dibawah rahmatmu ya allah” amin.

Wassallam apbs.

Komentar :

ada 3 comments ke “KALAH DAN MENANG ADA PENGAJARAN DISEBALIKNYA.”
Anonymous said...
pada hari 

Rakyat dah bijak. Undi PAS undi DAP. PAS menang, PAS menjadi boneka kepada DAP. PAS menang, PAS akan membangun bersama DAP. PAS menang, kaki bontot akan jadi PM. PAS menang, banyak bini di dahulukan, duit rasuah balak di gandakan
PAS tidak akan menjadi tunjang pemerintahan negara. PAS tidak akan dapat melaksanakan Islam asas pentabiran negara. PAS tunduk kepada DAP. Lihatlah apa yang berlaku di Selangor & Perak

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

SALAM.BRO.

ITULAH HAKIKAT NATIJAH PAS HARI INI YANG SETARAF KAPIAQ HARBI.

KITA SEPATUTNYA MEMERAGI POLITIK DAJAL INI..BUKAN TERHEGEH UNTUK MENGAJAK MEREKA MEMBAWA VIRUS KAPIAQ INI DALAM PERJUANGAN BANGSA.

KERANA MENGIKUT HUKUM FATWA ULAMA MEREKA..HARI INI MEREKA SUDAH BERTARAF KAPIAQ HARBI.

APAKAH KITA MAMPU BERSEKONGKOL DENGAN MEREKA LAGI...?

BIARLAH MEREKA DENGAN URUSAN MEREKA...KITA DENGAN URUSAN KITA.

UMNO TIDAK PERLU TERHEGEH-HEGEH MENGADAI MARUAH BERSAMA BANGSA UNTUK BERSEKUTU DENGAN SI KAPIAQ HARBI INI.

Anak Lenggong said...
pada hari 

Tahniah kepada diatas kemenangan tapi jangan cepat nak berasa tinggi diri..sebab ini baru lah permulaan..terus kan usaha untuk menyedarkan bangsa melayu akan kebenaran nya..kepada para pemimpin yang menang ingat lah bahawa jangan terlalu merasa selesa dan bangga dengan kemenangan ini...disebabkan pengundi sekarang sudah boleh menilai prestasi orang yang dipilih mereka sekira nya para peminpin ini masih leka dengan kemenangan tanpa sebarang usaha untuk menguruskan dan membela pengundi dikawasan mereka...jangan lah merasa kecewa pabila kalian akan disepak keluar di pilihanraya akan datang..so harus berusaha untuk memanjukan dan mendengar rintihan daripada pengundi yang memilih kalian..

Apa2 aku memang setiap malam berulang alik daripada somban ke pd tu..dan apa yang aku lihat..disini para perayu undi membuat kerja secara bersungguh-sungguh tak seperti pilihanraya kecil di kawasan sebelum ini tahniah kepada yang bekerja dan jangan mudah leka banyak lagi kajian dan kerja yang harus dilakukan..apa yang nyata sekarang ini jentera kita dah mula menyerang balik apa yang dikatakan oleh pembangkang tetapi didalam kita menyerang semula kita kena akur dengan tatasusila kita sebagai orang melayu dan berugama islam jangan seperti para pengikut taliban belaan pak lobai nyanyuk dan nuar brahi tu...



Tetapi sikap pak lobai berjanggut sejemput..yang mengatakan mereka terlebih islam daripada orang lain tidak mengakui kesalahan yang mereka lakukan sepatutnya mereka muhasabah diri untuk membetulkan mana yang kurang...sekiranya undi pos dipertikaikan ..kalau ditolak pun bn masih lagi menang..tu suruh pak lobai tu kaji balik apa yang telah mereka lakukan menjelang PRK tu..

1. Menipu dengan mengatakan penyokong nya di belasah >100 orang dengan parang...tapi mamat toncang tu kebal baju ada kesan hirisan tak kesan luka takde..bila polis panggil buat laporan semua dah kecut teloq dan memberi berbagai alasan.

2. Gelagat setan puak taliban PAS tidak menggambarkan ianya sebagai saorang islam.

3. Didalam ceramah pas dipenuhi dengan caci nesta dan maki hamun serta membenarkan sikapir mempermainkan agama islam..hal ini menghiris perasaan orang melayu.

4. Sikap pemimpin pas yang sering menghalalkan perbagai cara telah memudarkan rasa hormat orang melayu terhadap pas.

5. Gelagat nizar di perak..azizan dikedah dan khalid gagap yang menjadi pak turut kepada dap dan nuar brahi seolah-olah pas tiada kuasa dan hanya menjadi pacacai sahaja..

6. Sikap pembangkang yang tidak menghormati pihak istana menyebabkan bangsa melayu terasa hati …sebagai orang melayu walau semarah mana sekalipun terhadap pihak istana tetapi mereka tak rela sultan sebagai peneraju bangsa melayu di perlekehkan..oleh bangsa asing.

7. Sebenarnya protes rakyat terhadap pas telah nampak didalam beberapa PRK yang lalu bermula di bkt gantang..undi umno kian meningkat ..pas hanya menang disebabkan sokongan daripada kaum kapir..

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.