Thursday, November 10, 2011

AZIZAN RAZAK PEMBOHONG !!


“Azizan Razak tidak bersetuju dengan hasrat sekutunya DAP yang mahu mengurangkan bilangan penjawat awam jika dipilih sebagai pemerintah negara kerana kerajaan memerlukan ramai golongan itu bagi memberi khidmat pelanggan yang cekap kepada rakyat”[SINI]…alasan cukup putaq belit dan pembohong dari Zan Sala !!…

kah..kah..kahh

BAB NAK RUGI POLITIK PAS,AZIZAN TETAP TAK SETUJU….!!

Bab menguntungkan politik PAS kalau haram dan kapiaq pun Azizan akan putaq bagi halal ..lagu nei:

“…kita perlu ambil kira kaum lain,maksudnya ‘ undi mereka adalah penentu dan penting ’ dalam memenangkan PAS.”

Isu arak dan judi..satu isu yg cukup sensitive ..tapi kerana isu ni boleh mendatangkan kerugian pada politik PAS Azizan tetap halalkan arak dan judi !!...paling tidak Azizan akan bagi alasan untuk mempertahankan DAP..”itu rebut dalam cawan kopi” “…itu masalah laki bini antara kami…paling tidak alasan Azizan Razak pertelingkahan PAS/DAP….”itu Cuma begaduh laki bini dalam kelambu” lepas tu baik la…orang luar jgn masuk campur….!!

Kah..kah…kahhhh

Tapi tak berani pula Azizan tampar dan penendang DAP macam penendang bini?

Bukti dalam Politik Azizan lebih sayang DAP dari bini….!!

Kah..kah..kahhh


Tetapi bila ada isu yang boleh merugikan PAS…

“Kerajaan Pas Kedah tidak bersetuju dengan hasrat sekutunya DAP”

kah..kah..kahhh

Berani ke Azizan razak bersetuju dengan cadangan DAP?? kerat lancau sekali lagi..kalau Azizan berani..!!“mengurangkan bilangan penjawat awam jika dipilih sebagai pemerintah negara...?

Sebab di Kedah berapa kerat sangat "melayu kayu" yang sokong DAP?

Yang ada pun dah cukup bermasah pada Azizan hari ini…!!!

Lain lah kalaulah Azizan Razak di Penang hari ini…TOBAT LAHUM Azizan Razak akan keras tepacak setuju 200% peratus cadangan DAP mengurangkan bilangan penjawat awam,…!!!

Sedangkan kandang Babi Mega pun Azizan sanggup tunduk atas desakkan DAP kalau tidak dah nyaris DAP  lompat parti…akhir sekali Azizan sujud kaki DAP dan terus buat kenyataan lagu nei: 

“itu hanya rebut dalam cawan kopi”..!!!!!

kah..kah..kahh

Bijak2 Azizan Razak bertaici dengan DAP dan rakyat Kedah hari ini..!!

"Apabila ada pihak mendesak supaya diharamkan judi,Menteri Besar memberi alasan: Perlu ambil kira kaum lain,maksudnya ‘ undi mereka adalah penentu dan penting ’ dalam memenangkan PAS. Tapi dalam isu kuota perumahan yang menimbulkan kemarahan seluruh kaum cina ( termasuk dari DAP ), mengapa sensitiviti kaum cina tidak diambil kira ? Adakah PAS bersedia untuk kalah dalam pilihanraya umum akan datang,demi mempertahankan kuota perumahan ? Jika PAS kalah akibat isu kuota perumahan,bagaimana pula agaknya sebagai pembangkang pada waktu itu , PAS akan terus pertahankan hak melayu ?

( PAS KAWASAN ALOR SETAR )

Kesimpulan PAS Kedah tidak bersetuju dengan hasrat sekutunya DAP yang mahu mengurangkan bilangan penjawat awam jika dipilih sebagai pemerintah negara,Bukti Azizan Razak cukup pembohong dan putaq belit kononnya kerajaan memerlukan ramai golongan itu bagi memberi khidmat pelanggan yang cekap kepada rakyat....Alasan tersebut cuma cakap2 putaq belit Azizan untuk servival politiknya di Kedah untuk nak meyakinkan pengundi2 melayu saja..

Kalau  Azizan setuju dengan kenyataan DAP mahu mengurangkan bilangan penjawat awam jika dipilih sebagai pemerintah negara alamat Azizan Razak kena lari balik Bangi tanam buah "Dokong" atau rakyat kedah pakat2 buang terus Azizan dalam parit Wan Mat Saman !! 

kah..kah..kahh..


Azizan cekap berpolitik "perut" bukan bodoh macam pengikunya.....!!




Komentar :

ada 0 comments ke “AZIZAN RAZAK PEMBOHONG !!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.