Sunday, August 30, 2009

BILA BAPAK KETAM BERBICARA..





“KUALA LUMPUR, 29 Ogos:

Para mufti sepatutnya bertindak segera untuk membetulan ajaran sesat yang menghina Islam serta memalukan umatnya, kata Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar.”

"Sebarang perbuatan yang mencetuskan provokasi supaya orang lain menghina Islam serta memberikan gambaran yang sangat buruk kepada Islam hakikatnya adalah perbuatan menghina Islam. “

BUTA KAH Naib Presiden PAS ini?

Dalam sentong atau selimut sendiri pun masih bertempek dengan taik sendiri hingga membawa ke dalam politik PAS.

Mengapa Naib Presiden PAS serta ulama-ulama mereka tidak membetulkannya terlebih dahulu pemimpin-pemimpin mereka termasuk al khafinya?

APakah yang dilakukan OLEH PEMIMPIN DAN PENASIHAT PAS dalam upacara pengkembumian Teoh Beng Hock tidak menghina dan memalukan seluruh umat melayu dan Islam?

Bukankah perbuatan PAS sendiri juga sudah jauh terpesong dan terbabas serta lebih tersesat?

Pernahkah dalam sejarah perjuangan PAS atau sebelum ini samada Mahfus atau Mat Sabu ATAU pemimpin-pemimpin terlibat dengan upaca-upacara sedemikian rupa?

Sejak bila Mahfus dan Mat sabu serta ulama-ulama PAS meredai perbuatan sedemikian.

Sedangkan sejak dulu PAS amat memelihara pekara-pekara yang boleh merosak aqidah Islam terutama Mat sabu.”Singa yang bijak memaki hamun bangsa”

Apakah Presiden PAS saudara Mahfus terlepas pandang atau “BUTA” tidak membaca usul dari PAS kawasan Kuala Kedah yang berbunyi demikian tentang aqidah.

“ Apakah relevan bagi pihak Menteri Besar[Azizan Razak]menghadiri majlis keugamaan seperti sambutan Deepavali kerana ia menyentoh soal aqidah”

Jika majlis Deepavali pun boleh menyentuh soal aqidah….

Apakah Naib Presiden PAS merasakan majlis pengkebumian Teoh Beng Hock yang dihadiri oleh pemimpin dan penasihat mereka mengikut serta dalam upaca penghormatan terakhir pada mendiang, siap dengan gerak laku oleh al-Khahfi PAS serta pemimpin-pemimpin kuda kayu PAS.Bukan kah perbuatan tersebut juga satu penghinaan pada Islam dan umat melayu amnya.

Khususnya ulama-ulama PAS sendiri...tidak termasuk Nik Aziz yang turut merestuinya.

AKU PUN MALU DAN JIJIK MELIHATNYA MAHFUS !

Apakah Presiden PAS saudara Mahfus yang sudah beruban atas bawah bersama PAS hari ini ingin mencetus provokasi supaya pengikut-pengikut serta penyokong-penyokong PAS meneruskan amalan sedemikian rupa? Allahuakbar !

Ingatlah Presiden PAS dunia ini tetap berpusing…Jangan sampai satu hari jika ada orang lain bertindak sedemikian PAS mengumpul ribuan penyokong-penyokong berarak diserata kaki lima munuduh orang lain pula menghina Islam.Semata-mata untuk untuk memprovokasi PAS lah yang benar-benar Islam.

Contohnya hari ini. Mengapa Mahfus dan Mat sabu tidak memainkan isu kafir mengkafirkan lagi pada bangsa seperti dulu?

Sedarkah Mahfus hari ini. Segala yang PAS pijak dan dicaci satu masa dulu sudah dijilat kembali?

Kemana Amanat Hadi Awang hari ini? Siapa pula yang mengkianati Amanat Ust Ibrahim Libya?

Siapa pula Anwar Ibrahim pada mahfus dan Mat sabu hari ini?

Ingatlah, Peristiwa Anwar menyertai UMNO satu masa dulu…dan hari ini pengusaha tong taik tersebut sudah menjadi penasihat pada PAS serta di sanjung dan di junjung…oleh PAS serta Mahfus da Mat Sabu.


Mengapa kahak yang hijau,likat,pekat dulu nya dilauh kelongkang acar Ust Hassan Salahuddin Al- Masriyah kini PAS, Mahfus dan Mat Sabu menjilat kembali.

Tidak terasa jijikkah Mahfus dan Mat sabu…hari ini bersekongkol dengan DAP.

Allahuakbar rupanya disini akhirnya perjuangan kalian yang penuh tipu daya dan putaq belit pada bangsa.

Pada Presiden PAS Mahfus dan Mat Sabu dihari baik dan di bulan yang baik ini. Beranilah kalian berkata yang benar janganlah terikut-terikut pengaruh talibarut bangsa.

Kalian sudah terlalu BERkarat dengan perjuangan PAS janganlah menjadi pengkianat dizaman Asri.


wassallam. apbs.

Komentar :

ada 3 comments ke “BILA BAPAK KETAM BERBICARA..”
Ashley Ahmed said...
pada hari 

Salam,

Seolah2 undi kaum bukan Melayu menjadi begitu penting sekarang, pelik2?

Anonymous said...
pada hari 

SALAM:

Bukan setakat pelik tapi tak tersesat dalam memburu kuasa.


wassallam

C L J said...
pada hari 

Pas Kuala Kedah dan segelintir serpihan yang lain itu sebenarnya belum sedar bahawa pas hari ini sudah berubah. Pemimpin pas hari ini sudah sanggup menjilat kembali kahak yang mereka ludah dan najis yang mereka sendiri berak.

Tetapi kita semua jangan lupa mahaguru mereka ialah Anuar yang bijak membaling najis yang dia sendiri berak kepada orang lain.

Jadi jangan terkejut kalau apabila para pemimpin pas hari ini yang dok buat2 tak nampak itu akan berpaling tadah satu hari apabila mereka sedar dan dikejutkan oleh hakikat yang mereka sedang kehilangan sokongan dari orang Melayu dan Islam.

Bagi mereka yg hari ini menganut ideologi DAP dengan konsep ABU (Asal Bukan Umno) setakat ini masih sanggup untuk buat apa saja untuk dapat undi. Hari ini mereka sedang shok sendiri dengan untung mendapat undi kaum2 bukan Islam yang mempunyai agenda tersembunyi itu.

Tetapi apabila mereka sedar (barangkali kehilangan Kelantan boleh menyedarkan mereka) bahawa mereka sedang kehilangan sokongan daripada orang Melayu / Islam mereka boleh berpaling dan melontarkan kembali najis sendiri yang diberek sendiri itu kepada UMNO pula setelah puas mereka jilat jilat itu.

Ini Bukan mustahil dengan orang orang yang "absurd" itu.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.