Sunday, April 29, 2012

KOMEN PEMBACA TENTANG AGENDA KADIAQ SYEIKH FADZIL !!! ....KAH..KAH..KAH..


APA PANDANGAN  DARI KOMENTAR TENTANG KADIAQ SYEIKH FADZIL DISEBALIK AGENDA BERSIH 3.0.

IKLAS KAH KADIAQ BERSAMA ANGKATAN PEMBANGKANG HARI INI???

ATAU KADIAQ MASIH MENCARI SESUATU YANG BELUM TENTU!!...SUKAR UNTUK KITA MENDUGA APA AGENDAN KADIAQ DISEBALIK MENINGGALKAN PERJUANGAN SUKU SAKATNYA???


AnonymousApr 25, 2012 10:02 PM

Peranan Abdul Kadir untuk memastikkan adiknya menang di parlimen kbb sedang giat dijalankan melalui peringkat tertinggi pakatan rakyat ( PR) maka abdul kadir mempunyai AGENDA serampang DUA MATA

1)Dalam sesi kempen PR memastikan dibuat secara ala kadar bagi melemahkan PR diparlimen kbb dan memberi ruang kepada adiknya untuk mendapatkan undi sebanyak mungkin untuk menang.maka calon PR yg akan bertanding kekal tidak popular.

2)Abdul Kadir akan berkerja keras bagi memastikan DUN untuk PR menang dan dia akan bertanding dimana-mana DUN yang dianggap boleh meyakinkan untuk dirinya menang supaya AGENDA tersiratnya tercapai ( menjadi MB Kedah )

Kesimpulan AGENDA TERSIRAT Abdul Kadir dan keluarganya akan tercapai ,sekiranya BN masih mendapat majoriti 2/3 maka memastikan adiknya menang dan akan mendapat tempat dalam kabinet abdul kadir tidak rugi apa2 sbb dia telah mempunyai segalanya dalam kehidupan semasa menjadi menteri dahulu.

sekiranya BN tidak mendapat majoriti 2/3 maka sudah pasti abdul kadir mendapat tempat dalam kabinet PR or MB Kedah maka sekali keluarganya akan merompak harta rakyat untuk kepentingan mereka.

Nasihat saya pengundi jangan termakan AGENDA jahat abdul kadir untuk kepenting mereka. SELAMATKAN RAKYAT KEDAH DARI AGENDA JAHAT KELUARGA ABDUL KADIR.



AnonymousApr 26, 2012 02:39 AM

Salam hurmat dan saya kepingin memberikan sedikit maklumbalas atas isu Tan Sri Kadir ini.Sesungguhnya Ts Kadir adalah ahli politik matang yg lahir dr kaum India..dan melayu kulim bandar bharu telah d perbodohkan dengan sogokan..semenjak 70an lagi beliau telah membuang semua permohonan ahli bharu yg mempunyai pendidikan seperti dr adnan d serdang..contohnya;TS kadir tidak melakukan sebarang pembangunan d KBB sebaliknya mengamalkan kan politik ayam..sekali tabur beras sekali pasir terbelai..Beliau telah merancang segala politik keluarganya d sebelas bahagian dengan amat baik...contohnya d KULIM..Datuk Aziz telah bertukar beberapa bahagian dan x pernah bertanding dan akhirnya menjadi KB KBB,siapa yg bodoh..Datuk Husin timbalannya amat bodoh..jadi burung tekukur dgn alasan kadir banyak duit dan formula inilah yg menghancurkan UMNO hari ini maka siapa kah yg menghancurkan umno hari ini,jawapannya ialah pemimpin veeran UMNO seperti Kadir S Fadzir
2nd,Baanyak projek kadir dan keluarganya kini berada di dalam tangan atau negeri pembangkang yg d perintah olih Pakatan Rakyat seperti Pulau Pinang dan Kedah dan Selangor dan d fahamkan banyak status anahnya masih belum bertukar maka i nlah yg membmbangkannya maka inilah juga perancangannnya yg dia aur agar semua harta keluarga selamat


AnonymousApr 26, 2012 04:02 AM

Apa cerita pun selagi nama keturunan mamak tawar ini jangan diberi undi termasuklah adik dia sekali pun.Kami ramai-ramai akan beri undi pada mana-mana calon bebas yg bertanding nanti.

Atau pun kalau tak calon bebas kami tak akan keluar mengundi.Lebih baik buat kerja lain yang lebih berfaedah.

Kalau adik dia bertanding juga kami akan kempen jangan beri undi.Kami amat berharap akan ada calon bebas dari Melayu bertanding.Apa ada di Kulim/Bandar Baru.Pekan Serdang adalah pekan koboi.Mana ada hospital Daerah.

Banyak kemudahan tak ada lansung untuk rakyat.Mamak ini dan kroninya telah tipu rakyat Kulim dan Serdang dan Bandar Baru.

Dua beradik serupa sahaja.Kalau mamak tu mamak juga.

UNDI LAH CALON BEBAS MELAYU>

Read more: http://sungguhka.blogspot.com/2012/04/kadirmengharungi-perjuangan-diri.html#ixzz1tMMLMrkg

Setuju....

UMNO KBB kalau nak bagi eloj dan aman damai

1.mamak husen eloklah undur pi beramal kat masjis atau surau.

2.mamak aziz pun kena serah jawatan pada anak watan KBB.

3.mamak azmi daim pun wajib undur diri.dulu jilat mamak kadiak.kemudian kena pancung dgn mamak kadiak dan mamak husen.dengak kata la ni dah kamcin pula.itu lah mainan politik depa.

4.himpun semula anak watan yg pernah dipancnung oleh mamak mamak ini semula.

5.orang ramai mula meluat lama dah pada mamak mamak ini hampir 20 tahun.akhlirnya pa jadi.

6.mama mamak penjilat mamak kadiak dan mamak aziz kena bertaubat dan minta ampun pada semua yg telah di pancung atau di inaya.

selagi ada dinasti mamak mamak mamak ini jgn harap KBB nak menang PRU 13 nanti.

UMNO KBB Kena BERSIH.

P/S-GMC/ Inilah sebahagian daripada pandangan dan pendapat pembaca yang dapat kita menilai dimana ada kebenarannya atau ia  cuma satu persepsi rambang tentang kadir Syeikh Fadzil hari ini....-BUSUKNYA KADIAQ !!!


Komentar :

ada 8 comments ke “KOMEN PEMBACA TENTANG AGENDA KADIAQ SYEIKH FADZIL !!! ....KAH..KAH..KAH..”
Anonymous said...
pada hari 

Eloklah suku sakat dia letak jawatan. Kalau Sharizat boleh letak jawatan samalah dgn suku sakat dia. Kalau mamak kadiaq ni buat onar eloklah adik beradik dia letak jawatan..buat malu UMNO saja.

Megat Alam Gempita said...
pada hari 

Setuju bebenor jika Datuk Zulkifli Nordin bertanding mempertahankan Kulim Bandar Baharu sebagai calon bebas. Teman akan sokong 1000%.

Hehehe apa habaq dengan projek kubur mega Kadiaq di Sg Kob, Karangan? Persen dah ambil banyak, tokey harbi dah mula merungut tu Kadiaq!

Anonymous said...
pada hari 

Orang KBB sudah fobia dengan keluarga mamak ni.

BATU BARA said...
pada hari 

Mainan politik kadiq dan aziz dpt dihidu dgn kuat sekiranya aziz tidak menjadi calon PRU13 akan dtg,kadiq akan naik minyak dia akan serang parlimen kbb habis2an semasa sesi kempen nnti utk pastikan calon BN kalah walaupun dia tak bertanding parlimen kbb,mngkn org kbb tak sedar setelah kadiq membuat kenyataan yg memburuk BN aziz menghilang diri lama dan tidak memberi sebarang komen mahu pun menafikan dakwaan kadiq kemudian tiba2 muncul dgn pengumuman senarai calon dlm PRU 13 sebab apa dia buat mcm itu ? Inilah modus operandi politik kadiq dulu yg diguna pakai oleh Adiknya kini supaya org akan bawa nama dia dan canang aziz sbagai calon maka aziz akan jd popular di kbb jadi mudah bagi dia nak ckp pada kepimpinan parti bahawa org kbb nak dia jd calon parlimen walaupun pengundi cina tak mau aziz,lakonan depa tersusun yg bodohnya mat mat yet yg syork sendiri bila nama depa disebut jadi calon

Abang Sayang said...
pada hari 

Utusan Malaysia Wajib Tubuhkan segmen... sex - gay dan lesbian jika mahu tingkatkan jualan ( Lihat sendiri bukti Transformasi 1 Malaysia Berjaya )
1~BUKTI 1
2~BUKTI 2
3~BUKTI 3
4~BUKTI 4 * (NEW)
5~BUKTI 5 * (NEW)
6~BUKTI 6 * (HOT)

Jangan segan2... Utusan Malaysia Pasti Boleh Buat!!



Sumpah Aku Akan Lingkupkan Putrajaya Jika Generasi Muda Terengganu Tidak Jadi Perdana Menteri Malaysia Ke-7 Sebelum PRU ke-13 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155

Anonymous said...
pada hari 

Spot on with this write-up, I absolutely feel this site
needs much more attention. I'll probably be returning to read more, thanks for the info!
Review my web page : drum tobacco

Anonymous said...
pada hari 

Great weblog here! Also your web site rather a lot up very fast!
What host are you using? Can I am getting your affiliate link in
your host? I want my website loaded up as fast as yours lol
Check out my weblog : van nelle

Anonymous said...
pada hari 

Great weblog here! Also your web site rather a lot up
very fast! What host are you using? Can I am getting your affiliate
link in your host? I want my website loaded up as fast as yours lol
my web page > van nelle

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.