Friday, October 29, 2010

PAS TUDUH ZUL NORDIN PELAWAK……kah…kah…kahh.


Apa saja taik ,maupun bangkai bewak,babi waima anjing sekali pun jatuh atas batang tubuh pemimpin PAS ianya dianggap lawak atau sekadar cerita hiburan..

Seperti apa yang didedah dan dilondeh oleh penyokong PAS melalui “AZIZAN DALAM DOSA” diaggap sebagai bahan bacaan penglipur lara konon auta ceritanya !!

Apa yang belaku pada pendedahan Zul4 Kulim tentang adanya Pakatan"SULIT" PKR/DAP Dalam kes Zul4 Kulim. PAS masih juga dengan aksi yang sama, selamba menuduh Zul4 Kulim Pelawak !!

Inilah sikap pemimpin ala “Yahudi “ kata orang Asli Galas yang dianiya oleh puak-puak yang ber DAKI kan Islam berjubahkan hasat dengki dan berserbankan putaq belit,…bertasbihkan lidah bewak !

Hari ini Putaq belit pemimpin PAS tidak jauh bezanya dengan Putaq Belit penasihat mereka... pengemar lubang jubor, kata Mat Sabu dalam subutan Anwar al-Juburi satu ketika dulu.

“(Sekiranya PR mengambil alih kuasa) calon-calon Melayu akan diletakkan di Negeri Sembilan dan Perak. Dan, jika mereka menang (di negeri-negeri ini), mereka akan melantik menteri besar kalangan DAP untuk mengetuai negeri-negeri ini,” kata beliau lagi.[sini]

Komentar :

ada 6 comments ke “PAS TUDUH ZUL NORDIN PELAWAK……kah…kah…kahh.”
hangkedee said...
pada hari 

dasar parti penjahanam negara.penjilat tegar pungkoq DAPIG.kenapa tak mengkafirkan Pas kawan dengan Dapig kafir harbi

Gerakan Timur said...
pada hari 

salam ziarah,

mohon sesama link blog masing2 untuk humbankan fuckatan haram ke lubang kuburrrr...

http://gerakantimur.blogspot.com

salam perjuangan...

Mohd Naser said...
pada hari 

Kalau yang pernah dok didalam PKR kata macam tu, dan masih di anggap lawak lagi oleh Puak PAS, aku tak tau nak kata apa.... Umpama macam ni la PAS bodoh hoi,... katakan si bini yang dah bercerai dengan bini kata laki dia punya anu tak naik sebab tu dia cerai, tak kan nak kata dia lawak kot... tak kan nak suruh lagi dia selak kain baru ada bukti kukuh... aku takut bila buat macam tu tak percaya lagi sebab nanti kata dia tak teransang pula, sebab tu tak naik... bla bla bla ...

fikirkan lah...

Anonymous said...
pada hari 

Percakapan YB Zul berlandaskan bukti dan fakta jangan dipandang ringan ini melibatkan bangsa melayu itu sendiri dan beliau bercakap didalam parlimen bukan dikedai kopi puak puak pas tak akan terima walau pun disertakan dengan bukti mereka menolak yg benar mereka menerima yg tak benar saja sebab kita bolih panggil mereka ini semua sudah esim pada parti hanya lambang bulan yg tak pernah dilindongi awam bulan ciptaan allah ada juga bulan sabit tapi cipataan pas tidak ada bulan sabit dan anak bulan apa lagi yang nak kita kata pada puak puak ni melainkan puak puak ni semua nya GILA.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

Puak2 puki MAK ni ada bukti jelas pun dia nafi..macam al-juburi yang pelu empat saksi lihat dia beraksi...

kah..kah..kah...

kalau nak lebih saksi masuk you tube, Biaq GMC lepas disini.... ada jutaan yang saksi lihat gaya Al-juburi beraksi..baru PAS puas hati ...

Kah..kah..kah...

inilah gaya puak2 Kapiaq Harbi yang belidah bewak hari ini.

Maaf GMC guna logat Langkawi...Azizan Razak tau bahasa orang laut yang dia pun tak bantu depa !!!
Kah..kah..kah...

PUKI MAK sungguh puak2 Haram jadah ni !!

a ali /46sekupang said...
pada hari 

penyokong main pungkuk dulu ok tetapi sekarang menentang atas kedatangan pondan mat saleh itu.selagi kawan kita ini berdiri diatas pagar nanti lama kelaman orang pun tak percaya diatas pendedehan beliau.hanya menguntungkan para iblis/setan saja.nasehat saya tinggajkan politik untuk kebaikan.cukuplah dulu ada Melayu yang londeh seluar melayu untuk orang lain sapu,pertahanlah hak Melayu.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.