Thursday, October 14, 2010

KY Vs Bomo Simpang Kola…kah..kah…kah….


Lahirlah pula kandungan surat Rasid …dia diarah oleh al-Juboqi beli KY Jelly dan bawa sekali Ismail padanya…

Kah..kah..kah….

Anwar nak buat apa KY dan Ismail pula…..Ismail dan KY seperti lagu dan irama….tanpa KY..pincang dan tempanglah Ismail….

Kah..kah..kah…

Isu beli KY Jelly dan bomoh Simpang Kola semuanya PAS anggap sebagai satu cerita hiburan saja….Rakyat diharap jangan pecaya….semua itu kononnya auta…

kah..kah…kah…

Kalau dah beli KY….sudah tentulah lagunya mengikut rentak dan iramanya…..masakan Rasid beli KY untuk ismail an Anwar suka-suka…

kah..kah..kah…

Mengapa KY dan Ismail….Rasyid kena bawa bersama…

Kah..kah..kah…

Kalau bomoh Simpang Kola sendiri pun dah ada cerita….
Masakan orang lain pula cuba nak menafikan penyakit tuan tubuhnya…

kah..kah..kah……

Cerita KY ni kononnya bermula disini…

“Sebelah petang, Rasid akan menemankan Anwar untuk buat senaman ringan dan sediakan air panas….”

“Rasid turut memberitahu dalam afidavit bahawa dia pernah membawa seorang lelaki dikenali sebagai Ismail ke kondominium yang berlaku sodomi terhadap Saiful.

Anwar meminta Rashid belikan KY Jelly sebelum membawa Ismail. Bagi Rashid, ini tugas pelik yang terpaksa dilakukan atas arahan majikannya Anwar ....”

Kah..kah..kah…

Anwar minta Rasid beli KY…kah..kah..kah…

Anwar tuntut 4 orang saksi…bukti dia peliwat…

kah..kah..kah..

Bukti Rasid beli KY misti bawa Ismail untuk Anwar apa Rasionalnya..….

kah..kah..kah…

Kalau ada empat saksi pun tentu pening kepala…..dengan adanya KY yang Anwar minta……

kah..kah..kah..

Karpal Singh tentu geleng kepala…..nak jawab Isu KY saja…belum terjawab beli KY untuk apa…

Kah..kah..kah…[sini].

Masakan PAS tunggu nak saksi dan tengok sendiri belaku sodomi....tak cukupkah dengan pengakuan minah ni...

kah..kah..kak [baca juga disini]


PAS kata ini semua satu konspirasi Politik jahat saja…

kah..kah..kah…rakyat diminta jangan pecaya…itu hanya sekadar cerita Sex ringan-ringan berjubur saja….semua bahan bukti hubungan sodomi Anwar dan mangsa…PAS kata itu hanya auta….

kah..kah..kah…

Macam kes penyokong PAS melondeh aib MB mereka ….akhirnya PAS keluar kenyataan….

“Saya mahu mengingatkan rakyat Kedah supaya jangan terpengaruh dengan isi kandungan buku itu.

Anggaplah buku [Azizan Dalam Dosa] itu sebagai bahan bacaan hiburan sahaja, tapi jangan percaya bulat-bulat.

Semua maklumat dalam buku itu tidak benar,” katanya Hasan Razak…

Kah..kah..kah…kah..kah……..

Betoi ka maklumat dalam buku itu tidak benar….

kah…kah..kah….kah…

Sudahkah tuan tubuh menafikan segala yang ditulis dalam buku itu fitnah…..temasuk Isteri MB…dan PA…YB PAS yang sah dengar ceritanya dari bomo simpang Kola..

kah.kah..kah..

Sudahkah PAS bertanya pada Bomoh yang menjadi Klinik untuk merawat masalah rumah tangga pemimpin PAS selama ini….???

Kah..kah..kah…..

Akhir sekali PAS menafikan bahawa semua maklumat dalam buku itu tidak benar…

kah..kah..kah…..

Bomo simpang Kola….tersenyum mendegar penafian puak-puak mereka….yang cuba nak tegak benang yang basah dengan air mata tok Faiqah…

Yang menafi…mungkin tak tau…pa..pa….sekadar nak lindung aib pemimpin mereka…yang teraniaya tentu tersiksa dengan sikap ..pemimpin mereka al-buaya dan naga…

Masakan tak ada sedikit cerita yang betoi kot dalam kisah Azizan dan Dosa…..

kah..kah…kah…kah..kah….

Al maklumlah puak-puak PAS ni semua ahli Sorga…mana ada pernah buat Dosa….kerana Neraka dan Sorga harta merdak mak bapak depa ……
Sapu duit judi dan babi pun tak jadi dosa...

Kah..kah..kah……..

Komentar :

ada 2 comments ke “KY Vs Bomo Simpang Kola…kah..kah…kah….”
Anonymous said...
pada hari 

Tak pa, pelempang ka, katok ka, sumua tak pa, tu hal suami isteri ja, selagi isteri sanggup kena dera. kalau dah tak sanggup pi habak kat polis sentri je.

a ali /46sekupang said...
pada hari 

mengikut paparan diatas angin yang bertiup hanya langsir yang melayang,apa mau takut?.mungkin bila bumbung di terbangkan ribut baru nak kalang kabut lari sintin kain lepas lutut.baru mau minta bantuan.tos dengan kipas besar sikit GMC mungkin bumbung terbuka maka nampak semua.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.