Wednesday, October 27, 2010

PAS MENUNDING JARI DI GALAS ????...KAH..KAH..KAH..


CERMIN-CERMINLAH LUBANG PUNGKOK SENDIRI DULU...!!

Di Kedah Darul Belanda masih ada empat jari lagi yang sedang menyucuk lubang pungkok pemimpin dan penyokong-penyokong Kapiaq Harbi PAS sendiri…..

Kah..kah..kah….

Dasar Politik talibarut ber DAKI kan Islam menipu bangsa !!!


“…….Apa yang nak dihairankan akan taraf kelulusan calon bn di galas. kalau setakat calon BN tu ada SPM je bagi aku tak merisaukan asalkan akhlak dan moral dia bagus. lebih bagus kalau dia disenangi rakyat” - Gerak Anti PKR


Sebanar ada lagi calon yang lebih dahsyat lagi taraf akademik nya berbanding calon BN di Galas…

Di Kedah Darul Belanda ada EXCO nya bukan sekadar tamat tingkatan 3 tapi “BUTA HURUF”……


Kah..kah..kah…..

Yang memilihnya pula “BUTA PERUT”

Kah..kah..kah…

Yang menyokong pula “BUTA MATA dan BUTA PERUT”

Kah..kah..kah…


!!!
Kata puak2 PAS kapiaq Harbi di Kedah Darul Belanda macam mana yang buta huruf nak pimpin yang celik huruf..

Itu pun Azizan Razak Boss Kedah Darul Belanda bermimpi nak jadikan Kedah Darul Belanda sebagai..


“…. sebagai salah sebuah pusat ilmu dunia yang berteraskan Islam dengan menjadikan Kolej Universiti Insaniah (KUI) sebagai ikon dalam pengajian Islam yang akan dirangkumkan bersama dengan pengajian profesional tidak lama lagi” Ostat Azizan.

Kah….kah…kah….

Itu baru tahab pendidikan akademik EXCO nya ,bagaimana pula tahab akademik Senator yang dilantik oleh PAS pula….

Pada yang ada memiliki taraf ilmu Akademik yang agak2 tinggi berbekal sepalit ilmu agama bertitle Ir pula.... lidah pula bercabang dua setaraf lidah bewak menipu bangsa dan rakyat jelata….berbekal hati yang busuk dilengkapi dengan hazat dengki melengkapkan lagi jiwa seekor haiwan yang memimpin rakyat kedah Darul Belanda hari ini.


Disini terbukti ilmu tanpa beramal tidak melayakkan lagi spesis seperti ini memimpin rakyat…lebih-lebih lagi berbekal perasan hasat dengki yang belum dicuci sebersih-bersihnya lagi.

Cuma berselindung disbalik DAKI agenda Islam yang mereka sendiri tidak faham… akhirnya ilmu yang kononnya mereka miliki…tidak mendatangkan apa2 munafaat kepada diri mereka dan rakyat jelata.

Kesudahannya tersembam dikaki kapiaq harbi…..

Kah..kah..kah...yang berilmu lidah pula becabang, setaraf lidah bewak….!!!

Allahuakbar !! betapa jijiknya spesis yang ber DAKI kan agenda Islam yang kononnya ingin melaksana hukum disegenap bidang !!!!

Berbalik pula kita pada yang yang kemarok nak berjawatan senator walaupun taraf akademik tidak sampai sedepa !!…

Maklumat ini dari sumber artikal Azizan Dalam Dosa..dibongkar oleh puak-puak yang menyokong mereka yang sebelum ini yang dijadikan “BARUA” mengiklan kan kehebatan pemimpin mereka ahli syurga kononnya….Keeiih Tuii !!..

Kail panjang tak sampai sejengkai..diiklan berilmu beribu-ribu depa..hakikatnya lambat lepa..menipu bangsa !!!


Cuma hari ini mungkin mereka baru terjaga..kerana tidak mendapat apa2 habuan selama di jadi kan “BARUA” untuk menipu bangsa…agar menyokong politik haram jadah mereka !!

“………….Lihat pula perlantikkan senator bagi mewakili PAS Kedah. Ramai juga yang terkejut, bagaimana Yusof Husin selaku Setiausaha Perhubungan PAS Negeri Kedah yang dilantik. ….banyak suara yang tak puas hati dengan perlantikkan Yusof Husin atau YH sebagai senator.

….katanya YH kuat merayu untuk jawatan senator ,dengan alasan peluang dia mendapat pencen. Katanya pada MB,bahawa adik beradiknya semua ada pencen kecuali dia, Inilah saja peluang terakhir untuk dia.

Kerana simpati padanya,lagi pula dia ‘kaki kipas’ dan sebulu dengan MB,rayuannya diterima. Maka hari ini bergelarlah dia sebagai YB Senator Yusuf Husin.

Malah ada senator BN memanggilnya ‘YB Profesor’ kerana kehebatannya berhujah,kononnya ( sila semak pengakuannya dalam wawancara Harakh dengannya pada ms N31 Harakah 19-21 Dec 2008 ) –Sumber Azizan Dalam Dosa.


Mungkin juga Inilah saja tahab ilmu dan minda puak-puak PAS yang kemarok untuk berjawatan demi Pancen !! demi Agama jauh sekali..yang paling hampir demi perut anak bini dan kaum kroni…pukimaknya puak2 haram jadah ni yang ber DAKI kan Islam hari ini melindungi kejahilan diri…

Jadi jika nak dibandingkan dengan calon2 UMNO/BN hari ini taraf ilmunya menjangkaui pengalaman dan ilmu puak-puak PAS /PR yang spesis seperti ini….

Jika inilah minda dan taraf kemaruknya jawatan dalam politik yang ber DAKI kan Islam hari ini.. sampai bila agenda Kedah Darul Belanda hendak dicapai…?

Apakah pengundi-pengundi GALAS hari ini sanggup ditipu dan dipedayakan oleh puak2 putaq belit yang ber DAKI kan Islam melindungi kejahilan sebenar mereka …

Janganlah serban,jubah,ketayab… berkalamkan ana dan ante berlebam dan berdaki hitam di dahi menjadi pengukur ilmu yang mereka miliki…

Sebenarnya semua aksesories tersebut sekadar “DAKI” untuk melindungi kejahilan diri mereka yang sebenar-benarnya.

Allahuakbar betapa putaq belitnya puak-puak kapiaq harbi [PAS] hari ini ?

Apakah mereka ini diantara pemimpin yang berklonkan yahudi ber DAKI kan agenda Islam menipu dan memutaq belit mempurak purandakan bangsa melayu dan persaudaraan islam hari ini melalui Politik “DAJAL” mereka?????

Pada spesis-spesis haiwan inikah yang kita harap untuk membimbing rakyat jelata..jika perut anak bini dan kroni lebih diutama dari hukum Allah ta'alla..!!


Allahuakbar !!!


Komentar :

ada 1
a ali /46sekupang said...
pada hari 

GMC-"Pejuang Bangsa Penegak Kebenaraan ".Ungkapan yang betul-betul kena dengan perjuangan anda,tahniah diatas pendedahan demi pendedahan bagi membuka mata hati yang buta.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.