Wednesday, October 12, 2011

DR ASRI TERCICIR ATAU OSTAT AZIZAN YANG BUTA? Kah..kah…kahh


Dr Mohd Asri dan golongan tercicir maklumat ini akan terus-menerus membuat tuduhan tidak betul terhadap kerajaan negeri Kedah pimpinan PAS.

PAS memerintah Kedah dengan BN memerintah Kedah sama sahaja..Kah..kah..kahHH

PAS, katanya, hanya mengekalkan dasar yang telah dilaksanakan oleh BN tanpa membuat sebarang penambahbaikan. 
Kah..kah…kahhh

Apakah pemimpin PAS Kedah tercicir maklumat yang pernah diedarkan dibawah ini..

Kah..kah…kah..kah
Kah..kah…kah..kah
Kah..kah..kah..kahhhkahhhh

Kerajaan PAS mewujudkan Kem Belia Sejahtera, Kem Bina Insan, Kem Bina Sahsiah dan Kem Anak Soleh yang telah mentarbiyah beribu-ribu anak negeri ini menjadi insan beriman dan bertakwa, sedangkan dahulu tidak ada…

Kah..kah…kahhh..kahhhhh

Awat.. la pembohoooong sangaaaatttt..sikit2 cukup la!!! pemimpin PAS Kedah oi…beribu-ribu anak negeri ini menjadi insan beriman dan bertakwa, sedangkan dahulu tidak ada…

Kah..kah…kahhh..kahhhhh


Yang ni apa dia pulak….?????Ostart ???

Kah..kah…kahhh..kahhhhh

Baca Komen2 dari Penjilat –penjilat tegar PAS Kedah sendiri….ia atau tidak Dr Asri kurang dapat maklumat dan tuduhan keatas kerajaan PAS Kedah dibawah pimpinan Ostat Zizan Razak melulu....kah..kah...kahhhh

Koman2 Dr Asri ni Oatat oi..Bekas Mufti nak banding dgn Ostat yang pernah jadi tukang mengasuh adik Dato'Najib Razak masa di London dulu.....kah...kah...kah..

5) Sejauh manakah kejayaan melaksanakan manifesto pilihanraya Kedah Sejahtera Nikmat Untuk Semua direalisasikan oleh kerajaan kerana yang jelas ketika ini rakyat mula menghidu kelemahan kerajaan negeri yang dilihat tidak dapat membuat sebarang perubahan sehingga kini. Rungutan ketara bahawa tiada perbezaan di antara kerajaan UMNO dahulu dan sekarang PAS.

( PAS KAWASAN KUALA KEDAH )

5 ) Rata-rata rakyat tertunggu-tunggu nak melihat dasar kerajaan PAS,janji dalam manifesto pilihanraya dilaksanakan atau tidak. Rakyat belum nampak.Kata mereka apa yang kita Nampak keadaan yang lebih teruk.

6 ) Apakah tindakan untuk membuktikan kesungguhan pihak kerajaan memperkenalkan dasar Islam memandangkan :

A) Gagal mengawal peniaga makanan muslim yang tidak menghormati bulan Ramadan dengan menjual makanan pada siang hari sebelum jam 3 petang

B) Gagal membuat perubahan untuk menangani masalah social seperti pelacuran,pondan,khalwat di tempat awam.

C) Gagal mengawal pusat hiburan yang beroperasi hingga lewat pagi.

D) Gagal mengawal pusat perjudian spt kedai ekor haram,permaianan berkomputer yang semakin banyk sekarang.

E) Gagal menangani isu karaoke kampong yang makin berleluasa.

( PAS KAWASAN KUALA KEDAH )

2: Oleh kerana memerintah negeri merupakan satu masuliah yang berat yang akan di pertanggungjawabkan dihadapan Allah SWT dan rakyat / ahli ingin melihat pembaharuan pemerintahan secara islam dan perubahan perubahan yang positif. Menteri Besar,Exco sebenarnya terdedah pada terlalu banyak kriticsim berpunca daripada kekurangan dan kelemahan yang berkemungkinan disebabkan tidak ada impart system yang berkesan dan kurang pengalaman dalam pentadbiran

Rata-rata Ahli menyebut kerajaan tidak pandai memerintah,slow sanagt.

( DMPKP / DMPNK )

Rata-rata rakyat tertunggu-tunggu nak melihat dasar kerajaan PAS,janji dalam manifesto pilihanraya dilaksanakan atau tidak. Rakyat belum nampak.kata mereka apa yang kita Nampak keadaan yang lebih teruk.
Mereka rasa kerajaan sekrang lemah membuat UMNO dalam zon selesa.

( DMPKP / DMPNK )

10 ) Mengapakah masih terdapat program-program berunsur maksiat khususnya program rasmi kerajaan negeri seperti nyanyian dan sebagainya ?

( PAS KAWASAN KUALA KEDAH )

13 ) Apakah relavan bagi pihak Menteri Besar menghadiri majlis keagamaan seperti sambutan Deepavali kerana ia menyentuh saol akidah ?

( PAS KAWASAN KUALA KEDAH )

Kah..kah..kahh
Kah..kah…kahh
Kah..kah..kah..kah..

Apakah DR Asri tercicir makumat atau pemimpin PAS yang BUTA dan TULI???

Kah..kah..kah..kah..

Bekas mufti kurang maklumat.

BUKAN kali pertama bekas Mufti Perlis, Dr Mohd Asri Zainal Abidin mengkritik pentadbiran kerajaan negeri Kedah.Bercakap dalam satu majlis forum di Kota Bharu baru-baru ini beliau berkata, PAS memerintah Kedah dengan BN memerintah Kedah sama sahaja, tidak ada sebarang perubahan. PAS, katanya, hanya mengekalkan dasar yang telah dilaksanakan oleh BN tanpa membuat sebarang penambahbaikan.[CLIK]
http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=News&file=article&sid=4453

Komentar :

ada 5 comments ke “DR ASRI TERCICIR ATAU OSTAT AZIZAN YANG BUTA? Kah..kah…kahh”
Anonymous said...
pada hari 

Aku hanya nak tengok pertambahan kawasan sawah padi seperti mana yang telah dijanjikan oleh ustaz. Malangnya makin banyak bendang yang ditimbus untuk pembangunan. Kalaulah projek besar-besar pas salahkan kerajaan dulu yang membenarkannya, tapi apa jadi dengan sawah yang ditimbus untuk membina rumah persendirian yang sangan berleluasa, contohnya sepanjang jalan Hutan Kampong ke Kepala Batas. Nak timbus pun tak menjadi masalah kerana PAS sendiri menggunakan kawasan sawah untuk membina muasasahnya di Langgar. Kerajaan negeri pasti boleh menghalang orang perseorangan yang menimbus bendang untuk pembangunan.

Kedua nak tengok bangunan Tungku Yaakub berubah menjadi hotel 5 bintang, ini pun dijanjikan.

Nak kata negeri berkebajikan pun tak kesampaian kerana kami mangsa banjir tahun 2010 pun tak dapat apa-apa.

warga sebelum merdeka

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

t/kasih Bro krn sudi memberi komen ttg kedajalan pemerintahan PAS yg bijak menabur janji.

Anonymous said...
pada hari 

aku pulak nak tengok pembangunan dari sg liau ke kuala kangkong......rasa-rasa kawasan ni dalam kawasan DUN menteri besar.....dari dulu sampai sekarang boleh kata tak dak lansung pembangunan..kuala kangkong...dari 1983 hingga 2011 tak dak perubahan ......meteri besaq tak pernah pi tengok ka....kan tu kawasan kuat pas..

Anonymous said...
pada hari 

Aku pula nak tengok sejauh mana Kedah dah berubah jadi BELANDA.Yg aku tengok Kedah dah jadi Ng Cina ada kandang Babi Mega mungkin sikit hari setaraf dgn kelantan ada tok kong budha yg sama tinggi dgn menara alor setar.

Anonymous said...
pada hari 

nei nak tanya kandang babi Mega PAS dah siap ke belom? Timun,tomoto,terong dah besar mana dah hasil teknologi yg PAS bawa dari belanda? babi2 dah beranak ka belom.alahai bertambahlah pendapatan untuk ng kedah no.tak perlu tebas balak lagi le.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.