Friday, June 24, 2011

TAHNIAH DARI GMC UTK BLOGGER2 dan PENULIS BUKU INI!

Rasanya walaupun buku yang penuh tragic penipuan,salahlaku,penganiayaan dan segala macam fitnah PAS yang berjaya dihasilkan oleh salah seorang Mangsa penipuan dan penganiayaan pemimpin PAS telah berjaya sampai ke tangan rakan2 Blogger yang saya hormati.


http://ruangbicarafaisal.blogspot.com/
Pas 'Sedekah' Duit Anak Yatim Memali Kepada Korporat.


http://gerakantimur.blogspot.com/
Buku Yg Harus Anda Miliki !!! PAS "fatwakan" Haram, Anda Berani Ke?


http://medan-info-kita.blogspot.com/
Panaasss Jumaat!! Dalam PAS Ada Musang Berjanggut Jadi Penyamun....


Hari ini amat terharu GMC setelah dapat membaca penipuan pemimpin PAS bertaraf ulama ini ketengahkan oleh rakan2 Blogger yang perihatin terhadap penganiayaan yang telah mereka lalui selama 25 tahun ini,melalui Buku Air Mata Mat Sabu Di Bumi Memali.

Tahniah GMC kepada rakan2 Blogger yang telah membeli dan membaca seluruh kisah benar yang telah di- BONGKAR oleh penulis tersebut.

Sewaktu mangsa memali mengharungi pahit getir selama ini…hari ini kisah sebenar mereka sudah terbongkar walaupun tiada ada pihak yang tampil untuk mengenengahkan isu penyelewengan wang mereka pada pihak berkuasa…walaupun laporan demi laporan yang dibuat oleh mangsa-mangsa Memali nampaknya tidak ada pihak yang benar mahu membela nasib mereka….

Allahuakbar…hari ini GMC berseru pada seluruh rakan2 Blogger yang dihormati kita gempur dan bongkar segala penipuan mereka….yang berselindung di sebalik isu perjuangan agama yang mereka laung-laungkan selama ini telah mengaburi mata kita !!

GMC berharap seluruh rakan Blogger yang perihatin terhadap penderitaan mereka seperti yang dikisahkan dalam buku tersebut bangun dan terus bangun untuk membantu bagi menyedarkan umat islam yang lain..inilah penipuan PAS selama ini…menganiayai dan menindas mangsa-mangsa Memali.[yang selama ini menyokong perjuangan PAS-allahyarham ustaz Ibrahim Libya]

Akhir sekali Tahniah GMC pada Rakan2 Blogger Gerak Timur.Blogger Info Corner-Sudut Diskusi,Blogger rfb online dan tidak lupa seluruh rakan2 Blogger diseluruh tanahair yang mengutarakan kisah penipuan tabung Mangsa Memali.Khususnya Rakan GMC.
Gerak Anti PKR [GAP]

Dan sekali lagi jutaan tahniah pada Penulis buku
“Mat Sabu Air Mata Di Bumi Memali” kerana berani membukukan kisah penyelewengan PAS terhadap mangsa Peristiwa Berdarah di Memali untuk pendedahan kepada umum..agar umat islam dapat membuka mata antara hakikat dan reality dalam Peristiwa Tersebut selama ini…juga dapat membuka minda Rakyat terhadap reality perjuangan sebenar PAS selama ini. [khususnya seluruh umat Islam di bumi bertuah ini.]

SALAM. GMC

[GERAK ANTI PENYELEWENGAN TABUNG MEMALI]

Isyaallah jika di izinkan Allah swt GMC akan mengada perjumpaan bersama dengan seluruh Blogger2 dibawah [Gerak Anti Penyelewengan Tabung Memali].

Insyaallah !!

Komentar :

ada 6 comments ke “TAHNIAH DARI GMC UTK BLOGGER2 dan PENULIS BUKU INI!”
JKKK Kota Sarang Semut said...
pada hari 

GMC..buka FB GERAK ANTI PENYELEWENGAN TABUNG MEMALI

Anonymous said...
pada hari 

INSYAALLAH !! JIKA GMC Mendapat sokongan padu seluruh rakan2Blogger seluruh tanah air yg benar2 ingin mencari kebenaran.Insyaallah.

Dan terima kasih diatas sokongan dorongan JKKKK kota sarang semut.

Sy juga masih menunggu dan mengharap kerjasama serta sokongan seluruh rakan2 Blogger kearah merealisasikan GERAK ANTI PENYELEWENGAN TABUNG MEMALI.

Insyaallah !!

Gerakan Timur said...
pada hari 

GMC,

walaupun ia sekadar "kertas" yg tidak bertelinga dan bermulut, kehaprakan dan kebobrokan PAS PIS PUS jangan pernah kita padamkan...

Anonymous said...
pada hari 

t/k Gerak timur..Fatwa/Amanat mu tdk mudah padam selagi hayat PAS berpelok dgn kapiaq harbi.Dan selagi hutang Memali belum dibereskan pada mangsa dan anak2 yatim.

Anonymous said...
pada hari 

GMC, MANA PI BLOGER2 KEDAH? KEDAH TIME MANA, SOBRI SUDI MANA, PELANTAQ HUJJAH. AKU TAK FAHAM LAH DEPA NI.... LENA SEMUA DAN MAMPOIH SEMUA KAH. ISU PENGINAYAAN PEMIMPIN PAS TERHADAP CIK GU NON DAN MANGSA MEMALI AMAT BESAR.

AWAT DEPA NI TAK SPIN.....?

Anonymous said...
pada hari 

........sibuk dgn tugas masing2....

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.