Wednesday, June 8, 2011

MANA LEBIH TEPAT ? NEGARA KEBAJIKAN ATAU NEGARA MINTA SEDEKAH??? KAH..KAH..KAH..

Yang lebih tepat ..PAS ujudkan Negara minta sedekah…

Atau Negara Songlap…

Kah..kah..kahhhh

Bayangkan jika PAS perintah Negara..akan bersepah-sepahlah tong2 dan uncang-uncang serta karung guni disetiap jalan masuk ke Putra Jaya.

Hari ini mereka menjadi mangsa penyangak2 yang menyonglap Wang dari tabung balu.tabung anak yatim dan tabung mangsa2 Memali.

Penyangak2 yang bertopengkan Negara Kebajikan hari ini sudah bergelar Dato, dan senator...hebat penyangak2 yang memperkudakan mangsa Memali.



Pada Zahirnya inilah DANA jambatan keakhirat tapi hakikatnya DANA ini untuk politik Dajal mereka...


Inikah Negara Kebajikan yang igin diujudkan oleh PAS??

Kah..kah..kah...

Berapa banyak kotak yang PAS perlu jika PAS memerintah Negara?

Kah..kah..kah...

Bayangkan apa akan terjadi pada Rakyat jika Kerajaan sendiri mengemis dari wang saku rakyat???

Kah..kah..kahhhh

Sial !! Sial !! Sial !!


Dulu membangun bersama Islam…

Kah..kah..kah…

Sebelum tu PAS membangun bersama Ulama..

Kah..kah..kah….

Hari ini membangun bersama kapiaq harbi pula..

Kah..kah..kah…

Negara Islam sudah tak sesuai lagi apabila ulama politik Dajal mereka berpelok dengan kapiaq harbi..

Kah..kah..kah…

PRU13 nanti pula puak2 haram jadah ni ,akan mencipta pula PAS membangun bersama kaki liwat,kaki songlap wang tabung Memali..

Kah..kah..kah….

PAS amat sesuai ujudkan Negara kebajikan…Kerana hari ini pun Politik haram jadah ini memang hidup atas belas ihsan rakyat marhaen lihat saja dikaki-kaki lima pasar malam dan ceramah-ceramah keparat mereka uncang dan karung serta tong2 kosong bertabur bagai tong sampah menadah kupang dan sen dari rakyat…

Jadi eloklah kita sama2 menyambut baik dan turut mengundi tajuk utama untuk digunakan sebagai tajuk utama akhbar Haramjadah mereka.

Lagi pun hari ini akbar tabloid Islam ala PAS tersebut sudah cukup sendat dan overflow dengan iklan2 untuk membesar anu,tahan lama,panjang yang menghiasi akbar sampah tersebut…

Undian segera Membangun Negara Berkebajikan

Haprak daily

KUALA LUMPUR, 6 Jun: Mulai hari ini, undian sedang dilakukan terhadap tajuk mukadepan Harakah, wajarkah perkataan "MEMBANGUN NEGARA BERKEBAJIKAN" digunakan sebagai tajuk berita utama.

Sejauh mana popularnya tajuk ini yang merupakan tema ucapan dasar Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang pada muktamar ke-57 yang baru berakhir semalam digunakan sebagai tajuk utama akhbar Harakah…kah..kah..kahh Sial !!

Komentar :

ada 4 comments ke “MANA LEBIH TEPAT ? NEGARA KEBAJIKAN ATAU NEGARA MINTA SEDEKAH??? KAH..KAH..KAH..”
..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...
pada hari 

adehhhh...tak tahu dah nak cakap ape. yg penting kina mmg tak suka PAS!!

Anonymous said...
pada hari 

Nama mnatang apa tak tau...! pengomen 8/6 jm 11:36 am, mmang kita tak suka PAS. Sebab pemimpin PAS la ni lidah bewak, penyangak, penyamun, penipu, pencuri. Bila dah duduk diatas apa jadi orang di bwah, depa biaq mampoih. MEMALI, mana Yusuf Hussain, la dah jadi senator, Setiausaha PAS negeri Kedah dan orang kuat MB. Semua dia dah dapat dia pijak lagi orang Memali, termasuk mangsa-mangsa dan balu-balu yang tinggal merempat.

Malah, ada saorang pembela kapada mangsa-mangsa ini di tekan dan diugut sahungga tak boleh duduk dikampong Memali itu sendiri.

Anak-anak mangsa dibiar dengan tiada diberi bantuan pelajaran mereka. Sekolah ugama hasil peninggalan Ibrahim Libya ditinggalkan tanpa digerakkan, sekarang hidup segan mati tak mahu, sedangkan hingga sekarang Yusuff Hussain masih lagi menjadi Pengurusi Lembaga Tadbir sekolah tersebut. Apalagi nak diikhtiar mendapatkan bantuan Kerajaan Negeri, jauh sekali lah.

ITU LAH DIA YB SENATOR YUSUFF HUSSAIN....

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

Betoi ke dia ini penyangak Wang tabung Memali? kalau dah penyangak mengapa pemimpin PAS tak ambil tindakkan...Alasan puak2 haram jadah ini mudah saja.Ulama ular ayaq ini banyak bejasa pada PAS.Inilah alasan haram jadah depa.Kononnya Allah dah ampun walau pun tutuh metekedarah duit anak yatim atau pun duit2 balu.Hari puak2 haram jaah ini masih mengaut keuntungan atas nama Memali..apa yg ada pada memali lagi?? Yg ada balu2 serta anak2 yatim yang diputaq belit wang mereka oleh puak2 haram jadah ini.Sapa puak2 haram jadah ini.Tim Presiden PAS yg baru tentu kenai puak2 haram jadah ini.Cuma Mat sabu DAYUS untuk mengambil tindakkan demi POLITIK DAJAL mereka hari ini.

Inilah kebajikan yang ditinggalkan oleh puak2 haram jadah ini di Memali.

Anonymous said...
pada hari 

Duit Tabong Mamali dah tentu depa tutuh bersih, harap2 hat lain jangan tutuh jugak sudah le...

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.