Tuesday, June 15, 2010

PAS ITU MUNAFIK..MUNAFIK ITU PEMIMPIN PAS.


‘Mursyidul Am PAS Datuk Nik Aziz Nik Mat berkata, bagi menjayakan perjuangan Islam, umat Islam masih perlu bergantung kepada masyarakat bukan Islam bagi menjayakannya.’........
.
[ "Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.]

........‘Katanya, Nabi Muhammad - yang diibaratkannya sebagai "pemandu pertama" ajaran Islam - juga melakukannya pada zaman awal penyebaran agama Islam, termasuk mendapatkan perlindungan daripada bapa saudaranya Abu Talib yang tidak memeluk agama itu.[sini]

Bagaimana status hubungan dan kerjasama Rasullullah sebelum ini sewaktu Amanat Dajal dan Hukum Dewan ulama menjadi ‘DANA” Politik Dajal PAS?

Hari ini setelah PAS bertahaluf/berkerjasama dengan kapiaq harbi[DAP] Pemimin belidah bewak beri alasan begini…

“….memtahaluf atau kerjasama politiknya dalam Pakatan Rakyat mengambil iktibar daripada sunah Rasulullah itu…”

Allahuakbar..!!!!

MUNAFIKNYA PUAK_PUAK PUKIMAK INI……


PAS ITU MUNAFIK ..!!!

MUNAFIK ITU .......

PEMIMPIN SETARAF PEMIMPIN PAS HARI INI>>>

Komentar :

ada 15 comments ke “PAS ITU MUNAFIK..MUNAFIK ITU PEMIMPIN PAS.”
Anonymous said...
pada hari 

Bermakna sblm ini PAS tdk iktiraf hbgn Rasulullah dgn bapa saudaranya yg menentag islam.tapi hr ini Pas iktiraf pula hbgn tersebut kerana Pas kini telah m
egik

tiraf DAP menjadi sayap parti. Disinilah putar belit puak2 mumafik tersebut.

Anonymous said...
pada hari 

betul cakap lu, memang PPPPUUUKKKIIIMMMAAAKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...
pada hari 

salam. Setuju hujah GMC puak2 babi ni pernah mengkafirkan Rasulullah sewaktu ammanat Hadi menjadi panduan pada puak2 babi tersebut.hari puak2 babi ini halalkan pula huubungan nabi sprtimana haram jaadah ni halal hbgn mereka dgn DAP.

Anonymous said...
pada hari 

inilah puak2 putaq alam yg bijak berbohong.

Anonymous said...
pada hari 

hampa paham ke apa itu munafik.hampa sendiri termasuk gmc itu sendiri pun munafik.cuba renung sendiri...aku tahu lah hampa cari makan.hantam sajalah.

Anonymous said...
pada hari 

sekiranya munafik pun hang tak faham kira hang betoi2 jahil elok lah hg pi beguru dgn ulama hangpa lim guan eng.entah2 hg ni mandi junub pn hg tak tau.rupa nya setakat ni saja tahap org PAS.pd anon 4.10pm elok lah hg pi belajar agama dulu peringkat fardu ain lepas baru hg komen .jgn bg org nampak betapa jahilnya hang ni.aku nak tanya hg mukadam hg habis dak? Sb cara hg hujah ni mcm tak khatam mukadam lagi.

DR 1221 said...
pada hari 

salam gmc
kelicikan pas dalam membohongi rakyat yg dahagakan nilai2 keagamaan ini lambatlaun akan terbongkar jua.

a ali /46sekupang said...
pada hari 

sikit jadi dajal, bila banyak ya'juj dan ma'juj maka lingkuplah kerharmonian melayu Malaysia ini. ini lah rupa mangkok hayun itu.

Anonymous said...
pada hari 

kalau tak faham munafik tak payah cakaplah.malu pada orang lain sahaja.cari publisiti murahan.nampak sangat dangkal dan ikutan cakap orang.

Anonymous said...
pada hari 

puak-puak ni bukan dia reti pasai munafik.macam burong kakak tua bongkok.

budak tadika yg berfikir said...
pada hari 

gilo ko apa?hok mano halal dan haram ni main hentam jah...hekelehhh be-end!

Anonymous said...
pada hari 

Yang gilo ni Pas kafir pn dia dah halal.Pengikut jd macam lombu.cino pn diangganya khalipah . . Khalipah otak dio.semuanya halal belako apo kejadahnya.

Anonymous said...
pada hari 

blok gmc sesuai untuk murid dan guru tadika kemas saja.he he he

Anonymous said...
pada hari 

Padan le Exco pakatan yang pas pilih pun buta huruf.kalau exco pun buta huruf penyokon pas tentulah taraf dia pn tak lbh dari tadika.mahfus tak lulus tingkatan 3.nak hujah lbh2 mampukah puak2 pas faham.standard tadila tu pn dah lbh.cuma layak puak2 yang tak sekolah mcm Anon 10.43pm ckp saja. Bijak jg GMC cipta blog unt gologan tak sekolah ni. He..he..he...he...he...

Anonymous said...
pada hari 

pemimpin buta hati......

exco buta huruf.......

pengikut buta perut......

nak komen pun semua tanya kapiaq!

parti islam konon....

puiiii!!!!!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.