Monday, June 28, 2010

BILA PEMIMPIN JANG-GOAT DIDAGU..TELOR DILUAR...


Menurutnya, sesiapa sahaja yang memimpin Umno, PAS akan tentang selagi mempertahankan dasar Umno yang membawa perkara mungkar dan mengkhianati amanah negara dan rakyat.

PAS, jelasnya tidak pernah berundur walau setapak untuk menyatakan Umno parti yang tidak betul.

PAS yakin mereka yang berlatar belakang agama dalam Umno tidak ke mana akhirnya kerana hanya akan menjadi kupang tembaga yang digunakan ketika hendak melawan hujah PAS.

“Itu pun bukan secara berdepan.

Mereka hanya berani bercakap ketika seorang diri tanpa di pihak lawan.
Beberapa kali PAS ajak berdebat sampai hari ini tidak pernah disahut,”

Tambahnya, PAS juga yakin bahawa Umno bukan tempat untuk orang agama berjuang.
Kah..kah..kah..Betoi …PAS tempat orang berbagai agama berjuang temasuk yahudi,kristian,kapiaq harbi serta DAP hari ini .kah..kah..kah…

Akhir sekali kalimah Allah PAS sanggup berkongsi….kah..kah..kah..


Bila pula pemimpin PAS nak turun api dan tanggung kawadi….??

GMC Setuju ulama PAS bila berada dalam UMNO menjadi ulama kupang tembaga…macam Nakae Hj Ahmad tok guru Mat Sabu….


Tetapi pemimpin yang dikutib oleh PAS setelah disepak dari UMNO mampu menjadi panasihat dan ketua penasihat sekelian ulama PAS yang ada hari ini….

Kah..kah..kah…Contoh Anwar Bin Ibrahim ketua penasihat pada seluruh ulama Politik Dajal PAS hari ini..temasuk ulama Selipar pemegang kunci syurga….juga bekas Ahli UMNO yang cabut lari tak dapat jawatan tinggi…..kah..kah..kah…

“Sewaktu anak-anak muda yang memakai subang sebelah dan wanita yang tidak bertudung bersama gerakan untuk menukar kerajaan BN kepada kerajaaan Pakatan Rakyat, tiba-tiba mereka yang belajar agama boleh bersekongkol dengan Umno.Ketua Penerangan PAS Pusat.

Setuju !! hari ini kebanyakkan penyokong PAS adalah diantara ulama-ulama bersubang sebelah…bukan setakat bersubang sebelah pemimpin mereka juga diantara tokoh2 sekodeng ,

Jadi hari ini PAS tidak hairan dan gentar dengan tokoh-tokoh yang belatar belakang agama terus menyokong UMNO kerana PAS memiliki lebih ramai penyokong yang mengikat kepala…belarak bagai orang gila…cina dan hindu pun sudah ramai menjadi ulama mereka…bukan setakat itu saja PAS siap memiliki kalipah Omar mereka sendiri…termasuk Ustaz Gobala dengan ayat Wa..mau garu…wa mau garu la…”

Kah..kah..kah..betapa Bahlolnya puak-puak munafik PAS hari ini….kah…kah..kah..

Hari ini bila Kerajaan PAS Kedah menolak hokum Allah ta’ala tak ada pula ulama terkemuka dalam Falkulti DAP menyalak bagai orang gila….??

Ke mana perginya pencipta Amanat Dajal,Ulama terompah pemegang kunci syurga..dan seluruh ulama-ulama mee rebuih dan mee segera yang kononnya memiliki ijazah dari Madinah mesir,Libya dan Azhar atau dari Arab saudi…

Termasuk yang cukup mengenali Pak Mat di Dabong, Gua Musang dan Mak Minah di Hulu Tembeling Pahang?”

Kemana puak-puak “PUKIMAK” ini…sewaktu penyokong-penyokong PAS sendiri bangun mendesak MB Kedah haram judi dan Arak???

Kah..kah..kah.. inikah perjuangan PAS kononnya bukan menentang peribadi tetapi menentang dasar Umno….sanggup menolak hokum demi undi kapiaq harbi…

Poooooorahhhh keahhhh tuiiii HHHHH !!

PAS itu munafik….Munafik itu adalah pemimpin PAS yang belidah bewak… !!!
Kah..kah..kah..Pemimpin belidah bewak nak menegak hokum Allah ta’alla….kah..kah..kah..

Prinsip perjuangan dalam Parti sendiri pun PAS sanggup gadai TALAQ bini…inikan pula nak tegak hukum Agama Allah swt hari ini….

Cermin-cerminlah diri….jika iman terletak pada ijazah dari duit subsidi kerajaan hari ini…

Kah..kah..kah… kesian puak-puak kapiaq harbi hari ini….yang berjang-Goat di dagu tapi telor tebuka dibelakang macam Zul4 Idola PAS kata….Kah..kah..kah…

Hanya Zul4 mengenali puak-puak yang telor tebuka ini....kah..kah..kah..

Pemimpin PAS jangan sembang lebih dari ayaq lior yang ada...

kah..kah..kah...itulah cakap2 pemimpin puak-puak munafik yang menjadi barua pada DAP la..

Pas itu munafik...munafik itu pemimpin PAS yang berkompromi dengan kapiaq harbi...memerintah Negeri.

Amanat DAJAL memakan diri....Pemimpin PAS hari ini.

kahhhhhhhhhhhhhhhhh kah..kahhhhhhhhh

Komentar :

ada 8 comments ke “BILA PEMIMPIN JANG-GOAT DIDAGU..TELOR DILUAR...”
Anonymous said...
pada hari 

PAS akan lelongkan agama Islam dan sanggup membiarkan Melayu di hina Islam di pijak. Habislah

Cencaluk said...
pada hari 

Pas hari ini tak sama dengan pas 20 tahun lepas maka pas sekarang ini dipandang serong oleh orang Islam di Malaysia.

Untuk menegakkan kebenaran Pas mempengaruhi kaum lain untuk menyokong mereka supaya memperlihatkan bahawa Islam Pas adalah diterima pelbagai kaum manakala Karpal Sing pula mahu PAS langkah mayatnya dahulu sebelum mengistiharkan Negara Islam.

Jadi apakah yang PAS laungkan selama ini dalah tulen ataupun hanya seperti rambut palsu yang menutupi kepala yang hampir botak ataupun serban dan jubah yang mengaburi mata agar kelihatran lebih Islam dari Orang Islam di Mekkah.

Anonymous said...
pada hari 

apa sebenarnya perjuangan pas ni?

parti islam tapi minta kafir mengitrafkan islam mereka. jadi selama ni hanya kuasa saja lah yg pas mahukan bukan negara islam.

itulah islam dalam parti jer.

nanti bila datang 2 malaikat MUNGKAR dan NANGKIR tanya soalan semua org pas kena jawab " tu tok guru suruh, apa lagi tanya byk2 ni? dia dah jamin syoga kat kami ni."

Anonymous said...
pada hari 

mai kita pakat baca sirah nabi s.a.w..nti kita tau sapa yg munafik sapa idak....kahkahkahkah.......

Anonymous said...
pada hari 

cuba hangpa tolong hurai sikit apa dia itu munafik dari hukom agama islam.bukan hukom pas atau umno.

Anonymous said...
pada hari 

dengak cerita pas pun sedang berbaik-baik dengan orang mca.bukan dgn parti mca.

Anonymous said...
pada hari 

konpom pru13 nanti bukan melayu tak beri undi pada umno/bn.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

MACAM NI LA KOT SIFAT PEMIMPIN MUNAFIK NI.SELAIN DARI KITA MEROJOK DARI ULAMA PAS SENDIRI.

"Diantara manusia ada yang mengatakan, "Kami beriman kepada Allah dan Hari Akhirat," pada hal mereka bukan orang-orang yang beriman. Mereka hendak menipu Allah dan orang-orang yang beriman padahal mereka menipu diri mereka sendiri sedangkan mereka tidak sedar. Didalam hati mereka ada penyakit, maka Allah menambah penyakit kepada mereka dan bagi mereka azab yang pedih dengan sebab apa mereka dustakan. Dan bila dikatakan kepada mereka, "Janganlah kamu membuat kerosakan di bumi." Mereka menjawab, "Sesungguhnya kami orang yang melakukan kebaikan." Ingatlah sesungguhnya mereka itulah orang-orang yang membuat kerosakan tetapi mereka tidak sedar. Apabila dikatakan kepada mereka, "Berimanlah kamu sebagaimana orang-orang lain yang telah beriman," mereka menjawab, "Adakah kami beriman sebagaimana berimannya orang-orang yang bodoh itu?". Ingatlah, sesungguhnya merekalah orang-orang yang bodoh, tetapi mereka tidak tahu. Dan bila mereka berjumpa dengan orang-orang yang beriman mereka mengatakan, "Kami telah beriman.". Dan bila mereka kembali kepada syaitan-syaitan mereka, mereka mengatakan, "Sesungguhnya kami sependirian dengan kamu, kami hanya berolok-olok sahaja." Allah akan membalas olok-olok mereka dan membiarkan mereka terumbang-ambing dalam kesesatan mereka. Mereka itulah orang-orang yang membeli kesesatan dengan petunjuk, maka tidak beruntunglah perniagaannya dan tidaklah mereka mendapat petunjuk.

Sekiranya menguntungkan politik mereka kononnya pas mengikut sunah nabi bila memilih DAP.

Bila tak menguntungkan pada poltik puak2 munafik ini hukumnya "Haram jika berkomromi dengan kapiaq".

lain-lain boleh rujuk dengan hukum yang dikeluarkan oleh Dewan "ULAR dalam semak" PAS selama ini.

wassallam.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.