Thursday, June 10, 2010

ICON INTIFADA PALESTIN- SIAPA PULA ICON PAS???


Sudah berpuluh-puluh tahun dan berpuluh2 Amanat Dajal dicipta oleh PAS akhirnya tersepok dikaki DAP…mengadai segala amanat dan hukum semata-mata memperjuangkan demokrasi bersama DAP….

Hari ini PAS tercari-cari ikon bersama DAP…….Khalifah Omar Abd Aziz PAS canang kesana kemari…memilih dan menyanjung IKON dari DAP sekutu kapiaq harbi untuk menipu bangsa dan ummat Islam sendiri….

si Kapiaq Harbi PAS canangkan lebih mulia dari pemimpin mereka sendiri….


Adakah ikon PAS selayak gadis ini…bukan setakat mampu menjulang lambang DAP…….menjual maruah agama sendiri pada kapiaq harbi…

Allahuakbar..buta perutnya puak-puak kapiaq harbi [PAS] mencanang merekalah pejuang Islam di Negara ini….Apa sumbangan PAS selama ini…..

Renung2lah cakap tak serupa bikin puak-puak kapiaq harbi PAS hari ini…dimanakah kedudukkan pejuang PAS hari ini jika dibandingkan dengan pengorbanan gadis ini…..

Jika mahu disbanding pejuang2 Politik Dajal PAS dengan gadis ini jauhnya langit dari bumi…..tidak terasa malukah puak-puak kapiaq harbi [PAS} yang menyalak bagai Anjing hari ini…jika dibandingkan kegiatan politik “Dajal” mereka dengan pengorbanan gadis ini….??

CELAKALAH..!!!! PUAK-PUAK KAPIAQ HARBI PAS HARI INI>>>>>

Allahuakbar !! Allahuakbar ! Allahuakbar !!

Rachel Corrie' ?
Apa sumbangan ikon ini terhadap kebangkitan intifada penduduk palestin ?

Mengapa Rachel Corrie menjadi ikon kebangkitan rakyat palestin ?


Rachel corrie adalah rakyat biasa daripada golongan pertengahan Amerika. lahir pada 10 april 1979 dan beliau mati pada usia 23 tahun.


Beliau menganggotai kumpulan international solidarity movement (ISM) sebagai platform NGO masyarakat antarabangsa membantah kekejaman Regim Zonis terhadap nasib rakyat palestin.Sumber dari Blog GAP.[sini]


Seterusnya siapa pula kumpulan ini..apa sumbangan mereka terhadap Islam dan nasib masyarakat Islam di Malaysia hari ini.

Apa yang diperjuangkan oleh puak-puak kapiaq harbi [PAS] ini…?

Apa yang mereka tuntut?

Apa misi perjuangan mereka yang sebenar?

Apakah sumbangan mereka sebelum kelahiran dan selepas kelahiran Rachel Corrie selama ini?

Siapa diantara mereka yang boleh disama tarafkan perjuangan gards berusia 23 tahun ini….??

Apa sumbangan icon mereka keatas perjuangan Islam maupun terhadap nasib bangsa yang seagama dengan mereka…???

Ditahab mana perjuangan retorik puak-puak ini selama puluhan tahun berbanding perjuangan dan keberanian Gadis seusia 23 tahun yang terkorban ini…..

Tidak terasa malukah puak-puak ini dengan perjuangan retorik mereka selama ini…

PUKIMAKnya !! puak-puak kapiaq harbi ini…zalim dan retoriknya setaraf Yahudi laknatullah hari ini !!

























INIKAH PEJUANG-PEJUANG ISLAM SERTA MUJAHID-MUJAHID PAS HARI INI...

ALLAHUAKBAR BERPULUH TAHUN PAS MEMPERJUANGKAN ISLAM ....KAPIAQ HARBI JUGA MENJADI PILIHAN SEKUTU MEREKA....BETAPA PUKIMAK !! PUAK-PUAK MUNAFIK INI.

HARI INI MEREKA BERPURA-PURA DAN BERMUKA BAHAWA MEREKALAH PERJUANG KEZALIMAN ZIONIS...DIBUMI GAZA.SEDANGKAN DALAM WAKTU YANG SAMA ZIONIS MENJADI SEKUTU DAN IKON MEREKA.


LIHAT SIAPA IKON SANJUNGAN POLITIK DAJAL PAS HARI INI....
!!!

Komentar :

ada 15 comments ke “ICON INTIFADA PALESTIN- SIAPA PULA ICON PAS???”
Anonymous said...
pada hari 

aku punya ikon ialah puteri umno yang bersemangat cari projek sampai marah-marah.kedua aku punya ikon ialah pemuda umno yg mandom.

Anonymous said...
pada hari 

Bukan ulama slipar pemegang kunci surga.ha..ha..ha ikon orang PAS satu lagi Guan Eng dan Nga Ko Meng.

Anonymous said...
pada hari 

ikon aku pula ialah pengerusi kohilal.nama aku tak tau

Anonymous said...
pada hari 

ikon aku nik najis sebab al harammu wal halalku. apapun aku boleh buat, tak haram..hehehe..

pasti tu, pengerusi kohilaNG - best sebab orang lain takleh campur urusan aku. lantak aku la. gpun, bukan duit tu aku amik pun... cume tersilap labur jee.... oppsss tersilap sudah...

Mudskipper said...
pada hari 

Jgn pandang takda mata kat PAS. Lepas nih depa nak hantaq mamat yang baring depan kereta sultan Perak ganti Rachel Corrie ke Gaza!

Anonymous said...
pada hari 

Ikon aku pula puak2 pas yang bijak songlap kws balak.

Anonymous said...
pada hari 

ikon aku nik aziz sebab dia dapat cuci dosa.Tak payah lagi org india pi mandi kat sg Ganga.Org melayu tak lagi payah susah2 nak buat pahala syarat msk PAS cuci dosa.

a ali /46sekupang said...
pada hari 

Nafsu mengatasi segala-segalanya.GMC apa yang dikata umpama tuang air diatas daun keladi tak ada kesan.yang kena bodoh ahli-ahli yang membuta tulu ikut,telan bulat-bulat.sekarang macam bubur asora mungkin gridenya nanti boleh dimasukan/ditambah tokok?.lihatlah bagaimana Iraq,gila kuasa ajak kapiaq bunuh sama sendiri.oklah tu.

Anonymous said...
pada hari 

cakap pasai nafsu ini.hebat masa nak cakap je.masa buat lain cerita.umno yg nak lingkup ini pun kerana nafsu yg menggila la.yg ada jawatan pijak kepala kawan.nafsu dan kuasa lah yg menjadi ikon mereka.orang lain peduli apa.

Anonymous said...
pada hari 

ikon orang politik ialah kuasa,projek dan artis.lepas itu .merc

Anonymous said...
pada hari 

ikon bagi perut boroi sendiri.poket penoh.rakyat habok pon taraaaaaak.

Anonymous said...
pada hari 

ikon aku dulu mat sabu.kini bung mohhtar.selamanya belum ada lagi.

Anonymous said...
pada hari 

Ikon aku pula. Guan Eng bayangan khalipah omar Abd Aziz.

Anonymous said...
pada hari 

ikon tahi kucing hampa.umno hanyalah tempat cari makan.bukan lagi tempat perjuangan.mana ada pengorbanan.gebang saja.yang tinggal hanyalah sisa perjuangan.mana ada ikon dalam umno hari ini.kaki songlap/betina/judi/kencing kawan.

Anonymous said...
pada hari 

ikon dm umno memang tak ada...la nei dok harap ikon dalam PAS saja la,itu pun nasib baik ada ikon Gobala,Guan Eng dan Nga Ko meng nak harap dalam PAS abok pun taraq harap serban dan jubah hati busuk macam bangkai anjing.Hidup Ikon PAS!!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.