Wednesday, August 4, 2010

MANIAM KATA... NIKY AZIZ ICON PERPADUAN....Kah..kah..kahhhh


Mabuk ka maniam ni…Nik Aziz Icon Perpaduan?? Kah..kah.kah……

Dai ..tambee !! ada mabuk ka? Itu Niky Aziz perpaduan punya Icon ka..???

Daeiii tambei …Otomea a…kalu itu perpaduan ka? Kah..kah..kah….


N Balasubramaniam cakap….. isu otomeaa….

Otomeea kalu perpaduan KA?..

Kah..kah..kah…Nik Aziz otomea icon …ayo..yo..po..chie’…..kah..kah..kah…

Bukan setakat GMC nak tegelak besar….kawan baik GMC bangsa India juga turut tegelak besar bila sebut Nik Aziz Icon perpaduan….!!!!!!

Kah..kah..kah…..Niky Aziz….Niky Aziz…!!

Awat la Niky Aziz sanggup Maniam buat kenyataan macam ni….kah..kah…kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Melayu sama melayu itu Niky Aziz tidak…boleh bikin otomea..cina,india itu Niky aziz boleh bikin otomea…kah..kah..kah…

Maniam oi…perpaduan dengan kapiaq harbi saja itu nik aziz boleh bikin pasai itu ulama kasut kayu mau lu punya undi….

kah..kah..kah..…[sini]
kah..kAH..KAH..KAH...KAHH.KAHHHHHH.HHHH

Komentar :

ada 6 comments ke “MANIAM KATA... NIKY AZIZ ICON PERPADUAN....Kah..kah..kahhhh”
Anonymous said...
pada hari 

Bodek laaaMania ooooiiiiiii.......
Dia mula dah nak cari pengaruh India di Kelantan. Kawasan 98% melayu mana Nikey Ziz mau pikir bab perpaduan.
Mania oooiiii hang pi pebetoi Samy Vel tu dulu baru sembang bab perpaduan.

Anonymous said...
pada hari 

orang keling ni dulu dia puji umno.hari ni dia puji pas kerana dia pun tahu yg pas lebih setabil dari umno.

Anonymous said...
pada hari 

Bukan pasai PAS lebih stabil tapi PAS boleh bunuh bangsanya sendiri.

a ali /46sekupang said...
pada hari 

Aloo! Mat,kita orang tara mauh busuk punya cakap.saya Bk. Selambau tokong punya pengurusi dan dia itu pas punya guru jadi dua orang sama standerd.sikit-sikit kasi jacklah.mana tau nanti lagi satu busar punya patong boleh bikin.

Anonymous said...
pada hari 

Kalau betoi!! puak puak Paria ni tentu tak minum ayark basuh kaki Ayah Pin yang penuh dengan cagu dan puru bubuk, Weeeeekkk!! jangankan nak minum tengok pun dah naik Geli Geleman.

Perangai Paria memang macam tu, macam lalang kena angin, sebab tulah ada peribahasa berkata," antara ulark dengan Paria, katok Paria dulu<".

Anonymous said...
pada hari 

Agak2 Kemut2 le pungkur orang yang kena puji tu!! Dia tak tau mulut puji2 dalam hati ntah apa katanya.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.