Monday, August 9, 2010

PAS MENCARI KEADILAN DARI LUBANG TAIK !!! Kah..kah..kahhh


Adakah PAS sedang mencari keadilan dari isu lubang taik yang digali oleh Anwar selama ini…???

Adakah isu lubang taik ini mampu membawa PAS kePutra Jaya..???
kah..kah..kah..

Jijiknya perjuangan lubang taik agenda PAS nak ke Putra Jaya ini…..!!!

kah..kah..kah tapi ada yang masih ingin menjadi Kelipah lubang taik untuk umat melayu hari ini..kononnya merekah kelipah-kelipah yang bekubang dalam air najis yang hijau pekat ingin menegak hukum Allah...

kah..kah..kah..BINI pun puak2 kapiaq harbi ini sanggup talaq kerana DAP!!!

Inikan pula pengorbanan mereka untuk keadilan satu lubang taik yang digali oleh al-juburi...

"itu hanya perbuatan peribadi...bukan perbuatan Parti.."

kah..kah..kah...


Mat Sabu hanya Meliwat...tapi Anwar terus meliwat !!

kah..kah..kahh


Hari ini PAS berkongsi kuasa dengan DAP semata untuk mencari keadilan melalui isu lubang taik saja….


Kah..kah..kah…

Mat sabu hanya berkhalwat..tapi Anwar terus meliwat….kah..kah..kah….

“Itu sekadar perbuatan peribadi mereka saja…bukan perbuatan Parti”…Pas.

kah..kah..kah…

Perbuatan peribadi tidak sama dengan perbuatan Parti….
kah..kah…kah…

Hari ini DAP meliwat PAS ?

Akhirnya PAS bersyukur !!

kah..kah..kah…

Kerana DAP sudah memahami Islam dan menyokong PAS !!!

kah..kah..kah…

Langkah mayat saya dulu….itu sekadar kenyataan peribadi karpal Singh saja…..!!

Hari ini PAS sudah batal tempahan tiket ke Neraka untuk penyokong2 Anwar serta sekelian penyokong PAS yang ada.. kerana Anwar kini sudah menyokong perjuangan ulama Slipar !!

kah..kah..kah..

Isu lubang taik perlu dihumban ke sungai buluh saja…kerana ia satu isu yang cukup jijik dan cukup meloyakan bangsa !!!

Kerana Islam menentang keras isu lubang taik !!!

Hari ini melalui lubang taik PAS mencipta dana untuk politik jijik mereka….

Gali…gali…gali lubang..!!!

Komentar :

ada 29 comments ke “PAS MENCARI KEADILAN DARI LUBANG TAIK !!! Kah..kah..kahhh”
mohamed said...
pada hari 

Tepat sekali saudara. Saya setuju...mereka hanya layak gali lubang taik..yang aku herannya mereka sedikit pun tak ada malu..tak berpendirian...tak ingat apa mereka telah ungkit..waras ke mereka ni?

Anonymous said...
pada hari 

Pi jumpa Tok Guru dulu di Pulau Melaka..INSYALLAH dia waras..

Anonymous said...
pada hari 

DAP dah liwat PAS.

lalat hijau said...
pada hari 

jangan lupa umno kedah dan umno bahagian -bahagian dikedah juga sedang mengali lubang taik.

Anonymous said...
pada hari 

liwat lawat....
lawat liwat....

Anonymous said...
pada hari 

dah sah pas diliwat oleh dap pkr!!! nak pusing kot mana lagi?

Anonymous said...
pada hari 

Hang ni betul badut, asyik KAH KAH KAH...KAH KAH KAH...KAH KAH KAH

Anonymous said...
pada hari 

GMC dia dok kah kah kah kah lagi.Yang umno dikedah nak masuk lubang taik dia tak tau.

Anonymous said...
pada hari 

Umno baru nak masuk lubang taik......tapi PAS dah bergelumbang dengan taik......

akasah said...
pada hari 

Bila la agaknya kita dapat hidup dengan sifat kasih sayang dan hormat - menghormati, apabila kita mencerca satu sama lain maka kita tidak akan di pandang oleh allah, kalau allah dah tak nak tolong kita, habislah kita, sepatutnya orang islam kita tunjukkan akhlak yang baik pada orang bukan islam, tetapi apa yang berlaku sebaliknya ...

Anonymous said...
pada hari 

HAHAHAHAHAHA...HAHAHA...HAHAHA..ADOI SAKIT PERUTKU MEMBACA ARTIKEL INI..INILAH ARTIKEL YANG PALING LUCU KU BACA...HAHAHAHA

BAGUSLAH LUBANG TAIK UNTUK NIK NAJIS.

PERGI KELANTANG HABIS ROSAK AQIDAH MELAYU DISANA.TAK CAYA PERGILAH..

Anonymous said...
pada hari 

Apa dah jadi.PAS dah mula buat gerakn senyap-senyap hantar bantuan pada orang UMNO yg di tinggalkan dlm bulan posa ini.

Anonymous said...
pada hari 

Puak2 ni puak cangak saja yang pengikut pulak dibawah pakat2 pekak yang diatas pula pakat2 takbir..... elok la.

Anonymous said...
pada hari 

TAIK LEMBU PUAK PAS KATA TAKPA SEBAB ADA SEGELINTIR DARI PUAK2 TU DOK KAMPONG BOLEH DOK HISAP GAS TAIK TU FREE........... TAIK ORG BLH PERAM BUAT JUS KORMA KOT....... BUAT BUKA POSA ... AKU PAS PEKAK DARI DULU HINGGA KINI SAHAJA.

Anonymous said...
pada hari 

kpd pemilik blog ni...kenal Islam dlu..baru menulis..

Anonymous said...
pada hari 

setakat kenal islam GUAN ENG dan ulama kasut kayu pun kenal Islam cuma nak menghayatinya yang susah.

PAS sudah berpuluh2 tahun kenal islam untuk menghayatinya mengalahkan yahudi laknatullah,suahlah menjai ulama taik pembohong lidah ulama politik nyapula becabang2 mengalah bewak.Pada Anon 5.54 elok cermin2lah diri sebelum melontar komen disini.Elok Anon kenal dan hayati apa itu Islam jgn sekadar kenal tapi menghayatinya jauh sekali.Inilah puak2 kapiaq harbi yang perjuangannya setakat kenal islam.Tapi untuk menghayati islam jauh sekali.Sekali lagi juragan ingin mengingatkan pada Anon PAS ini agar hayatilah Islam bukan sekadar kenal islam.Gobala pun kenal islam tapi masih kapiaq harbi...Pemimpin PAS lebih2 lagi kenal islam tapi hayati islam itu jauh sekali.

romsam said...
pada hari 

Dr Mahathir is the worst thing that has happened to this country. He continues to spew venom. Why? All he cares about is himself, his family, his relatives, his friends and his cronies.

It doesn’t require a PhD to analyze the reasons why many malays are still poor for the new economy in spite of the NEP and all we hear – the true reason for the failure of the malays are MAHATHIR MAHATHIR MAHATHIR……….and nothing else.

Mahathir biggest achievements are not the white elephant KLIA, the robber highways, the meaningless Twin Towers, ghost town Putrajaya, failed MSC, sweat shop factories run with foreign labour, etc.

His true achievements are the destruction of good governance, law and order, quality education, religious brotherhood, peace and harmony.

coolooc said...
pada hari 

Islam in Malaysia is suppressing humanity, dignity and desire of a normal human being.

Islam in Malaysia is causing trouble to non-Muslims who goes about their everyday life to do what any other normal human being on earth are doing.

Islam in Malaysia does not respect traffic law when Muslims can park their cars all over the road and cause inconvenience to everybody.

Islam in Malaysia does not contribute to the progress of the malay race and any other race in Malaysia.

Islam felts threaten in Malaysia, when nobody actually gives a damn about them.

fargowin said...
pada hari 

Malaysia has the misfortune of being ruled by Muslims, hence their intolerant attitude to you non-malays.

It was the Chinese and Indian minorities that have begun to lift Malaysia out of third world poverty, and those malay bastards should be grateful to them for this but like I said before, that is too much to ask from a Muslim.

Malaysia is a xenophobic country – the bitter truth is that malays are afraid of competition from other races – they are indeed lazy and want everything for free.

If Malaysia is to divide into two countries with malays taking the east and the west to the Chinese and Indians – watch the malays starting to migrate to the west illegally for a better future.

It is no wonder Singapore is a country which is 50 years ahead of Malaysia. Malays are fool racists indeed.

The writer should know that most of non-malay community realised what the government have done to them is unforgiven.

If we still depending on government we won’t be in top position in overseas, for example (60% in NASA is Indians), two-thirds of the community of practicing doctors in Singapore is Malaysian Chinese.

We (non-malay community) have been proven our intelligence around the world but not in Malaysia. So what we have to do just emigrate or use Malaysia as an investment base.

Actually we (non-malays) should know that government will never change their policies unless there is a ‘protest’, here we don’t do that – that is the problem, anything the government says we just simply raise the Barisan flag.

It will be good idea if we emigrate, like one say in English, ‘Where is a will, there is a way.’

But always remember the ‘will’ for non-malays is not in Malaysia.

yuking said...
pada hari 

That is why malay is the most arrogant, corrupted, racist and terrorist race in the world. To the world population, malay is only a minority. And yet, still keep on talking about Islam, Muslim, Syariah law. Shame on you!

Boleh said...
pada hari 

F***k Muslims and all malay pig in Malaysia.

I feel ashamed to call myself a Malaysian nowadays because you malay pig are making us losing our pride day by day by corrupting the once dignified image of this country, you know Malaysia is now a laughing stock among the non-Muslim countries in the world!

People despise this country still protecting the lame lot and not doing anything to improve the deteriorating situation, still practising double standards among its own people, still expelling the non-malay genius to other countries, still depriving the rights and benefits of other races to its own race, still criticize and blame the Chinese for their minority poverty.

Hey, what is wrong with you malay pig? Haven't you fed yourself enough with the loots yet? Still want more? What a worthless thieves bunch!

You malay pig are worse than a maggot. We need a leader not a faggot to rule this country. Get lost you freak!

For all the bad things you stupid melayu babi say about the Chinese, when you are in trouble and big shit, what do you do?

You come crawling back on your knees to the Chinaman to help you, because you can't trust all your malay pig who are sodomy rapists, incest culprits, drug addicts.

Without the Chinese, you malay pig will still live on trees, swinging from tree to tree like monkeys, or forages on the ground by your 4 legs to eat all the shit.

You malay pig are a truly ungrateful lot - the minute all the Chinese leave Bolehland - you malay pig will collapse into the sea and die - that is your destiny!

I think the problem of malay pig race is their culture - it is in born in their gene - nowhere in the world that you will see affirmative action is focusing on the majority because it is always the minority that need the protection.

Worst, the minority in Malaysia has been systematically marginalized just to suppress them of their growth.

Let the malay pig make Malaysia the most corrupted place to live in and see what happened in 2020? I guess malay pig will go back to Indonesia as Malaysia don't belong to them, they are also immigrants from Sumatra, Sulawesi, Jawa, etc.

Please get it into your pea-sized otak udang plastered with layers and layers of tahi babi encased in your kepala kayu that Malaysia belong to the Orang Asli who are the true bumis of the country.

Niffy pellmell malay pig are in fact pendatang haram who swam across the Melaka Strait illegally from Sumatra. They should be caught, given severe caning and deported back to their pig sties in Sumatra.

San said...
pada hari 

Well, UMNO managed to achieve one thing. The BTN-type morons, have been overwhelmingly successful in brainwashing todays 27 million citizens.

Who says that the peninsular was always called Tanah Melayu? This is a recent British term!

Tanah Melayu was never the name until the British came and colonized the peninsular.

Malai means hill in Tamil; as to describe the Titiwangsa range on the said peninsular since the 2nd century by the Gujerati traders who set up their formidable Hindu empire at Lembah Bujang.

DR 1221 said...
pada hari 

hak keistimewaan org2 melayu dan raja2 dah termaktub dlm perlembagaan, itu saja.

Gelombang Rakyat said...
pada hari 

Salam Perjuangan,

Syabas buat saudara dengan pengendalian blog yang begitu baik demi menegakkan yang benar.

Saya tlh linkkan blog saudara di dalam blog pilihan di blog saya.

Sekian, semoga kita dapat berkongsi idea dalam memantapkan artikel..

Blogger :-
Melayu CinDia

azrolariffin said...
pada hari 

sungguh daif idea & hanya pandai omong kosong saja. ketawa berdekah (sudah mencirikan muslim yg hina). org banyak menagis takut tuhan.dia ketawa mcm jembalang. org tua kata "sapa ketawa dulu, nangis kemudian". adakah tangisan kamu di neraka nanti???. Kamu & kuncu2 mu hanya pandai tahu menyebut LIWAT sahaja. sebab fitnah itu buatan kamu. kasihannnnn!!!
andai ada rezeki teringin berjumpa. ingin sekali aku melihat kamu mengis kalah hujah depan ku.

Anonymous said...
pada hari 

Lagi daif sokongan azolariffin terhadap kapiaq harbi walaupun sanggup mengagis terisak2 bersama dap kononnya prihatin terhadap agama dan perjuang maha Dajal PAS hari ini tetapi akhirnya DAP berdekah dekah ketawa bila PAS mana PAS berjiwa iblis mendoakan untuk kesejahteraan DAP.Malangnya anda yang menyokong puak2 talibarut bangsa dari ketawa GMC di blognya sendiri.Lebih malang lagi penyokong2 kapiaq harbi yang buta mata dan hati nya hari ini.Peliwat disanjung dan dipuji ulama dicela dan dimaki.Inikah islam yang sdr ingin pertahan bersama pemimpin kapiaq harbi.Moga2 dibulan yang mulia ini Allah dapat mencelikan hati perut anda yang buta dengan kejahilan politik ulama terompah anda hari ini.Amin selamat berpuasa.Teruskan usaha mu GMC kami rindu dengan cacian dan makian yang berfakta dari penulisan anda.Saya yakin kebenaran akan terselah dan terungkai dan teburailah agenda talibarut bangsa terutama PAS hari ini.

Anonymous said...
pada hari 

Astaghfirullahal'adzim..

ai ti men sraphl said...
pada hari 

Kah Kah Kah memang ni lah artikel yg boleh diketegorikan paling lawak antarabangang eh silap! antarabangsa.. kah kah kah, betul tu aku sokong, akidah yg dibawa oleh PAS mcm taik, boleh tengok berbeza dgn UMNO, depa pakai kopiah, serban. kita pakai songkok baru lah ikut sunnah, muslimat PAs pakai tudung semua, muslimat UMNO ape barang pakai tudung nih, bukan WAJIB pun, mcm sial hahahaha... kasi nampak rambut la, baru dikatakan berani masuk NERAKA siyal kah kah, masuk dlm lift baru senang main raba2 kah kah pakai ketat2 sikit biar tersembul segala yg timbul, nak Main kon kek jgn kat Malaysia nanti kantoi kite pegi luar negara, Kah kah klw kantoi kasi bom lah ape susah, kahkah ini negara AKU YG PUNYA! kah kah. LU pas pkr dap sume sesat, LU tengok BN satu parti semua IsLAm mca, Islam, mic, ISlam, Umno x yah ckp lah Islam semua... kah kah kah, itu Arak Genting toto magnum tu Halal korang x bace kitab ke?? ayah PIN tu kan nabi kite kah kah kah,...

Anonymous said...
pada hari 

Melayu satu bangsa yang lebih paria dari paria.baik melayu pas maupun melayu UMNO.dua spesis melayu paria ini bijak berpolitik tapi abok pon tarak pkr politik barua.yang sanggup tadah pungkok pada sapa saja.berpolitik lah sepuas2 wahai seluruh melayu satu hari ini anak cucu kamu bagai anjing kurap jalanan.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.