Saturday, February 27, 2010

MASIH ADA LAGIKAH SANDIWARA ZUL4 KULIM?


Tiada peluang Zulkifli kembali pada PAS
http://www.malaysiakini.com/

Apakah masih ada lagi Sandiwara dari Zul4 kulim sekembalinya dari Korea Selatan.

Yang Pasti petang 25 hb PAnya bergegas datang mengutib segala surat-menyurat dan dokumen yang entah berapa lama teperosok dalam peti Surat usang di sebuah rumah disekitar kawasan tersebut.


Disini lah segala alamat surat menyurat Zul4 dialamatkan sejak dicalonkan menjadi YB Kulim Bandar Bahru alamat surat menyuratnya bagai tidak bertuan..walaupun Pejabat DUN sudah berubah-ubah dari kawasan yang mudah dan selesa untuk rakyat berkunjung dengan terpampang megah perkataan Pusat Khidmat Masyarakat Ahli Parlimen Kulim Bandar Bahru (PKR) –Zul Kulim…

Kini sudah berpindah ke kawasan yang agak sukar masyarakat mengesan sebab tiada lagi sebarang tulisan dan singn bord yang menjelaskan pusat khidmatnya disitu..

Beginilah keadaan pusat Khidma zul Kulim yang baru berbanding Pusat khidmat asalnya yang lebih selesa dan glomour….

Hari ini pusat khidmat Masyarakat Zul4 tidak lebih dari banggunan usang yang tidak menjanjikan khidmatnya yang cermerlang jauh dari apa yang digembar gemburkan dalam blognya…


Petikkan akhir Khutbah Zul4…sekembali dari Selatan Korea.

“Yang tinggal hanya sejemput janggut dan senipis serban, kita hanya muncul Islam pada nama, tetapi tong kosong didalam. Bunyi ngembikan gegak gempita, tetapi tahi bertaburan dijalanan.

Maka saya menyeru diri saya dan para jemaah sekelian, marilah kita kembali bersatu dibawah panji-panji Islam, berdasarkan Al Quran dan sunnah Rasulullah saw. Ketepikan segala sentimen assobiyyah yang sempit dan keterlaluan, dan berpeganglah kepada Islam.

Insyallah, kita akan muncul sebagai umat yang kuat, hebat, dan menjadi ikutan dan contoh bagi manusia. Dan mereka yang berpegang kepada Al Quran, dan menurut perintah Rasulullah tanpa keraguan, golongan inilah yang dijanjikan kemenangan oleh ALLAH, walaupun kafir musyrikin tidak menyukainya”

http://zul4kulim.blogspot.com


Ahli parlimen Kulim Bandar-Baharu Zulkifli Noordin - yang tersepit kedudukannya dalam PKR – mungkin tidak berpeluang lagi berpatah balik kepada parti asalnya PAS, jika disingkirkan dari PKR.



Setiausaha agung PAS, Datuk Mustafa Ali membayangkan gelapnya masa depan wakil rakyat kontroversi itu, termasuk tidak berpeluang bertanding lagi dalam pilihan raya umum akan datang atas tiket parti Islam itu.

“Pernah jadi (calon) sekali, lepas itu tidak jadilah,”



Inilah sikap cabuk cara parti sekutu kapiaq harbi(PSKH/PAS) hari ini bertindak… jika ada teguran yang dibuat, terkena pada batang hidung pemimpin mereka sendiri….

Apa pun kita tunggu dan lihat lakunan selajutnya dari YB gila Glamour tersebut yang hidung tak mancung pipi tersorong-sorong jika tidak esok lusa jika tidak lusa ..tulat..jika tidak tulat, tungging !!!!



Sebenarnya apa yang sedang Allah swt diperlihatkan kepada kita hari ini… adalah kucar kacir yang sedang belaku dalam kerajaan PR (Pakatan Rakyat) yang menimbulkan suasana yang membawa kepada keadaan huru-hara dan kehancuran pada politik PAS dalam PRU13 akan datang .

Insyaallah

Kerana apa yang sedang belaku ini adalah janji Allah !

“Bilamana ummat Islam tidak patuh,tunduk kepada peraturan Allah Swt yang ditetapkan itu Allah “TIDAK” pernah berjanji untuk memberi kemenangan kepada mereka”

Waallahua’lam…

Komentar :

ada 3 comments ke “MASIH ADA LAGIKAH SANDIWARA ZUL4 KULIM?”
Anonymous said...
pada hari 

tak apa lah pejuang tuin Islam Zulkifli Nordin boleh buat stail Ibrahim Ali bila tiba PRU nanti susah je tubuh parti baru klu nk senang lagi masuk UMNO je le

Anonymous said...
pada hari 

Tapi elok juga masuk UMNO dari terus berselimut dengan parti kapiaq harbi...atau dari terus dok berkokok di luar parti.

Unknown said...
pada hari 

Aku dulu pencinta PAS...tapi hari ini...PAS yang aku meluat dan paling aku benci..manusia bodoh adalah mereka yang menyokong PAS hari ini..

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.