Thursday, February 4, 2010

BICARA SECARA TERTUTUP.SELURUH ANJING BERCAWAT EKOR..TIADA SUARA YANG MENYALAK AGAR DIBUAT SECARA TERBUKA.


“Kes liwat ' sepi' kerana ia dikendalikan secara tertutup.Tiada wartawan dibenarkan masuk ke kamar perbicaraan.

Ini ekoran permintaan peguam Karpal Singh semalam setelah Saiful Bukhari Azlan menceritakan detik-detik yang didakwanya waktu hendak diliwat oleh Anwar” http://www.agendadaily.com

Mengapa perlu tertutup, tersorok dan terlindung???biarlah seluruh rakyat menjadi hakim…..???

Mengapa detik-detik Saiful di liwat perlu disembunyikan dari pengetahuan umum?

Maruah siapa yang hendak di jaga oleh kalpal Singh dan seluruh badan kehakiman?

Mengapa perlu tunduk pada pemintaan Kalpal Singh?


Mengapa Anwar setuju dibuat secara tertutup…jika kebenaran memihak padanya…

Percayakah pihak sekutu kapiaq harbi terutama PAS dan seluruh penyokong-penyokong PKR dengan pemimpintaan Karpal Singh agar detik-detik saiful di liwat Anwar dibuat secara tertutup?

Setujukah mereka dengan keputusan makamah nanti bila didapati sah Anwar telah berjubur dengan pembantunya…

Apa yang nak diaibkan.... jika Anwar benar-benar tidak meliwat si Saiful!!!

Biarlah si Saiful mengarang fitnahnya dan mencerita detik-detik bagai mana dia diliwat Anwar…jika benar dia membaca skrip sandiwar tajaan mana mana pihak yang kononnya ia satu agenda dan satu konspirasi untuk menjatuhkan Anwar…



Biarlah seluruh rakyat termasuk alim ulamak,mufti,mursyidul-mursyidul dan para ambia dalam PAS mendengar dengan teliga mereka sendiri yang selama ini bagai tuli dan pekak….samada si Saiful ini membaca skrip ciptaan UMNO atau mencerita detik-detik lubang juburnya di Skrew Anwar…

Mengapa seluruh penyokong-penyokong Refomasi bertaraf paria jalanan ini tidak bangun mentakbir agar kes ini dibuat secara terbuka bukan terlindung dan tertutup…

Cerita-cerita sensasi-sansasi saat-saat seperti inilah yang dapat membuka minda seluruh bangsa dan para alim ulama dan para ambia PAS menilai kebenarannya…samada ia satu cerita liwat yang sengaja diada-adakan atau ia benar-benar menusuk jubur si Saiful!!!


Bertakbir lah diseluruh jalan raya,dilongkang dan paya mendesak agar kes ini dibuat secara terbuka agar cerita saat-saat jubur pembantu anwar di sula.

Tunggu…!! diakhir keputusannya nanti.....

Apa pula kata dan fitnah seluruh puak-puak sekutu kapiaq harbi ini setelah makamah membuat keputusan Anwar Sah miliwat pebantunya.

Seluruh-Anjing-anjing yang sedang bercawat ekor diwaktu ini akan mula menyalak bagai hyena gila …mengumpul seluruh bangsa di jalan raya…mengikat segala kaki dan kepala dengan kain berbagai warna bagai orang gila….tidak termasuk yang berguling diatas jalan raya…inilah gelagat sekutu kapiaq harbi yang ada menolak keputusan yang tidak memihak pada mereka !

Diwaktu ini mengapa anjing-anjing yang ada hanya bercawat ekor dan bediam diri saja !! ????menyalak dan berkokolah agar kes Al-Juburi ini dibuat secara terbuka agar seluruh penyokongnya dapat juga menilai kebenarannya….mengapa perlu ditutup…

Jangan pula disaat akhir setelah keputusan tidak memihak pada al juburi seluruh anjing-anjing yang ada mula menyalak melolong dijalan raya memohon agar rakyat bangkit memperjuangkan keadilan untuk peliwat ini….

Sampai bila bangsa hendak dikerah menjadi anjing untuk terus menyalak..untuk kepentingan melindung peliwat ini????

Apa istimewanya peliwat ini pada bangsa?

Sudah berapa ramai anak bangsa yang sudah dibelanya sewaktu dia memiliki kuasa dulu?
sudah berapa ramai pengemis dan bangsa yang merempat yang sudah dikayakannya...tidak lain dan tidak bukan hanya sekutu-sekutu yang menjadi penjilat dan pengampunnya saja.

Apa yang telah Anwar sumbang pada seluruh bangsa melayu selama ini?

Apakah swaktu pemerintahannya dulu tidak ada bangsa yang merempat dan bercawat menadah tempurung mengemis simpati....???

Yang kaya hanya kaum kerabat dan kaum keluarga serta suku sakat kroni poltiknya saja...

Keadilan apa lagi yang Anwar cari...untuk membutakan mata bangsa agar kes liwatnya dinafi?

Cukuplah Awar memperlembukan seluruh penyokong dan pemimpin PAS selama ini...janganlah Anwar terus memperlembukan seluruh melayu....melalui Amant DAJJAL PAS selama ini...

Masih tidak cukupkah bukti-bukti menunjukkan betapa maksumnya Anwar selama ini????masih perlu kah lagi dengan empat saksi yang belum pasti layaknya mereka menjadi saksi..

Sedangkan yang bertaraf ulama pun masih sanggup ketepi hukum agama sendiri mendajjal Amanat sendiri?

CAN I FUCK YOU ???


Komentar :

ada 2 comments ke “BICARA SECARA TERTUTUP.SELURUH ANJING BERCAWAT EKOR..TIADA SUARA YANG MENYALAK AGAR DIBUAT SECARA TERBUKA.”
Anonymous said...
pada hari 

kah..kah..kah...bro takdak gambaq ori ka..asyik2 gambaq superimpose je boring la...kata ada banyak bukti...kata anwar ajen negara asing sampai la takdak bukti...kah..kah..kah umngookk..umngookk nak kencing org agak2 la. zaman la ni org dah bijak tak mcm bapak hang dulu dok menyundal dgn mak hang sampai keluaq hang jadi otak beku..kah..kah..kah khuaq ptuiiihhh...

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

salam.

Yang bijak tidak sebanyak yang bangang !! kebanyakkan bijak setarah haiwan di zoo saja.

wassallam.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.