Thursday, July 7, 2011

DAP TETAP MEMPERTAHANKAN PRINSIP MENOLAK ISLAM !


Para muslimin dan muslimat yg GMC hormati...Ukurlah sendiri perjuangan MahaShiT PAS disini ….!!.


Bismillahirohmanirohim…

Masih layakkah Pemimpin-pemimpin PAS hari ini untuk terus menerajui Pertubuhan Ulama yang dipinda? Lebih lebih lagi apabila mereka bersekutu dengan segala bangsa dan agama serta bekerjasama dengan musuh islam yang nyata… semata-mata untuk memenangi pilihan Raya?

Adakah untuk memperkasakan Hukum Allah ta’alla seperti mana mereka menyalak hari ini!!.Bukan setakat itu saja Pemimpin PAS sendiri juga, turut menafikan asas perjuangan Pertubuhan Islam selama ini….Semata2 untuk mencabar D‘pig..bahwa dlm pelembagaan politik PAS yg berserban, berjubah dan bertaraf ulama kasut kayu yg ditabal oleh pemimpin al-juburit ….tak ada pun menunjukkan bahawa politik PAsHiT ini nak tubuh Negara islam ….jika org2 kapiaq tak percaya buka pelembagaan kami…!! tengok dgn batang butoh sendiri ada ke?..yg PAS kata nk tegakkan hukum!!???

Dgn bangga PAS menabik dada didepan kapiaq harbi.. D’pig lihat !! betoi ke PAS…nk laksana hukum…?....semua tu ‘kami’ auta saja pada penyokong2 kami..!! khususnya org mlyu agar depa blh sokong Politik PAS…!!!!

D’pig kurang percaya nah !!! boleh tengok sendiri dan baca-Nik Aziz

BUKTINYA….!!!!

"Bukan sahaja dalam menifesto, dalam perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam, dia (DAP) boleh tengok sendiri dan baca perlembagaan itu." - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 4 Ogos 2001.

Bijak … ke Pemimpin isle PAS ini?? …

Bukankah PAS sudah membuka ruang yang luas pada musuh islam sendiri?.Jadi tidak hairanlah DAP sanggup bersekongkol dengan PAS hari ini kerana DAP sudah jelas dan faham Perjuangan PAS selama ini ..satu perjuangan putaq belit sggup menipu bangsanya sendiri selama ini.

Pada DAP, PAS lebih rapuh dan rangup.. dr UMNO yang tk mampu D’pig perkuda untuk terus memecah belah perpaduan Melayu…kini kehadiran lembu2 kebajikan ini bagai sireh pulang ke gangang !!! yg mengantuk disorong bantal..yg kemaruk dihidang daging babi….!!..pucuk dicita ulam mendatang !! kecil nyiru…padang Kota.. DAP tadahkan dgn kehadiran PAS yg sanggup berkorban apa sj demi DAP untuk ke Putera Jaya!!

Ceh !! melayu sial !!

Lebih-lebih lagi hari ini PAS sendiri dgn rela hati dan sanggup menadah lubang pungkok pada DAP lalu…mengistiharkan gugurnya Negara Islam oleh Mat Sabu sendiri bersama Yb CHONG ENG DUN DAP Bkt Mertajam,dalam satu Siminar PKR,Kdh,Perlis dan Pulau Pinang yg diadakan di Dewan Sri Malysia Sg Petani sblm PRU12.

Ruj: [Bekas2 ketua Cabang PKR yg terlibat]….dgn..nada bersahaja Mat Sabu menerima Prinsip DAP yg menolak Islam….!! allahuakbar !!

Manakala dlm sidang Parlimen di Perak pula, Ir Nizar turut menafikan sekeras2nya bahawa PAS “TIDAK” akan melaksana Hukum seperti yg dicanangkan oleh pemimpin mereka selama ini….. dengan ini menguatkan lagi hujah Mat Sabu yg turut menyokong Prinsip DAP!!.

Bila lubang taik PAS redha utk DAP diselami…PAS keluarkan pula kenyataan MAHA BullShit !!.. untuk para penyokong mereka supaya ditelan bagai menelan Panadol untuk hilang bengkak gusi..kononnya…

" PAS bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999

Sial !!! Sial !! Sial !!!cuuuuuuuuuuukup !! Sial !!

Sepatutnya kenyataan tersebut keluarkan oleh DAP bkn PAS !!
..bunyinya begini….

DAP bersyukur dengan pendirian PAS sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan DAP, asalkan tidak mendirikan negara Islam" …itu baru tepat !! dan betol..bkn PAS yg sepatut buat kenyataan tersebut,bkn pula PAS yg sepatut bersyukur tp DAP !!

Tetapi …..lihat !!! betapa bijak nya YB Lim Kit Siang….. [GMC tabik Spring sama lu !!] krn mampu melembukan pemimpin Melayu yang tersohor bertaraf ulama trompah satu anugerah gelaran dari Anuar untuk Nik Aziz satu ketika dulu….!!.

Syabas !! Syabas !! Syabas !! YB Lim Kit Siang !! wa…caya ! Lu !!you’re indeed a brilliant scumbag…………………………!A real twisted head politician!

Hari ini dimana kebenarannya perjuangan PAS yg berdakikan taik babi ini…….?

“…...kami rela kalah kerana melaksanakan islam,kita rela ditolak rakyat kerana melaksanakan suruhan Allah swt… apa lah ertinya sebuah pemerintah tanpa mendapat redha Allah swt” - Hadi Awang pencipta Amanat Dajai…]kenyataan yang dikeluarkan satu ketika dulu

……..bukan sahaja dalam egara to, dalam perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah egara Islam….- Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 4 Ogos 2001.

…….”Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah egara, menjadi kafir atau haram” – Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963………….
KINI……[apakah kini dlm zaman millennium dasar perjuangan PAS dah berubah dan bertukar haluan]

…………"PAS Sedia gugur slogan negara Islam….digantikan dengan Negara kebajikan….kononnya tidak terdapat dlm al-quran….beginilah putaq belit pemimpin PAS ....besok halal …!! Lusa haram…!! dan seterusnya hingga ….mampuihlah…pemimpin mereka memutaq belit hukum dgn kita…..astagfirullaha’azim !!

Maaf andai terkasar bahasa terlanjur kata..demi kebenaran dan agama ku gagahi jua….!!!

GMC.

Komentar :

ada 6 comments ke “DAP TETAP MEMPERTAHANKAN PRINSIP MENOLAK ISLAM !”
ANAK BUKIT HIJAU said...
pada hari 

Salam GMC.

Membaca artikel saudara membuat aku masih rasa terngiang-ngiang suara seorang sahabat yang pada ketika itu adalah ahli PKR, menyumpah-nyumpah dan rasa kesal yang amat sangat, sikap "abang Mat Sabu" yang meredha dan menerima baik tanpa sedikit pun rasa nak marah pun terhadap YB Bukit Mertajam dan DAP di atas "penolakan" tersebut, kerana kononnya menjadi prinsip DAP untuk tidak menerima Islam.

Aku dengar khabar sahabat ku yang cukup kecewa dengan "keredhaan" abang Mat yang setuju menolak Islam dari perjuangan yang selama ini dilaung-laungkan di kampung-kampung, selepas mendengar hujjah YB Bukit Mertajam itu,telah isytihar meninggalkan PKR pada kira-kira penghujung 2008.

Dan apabila baru-baru DS Presiden PAS sendiri redha menggugurkan "Negara Islam" dari wadah perjuangan PAS aku sendiri yang berharap untuk menyertai parti tersebut, terpaksa membatalkan hasrat tersebut....

nani said...
pada hari 

hello, ko nk kutuk PAS psl slogan negara Islam?
yg UMNO tu ada x dasar nk kukuhkn Islam kat malaysia?

program mksiat kat TV berlmbak2 utk masyarakat.
anak bini menteri minum arak selamba babi, peluk cium no hal, bikini tu biasa...tu xde plak ko nk melalak?takde plak ko nk suh diorg tu betul2 Islam?

bab murtad yg x pernah habis, xde lak umno nk highlight. kasi jahanam sekolah agama ada laa. tu pun ko nk kecoh lg dgn PAS? mmg la DAP tu x sokong negara Islam, tapi MCA tu ada bunyi ke nk Islam berdsulat? MCA tu ada bntah ke pasal IFC? tak derrr....UMNO kahwin MCA n MIC bulih, PAS dgn DAP x boleh pulak.

ko buta ek?

Anonymous said...
pada hari 

kepada saudara ko buta ek....
bila kita tak pernah makan semeja tidur sebantal kudis sekaki kurap setangan memang la saudara kata pas adalah memperjuangkan islam.... PAS adalah satu parti politik sahaja,saya nak bertanya saudara selama pas kelantan memerintah tanah jajahanya (BANDARAYA ISLAM) adakah itu yang mencerminkan unsur2 islam yang sebenar,ada pernahkah hukum2 islam yang d laungkan dilaksanakan dan terlaksana saudara jawab dengan ishlas dari hati yang jujur? dan yang tak afdalnya jangan rojakan agama dan politik... pada pendapat saya apa kata saudara tukar nama parti PAS kepada (KO PAS BUIH DAN SIAMANG )
DARI :- puak pas(pekak cangak)

Anonymous said...
pada hari 

salam GMC

PERTAMA syukur aku telah dibukakan hati agar nampak siapa PAS d sebalik kain pelikat dan berbaju patihah yang sebenar setelah aku menghayati tentang kisah mangsa mamali yang sebenar dan masih hidup lagi saudara itu.. takbir!!!!

Anonymous said...
pada hari 

PAS, PKR , DAP masing-masing cuba menipu satu sama lain.

Si DAP kata aku bukan parti yang perjuangkan kaum melayu aja... tengok semua kaum ada dalam DAP. Tapi sebenarnya dia lah parti paling benci Melayu!!!

Si PKR kata dia lah parti pejuangkan keadilan sejagat.... tapi sebenarnya dia lah Parti yang pejuangkan untuk seorang penipu yang mempermainkan keadilan.

si PAS pula kata ....kita tidak kata pun nak tubuh negara Islam.... kita cuma nak tubuh negara berkebajikan... PORRRAH... sendiri mahu fikir lah beb...

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

NANI SAID....NANI SAID...ELOK KO TUKAR JE NAMA NANA MUTUSAMY.ATAU NUARKEPALASINGKI..ATAU LIMGUNENGNOBOLL...KO KAWIN LE DGN SAPA PN..KO FHM KE APA YG AKU TULIS...!!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.