Tuesday, September 14, 2010

GEMPAR !! PAS DAN HANTU RAYA !!


PAS SUDAH MENGAKU TAK MAMPU
BERDIRI…Kah..Kah…Kah..

APA LAGI KALAU NAK BELARI.....


KAH...KAH...KAH..

JAGAN PULA PAS BERMIMPI NAK BELARI… terbukti hari ini PAS lumpuh tak boleh berdiri..tapi masih tak sedaq diri tetap angkuh,sombong,riak,takbur ,dan meninggi diri untuk bangun belari….

Sebenarnya PAS cuma bangkai..yang sudah lama mati…seperti kayu api!!

Buktinya !!!

Kah…kah…kah…

Lupakah PAS pada Allah swt yang lebih berkuasa dan lebih berkudrat…lupakah segelintir ulama-ulama dan puak-puak ust dan lebai-lebai yang berketayap belumut hijau bahawa diantara sifat-sifat yang mereka miliki hari ini adalah diantara sifat-sifat warisan sapa?

PAS hanya Mewarisi sifat Hantu Raya tinggalan “ SAKA” saja…

Kah…Kah…Kah…

Bukankah kenyataan EXCO PAS “KITA TIDAK BOLEH” sudah cukup untuk membuktikan bahawa PAS selama ini macam jasad yang sudah mati tetapi diberi kudrat oleh hantu raya seolah-olah PAS masih hidup dan boleh begerak serta mentekedarah seperti orang yang biasa.Mentekedarah melebihi orang biasa…..

PAS mampu bergerak dan bersuara parau tetapi tidak kuasa.


Kah….kah…Kah….

PAS ibarat bangkai bernyawa yang bergantung harap pada “SAKA” Hantu RAYA DAP dan PKR.

Kerana PAS tidak mempunyai kuasa…Cuma ada jasad yang dirasok oleh hantu Raya [PKR dan DAP] dihidangkan selama ini dengan pulut kuning serta telor seraga kesukaan hantu Raya agar bersarang dalam tubuh politik PAS la.


Jadi hiduplah PAS macam orang biasa tetapi telentang tak bermaya…hakikatnya PAS sudah mampus sewaktu pilihan raya lalu lemas dalam gelombang tsunami PRU12.

Pulut kunig dan telor seraga dari DAP dan PKR membuat PAS dirasuk “SAKA” hantu Raya agar hidup semula macam orang biasa…tetapi sebenarnya PAS jelmaan Hantu Raya DAP dan PKR punya..

Hari ini PAS berkuasa tetapi dengan kuasa “SAKA” hantu Raya peliharaan PKR dan DAP.

Tidak hairanlah jika PAS tak boleh sekat aktiviti haram yang beroperasi dibulan puasa di Kedah la…kerana segala iblis, syaitan dan jembalang temasuk hantu raya telah dirantaikan kaki dan tangannya.

Lalu PAS mengeluar kenyataan bahawa…

““Kita tak boleh sekat mereka beroperasi,” dengan alasan Dajal mereka PAS kenalah hormati rakan rakannya yang lain…tetapi hakikat sebenar segela iblis ,syaitan ,jembalang temasuk hantu Raya yang sudah dirantai dibulan puasa hilang segala kuasa dan suara.

PAS perlu mengambil kira kuasa dan kudrat yang diperolihi dari “HANTU RAYA” yang sudah menjadi “SAKA” dalam batang tubuh politik nya hari ini.

Bila “SAKA” terkeluar dari batang tubuh politik PAS maka akan berbaulah bangkai PAS yang sudah mati sewaktu tsunami melanda dalam PRU12 lalu.

Andainya dibotolkan pula “SAKA” atau hantu Raya tersebut..PAS bukan setakat tidak “boleh sekat”…bersuara pun PAS tidak mampu kerana “SAKA” Hantu Raya sudah dibotolkan hilang segala kuasa dan tenaga dari bangkai PAS yang ada.

Dan waktu itu PAS wajib dikafan dan dikambus serta merta untuk menjaga aib suku sakat mereka yang rioh bertakbir !! PAS masih hidup …macam orang biasa !!

Tetapi hakikatnya PAS adalah bangkai yang sudah busuk dan hampir reput tinggalan Roh yang dihurungi dengan “SAKA” Hantu Raya peliharaan DAP an PKR selama ini.!!!

“Kita tak boleh sekat mereka beroperasi, kenalah hormati rakan bangsa lain.” Exco Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Kerja Raya, Pembangunan Luar Bandar dan Basmi Kemiskinan. Saka Hantu Raya DAP dan PKR.

Tu diaaaaaaa……… bejela-jela pangkat dan jawatan yang ada pada “SAKA” mereka mengalahkan jumlah manifesto PAS sendiri …yang puak-puak PAS sendiri pun sanggup berkata macam ni…

“.Rata-rata rakyat [PAS] tertunggu-tunggu nak melihat dasar kerajaan pimpinan PAS, janji dalam manifesto pilihanraya dilaksanakan atau tidak.?

Rakyat belum Nampak .

Kata mereka apa yang kita nampak keadaan yang lebih teruk….

[Bukan PAS BEROK”] !!

Itu belom terdegar kata-kata dari puak-puak puak-puak UMNO lagi yang boleh menanah telinga pemimpin PAS yang cakap tak serupa bikin...


Tetapi sebenarnya puak-puak ini pun adalah spesis yang berdarah UMNO juga Cuma dibalangkan oleh secarik ilmu agama..Darah mereka tetap biru pekat …jadi sedikit sebanyak sikap dengi kianat masih menjadi darah daging mereka lagi..Cuma hari ini berubah menjadi kehijau hijauan bercampur biru seperti yang dimasudkan oleh puak-puak mereka sendiri..

“Memanglah sifat anjing – selain daripada najis berat, kalau tidak dimakan najis pun, diciummya juga.

( PAS KAWASAN JERLUN )

Jadi tidak hairanlah jika sikap dengki dan busuk hati,penipu dan pembelit,belidah bewak masih menjadi darah daging sewaktu memimpin bangsa kerana sifat dan darah anjing masih mengalir dalam batang tubuh politik mereka walaupun lambang PAS terlilit dikepala…

Kata puak-puak PAS kalau tak makan taik pun..puak-puak haram jadah ini akan menciumnya juga taik sekali sekala..tak hairanlah pembohong,penipu,putaq memutar kata dengki kianat ada dalam batang tubuh mereka walaupun serban atau ketayap tak pernah lekang dikepala….spesis dan darah anjing tetap ada !!!

Bukan GMC niat untuk mencela…tetapi sedutan dari kata-kata dari puak-puak bani kalipah LGE Omar Abd Aziz yang kata.

Kah..Kah…Kah….

“Exco Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Kerja Raya, Pembangunan Luar Bandar dan Basmi Kemiskinan.”……… tu diaaaaa..? sampai belambak-lambak macam macam pangkat dan jawatan yang dapat dipukat oleh nelayan pukat tunda, bukan setakat jawatan seraga..tapi hampir-hampir se depa!!

Apa pula pengajaran serta perbandingan yang dapat kita sama-sama dapat dikutip dari riwayat dibawah agar menjadi pedoman membuktikan antara hakikat dan reality yang dok ada kononnya merekalah ulama pewaris nabi melayu yang sesat lagi menyesatkan…hampir menjadi keparat pada bangsa melayu !!

Allahuakbar !! Allahuakbar !! Allahuakbar !!

“Kes-kes Nabi S.A.W melarang para sahabatnya meminta-minta diberikan jawatan bukannya hanya satu dan terpencil malah lebih dari satu.

Antara hadith yang terkenal adalah hadith daripada Abdul Rahman bin Samurah yang merawikan bahawa Nabi SAW bersabda kepadanya:

“Wahai ‘Abd ar-Rahman!

Jangan engkau meminta jawatan pemimpin.

Sesungguhnya jika engkau diberikannya dengan permintaan maka engkau dibebankan (tidak ditolong).

Sekiranya engkau diberikannya tanpa permintaan maka engkau dibantu (oleh Allah) –

(Hadith Riwayat Bukhari dan Muslim, Abu Dawud, Tirmizi, Nasaie dan Ahmad)

Betoi ka semua jawatan yang bejela-jela tu diberikan berdasar kemampuan dan kelayakkan…???

Atau bukan bukan diminta-minta atau dilobi-lobikan…???

Jika betoi…!!! mampukah mereka melaksana tangung jawab dengan jawatan –jawatan yang diamanahkan…?

Faham ka…tugas serta” amanah “ yang dipertangung jawabkan pada kita? …atau kita sekadar kemaruk untuk mengaut keuntungan sewaktu kapal pecah….maka yu pun kekenyangan dengan bangkai bangkai yang ada?…

Akhirnya rakyat dianiayai gara-gara lahir dari hati yang busuk kianat,dengki serta dendam? Kerana darah kita masih spesis…

“Anjing…kalau tidak dimakan taik pun, diciummya juga.

( PAS KAWASAN JERLUN )

Beranikah kita hari ini mentalaq Isteri…jika benarlah segala pengajaran dari isi Hadith diatas benar –benar menjadi pegangan kita sebagai pemegang amanah Allah dan rakyat yang sedang dipimpin….???

Ada berani ..!!!mentalaq 3 isteri….???Demi membuktikan kita benar-benar pemimpin yang jujur,adil dan tidak sesekali berbohon,memutaq belit,menipu dan sesekali TIDAK menganiaya rakyat marhaen dibawah hari ini?

Allhuakbar !!

Aniayalah anak bini kita….jika menyambut cabaran ini….

Oleh itu tunggu saja balasan dari Allah swt yang lebih MAHA adil disatu nanti dan tidak perlu kita menafikan hakikat ini…

Cuma bertaubatlah sebelum ajal takut mati dirasok Hantu Raya DAP!!
Insyaallah…yang teraniaya masih hidup !!!

Jelas hari ini segala hadith,sunah apa juga yang dijaja dan yang dicanang oleh segelintir pemimpin PAS pada Rakyat maupun penyokong –penyokong mereka ianya sekadar menjadi atar yang dicalit ketubuh untuk menghilangkan bau hapak diketiak sendiri…tanpa atar dan kasturi…bau hapak ketiak lebih dahsyat baunya dari bangkai seekor babi yang hampir reput..

Allhuakbar !! inilah reality pada mereka yang pernah mengalami sendiri bau kasturi…dari bangkai seekor babi…pedas pada yang tergigit cili..pedih pada yang tersusuk duri…

Tidak terasa pada yang tidak mau mencoba kerana patuh dan taat pada ajaran illahi serta takut pada bahang api neraka di akhirat nanti !!.

Pada yang gagah pekasa dengan kuasa serta pangkat yang ada..ditambah secubit ilmu Agama didada … terpilih pula dalam piihan Raya…bahang api Neraka Cuma fantasi belaka kerana mereka sendiri pun tidak pernah merasa. Cuma sekadar…berceramah untuk mengerunkan bangsa dan untuk ditabal menjadi pemimpin yang penuh ilmu agama didada kononya merekalah dikalangan pemimpin yang lebih arif tentang pahala dan dosa mampu menghumbankan kita ke neraka..jika tidak menyokong politik perut mereka.

Alasannya cukup mudah dan ringkas saja…tiada lagi hukum tiada lagi dosa …

“Kita tak boleh sekat mereka ”!!!!…itu saja alasan.. mereka itu kawan-kawan kita yang menyokong politik kita….tanpa cina dan india begelar YB atau Dato’ kah kita hari ini??

Tepok dada tanyalah…nilailah sendiri setakat mana iman kita !!.

Manusia biasa yang tak pernah di Israq ke sirotulmuntaha menumui yang maha esa !!


Dari sini jelas mereka bukanlah dikalangan pemimpin Islam yang sebenar memperjuangkan,ilmu yang kononnya penuh didada Cuma sekadar modal untuk menjaja dan mencanang untuk menarik minat bangsa menyokong agenda Politik Dajal mereka bukan dengan nawaitu mendaulat hukum allah ta’alla.

Kerana mereka masih mampu berkompromi dengan hukum semata-mata kapiaq harbi menyokong mereka !!

Allahuakbar !! busuk dan jijiknya hati-hati mereka…..

Selagi kebaikan yang disandiwakan didepan bangsa sekadar atar dan kasturi yang dipungut dari botol kosong yang ditinggalkan oleh ulama pewaris nabi yang beramal dan bukan sekadar menghebah untuk mencanangkan merekalah dikalangan orang-orang yang beriman dengan kitab dan sunah.

Hakikatnya mereka sekadar tukang-tukang canang dan bukan pengamal dan pembimbing ke jalan Allah !! Tetapi mereka cuma pemburu kuasa,pagkat dan jawatan berselindung disebalik ilmu Agama yang diperdagangkan untuk meraih suara undi dimusim pilihan raya.

Moga-moga puak-puak sekutu kapiaq harbi [PAS] hari ini tidak terus hanyut dalam kesesatan bersakakan Hantu Raya milik PKR dan DAP !

Insyaallah !!

Komentar :

ada 5 comments ke “GEMPAR !! PAS DAN HANTU RAYA !!”
Unknown said...
pada hari 

Hebat entry GMC kali ini. Puas hati dapat membaca semuanya. Tahniah kpd hantu-raya atau hantu rayau!

Anonymous said...
pada hari 

hantu2 raya ni akan mula mencari telur selepas raya ni....

tokawe

Anonymous said...
pada hari 

giler ker apa hahahaha

Anonymous said...
pada hari 

Tahniah gmc!! Hebat !

Anonymous said...
pada hari 

Puak-puak ni betoi hantu raya nampak nafsu macam ada tapi bila perintah bangkai pun puak2 ni rembat.he..he..hee

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.