Thursday, December 6, 2012

PAS KECAM SERANGAN SAMSENG DIGOMBAK ..TETAPI MELINDUNGI SAMSENG DAN PENYANGAK DI MEMALI… KAH..KAH..KAH…


“ Mangsa2 yang terlibat dalam pendedahan penipuan Tabung Memali itu berada dalam

“ Mangsa2 yang terlibat dalam pendedahan penipuan Tabung Memali itu berada dalam
ketakutan kerana diugut oleh Pemimpin/penyokong-penyokong PAS dari luar Memali… “

Siapa sebenarnya mereka ini….yang berada dalam ketakutan kerana di ugut…???

Siapa yang mengugut mereka…Samseng dari kampung mana? Politik mana? Pengikut mana? Ust2 mana? Mujahidin mana? Dari Politik mana?pemimpin dan penyokong dari Parti mana?

Kemana perginya Pemuda dan Muslimah PAS yang gagah2 berani dan berjiwa Islam….???

Mengapa biarkan mangsa yang dizalimi dan tipu hidup 2 oleh pemimpin PAS di ugut dan diancam sebegitu rupa…mengapa tidak ada yang berani mengecam sikap samseng PAS tersebut???

Mengapa PAS biarkan samseng2nya bermahajalela mengugut mangsa2yang tidak terdaya lebih2 lagi mereka adalah balu2 dan mangsa yang teraniaya oleh tindakkan pemimpin PAS sendiri?

Dan mengapa Pemuda PAS dalam Isu pendedahan penyelewengan Tabung Memali oleh mangsa2 penipuan PAS hanya mampu melarang Penjualan Buku tersebut sahaja dari tersebar luas dimana isi kandungannya cuba mendedahkan pekara sebenar yang belaku terhadap Wang tabung mangsa,diikuti pengakuan sebenar mangsa yang terlibat..…

Mengapa Pemuda PAS tidak tampil mengecam samseng2 jalanan PAS yang mengugut mangsa2 yang kena tipu dan dizalimi oleh pemimpin sendiri?

Mengapa Pemuda PAS tidak tampel membela mangsa2 yang diugut oleh samseng2 Jalanan PAS?

Kah..kah..kah…
Kah..kah..kah…
Kah..kah..kah…



Mungkin inilah Pemuda taik kucing samseng kampong dusun kata Allahyarham P.Ramli…

Kah..kah..kah…
Kah..kah..kah…
Kah..kah..kah…

Kemana perginya Pemuda PAS yang benci dan kononnya menolak budaya samseng ketika balu2 dan mangsa2 penindasan PAS di Memali berada dalam bahaya kerana diugut??

Kah..kah..kah…
Kah..kah..kah…
Kah..kah..kah…


Apakah…pemimpin PAS lupa atau sengaja buat2 lupa apa yang sedang belaku selama 25 tahun terhadap mangsa penipuan PAS di Memali?

Mengapa mangsa2 yang tak berdaya ini diugut !! kerana cuba mendedahkan pekara sebenar belaku ketas Wang Tabung Mereka selama 25tahun lalu hingga ke hari ini…yg disonglap oleh pemimpin PAS?


Apakah ini bukan budaya samseng yang PAS semai selama ini??? Pernah belaku keatas senario Politik PAS terhadap mangsa2 penipuan pemimpin2 PAS itu sendiri? Sepertima yang didedahkan oleh mangsa2 Penipuan PAS di Memali dalam buku Air Mata Mat Sabu Di Bumi Memali?

Tidak zalim dan samseng kah PAS setelah menjamah wang ringgit anak2 yatim dan balu2 di Memali seterusnya mengugut mangsa2 yang tidak terdaya agar tidak membocorkan rahsia Politik jijik mereka selama ini pada umum? … ?

“ Mangsa2 yang terlibat dalam pendedahan penipuan Tabung Memali itu berada dalam ketakutan kerana diugut oleh Pemimpin/penyokong-penyokong PAS dari luar Memali… “

Apa tindakkan Pemuda PAS terhadap samseng2 PAS yang cuba mengugut mangsa2 yang terdiri dari anak2 Yatim dan balu2 yang menjadi mangsa kerakusan Politik PAS yang berkhiblat pada Amanat Dajal Hadi???

Pemuda PAS hanya mampu melindungi pekong dan cabuk pemimpin sendiri dengan mengarahkan agar buku yang penuh dengan kejijikan PAS itu tidak dijual pada umum?

Jika ia satu Fitnah jahat mengapa seluruh pemuda maupun pemimpin tidak sanggup menyambut cabaran mangsa dan penulis yang mendedah pekara ini….

“Saya [C.N AL AFGHANI]cabar kepimpinan Pas dan Harakah dedahkan apa yang saya tulis itu semuanya salah, memutar belit dan fitnah

[C.N AL AFGHAN]

Kah..kah..kahhh
Kah..kah..kahhh
Kah..kah..kahhhhhh

Kemana perginya Pemuda PAS ??? mengapa tidak menyambut cabaran penulis tersebut?

Mengapa Pemuda PAS tidak berani tapil mengecam penulis atau balu2 tersebut andainya pendedahan mereka hanya fitnah jahat terhadap Politik PAS yang berdakikan Islam???

Tetapi apa yang belaku sebaliknya, Pemuda PAS hanya mampu mengarah buku “ PAS SHIT “ tersebut tidak dijual dan dibeli oleh ahli-ahli kononya ianya berunsur fitnah yang direka oleh musuh2 PAS.

Siapa musuh PAS…isteri Allahyarham Ust Ibrahim Mahmod kah??? Anak2 dan waris2 mangsa Memali kah? Balu2 yang ditipu oleh PAS kah…

Kah..kah..kahhh
Kah..kah..kahhh
Kah..kah..kahhh

Tidak zalim dan Samsengkah budaya PAS setelah menjamah wang ringgit anak2 yatim mangsa2 diugut???seterusnya disama tarafkan dengan kaum Noh dan Lut…?

Kah..kah..kahhh
Kah..kah..kahhh
Kah..kah..kahhh

Pemuda taik kucing….cakap tidak serupa bikin !!

POOOOOOORAH !!...kisah Pemuda taik kucing  disini ...


Komentar :

ada 0 comments ke “PAS KECAM SERANGAN SAMSENG DIGOMBAK ..TETAPI MELINDUNGI SAMSENG DAN PENYANGAK DI MEMALI… KAH..KAH..KAH…”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.