Saturday, August 7, 2010

GUAN ENG KALIPAH OMAR..SAPA PULA …KHULAFA Ar- RASYIDIN LEPAS NeI .......KARPAL SINGH ???? Kah..kah..kah..


Mungkin kali ini giliran Karpal Singh pula, PAS akan unugerahkan Gaya kepimpinan Khulafa Ar-Rasyidin...

KAH..KAH..KAH…KAH…

Akhirnya Gaya pemerintahan kulatfar “Father Joseph” yang PAS dapat hari ini…


PAS bersykur kerana DAP sudah berubah !!!!

kah...kah..kah....


Buta perutnya puak2 kapiaq harbi PAS hari ini....berpolitik sampai gadai talaq bini...kah..kah..kah..kah...

Gaya pemerintah Kalipah Omar Abd Aziz ...PAS Talaq Bini.....!!!!

Gaya politik Khulafar Ar-Rasyidin pula....PAS terpaksa kongsi bini..!!!


kah..kah..kah..

Sila!!!!...ooooo... Sila.!!!!

Mai... masuk PAS!!!

Boleh kongsi Bini.. lepas ni.....!!

kah..kah..kah...

POLITIK MAHA BUTA PERUT ABAD INI....

kah..kah..kah...

Jika Dulu Buku Memali dan hakikat orang melayu khususnya penyokong2 Kapiaq Harbi dapat melihat dengan ini hakikat Gaya dan Politik Dajjal Pas hari ini yang berjaya melahirkan “FATHER JOSEPH” …..yang tidak pernah terlintas dihati kecik orang2 PAS terutama mereka yang tunduk dan patuh pada Amanat Dajal….

Tapi hakikatnya Peristiwa Memali hanya tinggal sebuah perjuangan dan pengorbanan yang sia-sia menentang thonghut dan aasobiyah !! Akhirnya Kapiaq harbi yang menjadi musuh utama perjuangan Islam ala Politik Dajal PAS telah memartabatkan DAP sebagai sekutu mereka hari ini.

Lihatlah betapa hebatnya kuasa Allah swt yang mampu mengubah perjuangan Politik Dajal mereka dalam sekelip mata.!!!
Allahuakbar !!

Dan hari ini pula puak-puak sekutu kapiaq harbi yang bijak memutaq belit hukum Allah Ta’ala yang lidahnya bercabang dua…melancarkan pula buku bertajuk…
“Gaya Politik Khlafa Ar-Rasyidin”

Setelah Gaya pemerintahan Kalipah Omar Abd Aziz Guan Eng tidak mampu menipu umat Islam yang cuba di provok oleh ulama politik Dajal PAS hari ini..kerana DAP masih kuat berpegang teguh pada prinsip perjuangan mereka hari ini….!!Walaupun puak-puak 2 PUKIMAK PAS hari ini mengangap kenyataan2 pemimpin2 DAP yang terang-terang menentang Islam itu Cuma sekadar pandangan pribadi mereka!

Hari ini Pencipta Amanat “DAJJAL” melancarkan pula buku tentang Gaya Politik Khulafa Ar-Rasyidin .

Apakah gaya pemerintahan Kalipah Omar Abd Aziz Guan Eng tidak memenuhi gaya Politik Dajal PAS hari ini….yang mampu melahirkan “FATHER JOSEPH“???

Father ... apa pula yang PAS akan lahirkan selepas pelancaran buku gaya Politik Khulafa Ar-Rasyidin pada umat melayu hari ini….selain ulama kasut kayu yang menjadi idola penyokong dan pemimpin PAS hari ini dengan kuncu-kuncu ulama mee goreng.mee segera dan ulama laksa cina yang tidak kenal haram dan halal ?

Jika Memali meninggalkan hakikat PAS hari menolak hukum dan Negara Islam demi DAP dan bermacam-macam lagi fatwa dan sunah nabi yang direka cipta untuk menghalal politik pukimak mereka…?

Hari ini apa pula akan PAS hasilkan disebalik pelancaran buku gaya Politik Kalifar Ar-Rasidin…apakah perjuang2 serta ulama-ulama islam yang terdahulu hanya setakat menjadi mascot untuk pemimpin PAS yang belidah bewak berpolitik saja….????

Atau apakah pejuang-pejuang Islam dizaman Rasullullah hanya setakat menjadi tirai pada pemimpin PAS untuk bersandiwara pada bangsa melayu hari ini semata-mata untuk meraih undi dalam PRU13 !!!


Jika inilah nawaitu pemimpin PAS yang belidah bewak untuk memenagi pilihan raya dan terlalu kemaruk untuk keputra Jaya…

Tunggu dan lihat !!!

Inilah gaya politik Dajal yang telah merosak umat melayu hari ini….

Memali dan hakikatnya dapat kita lihat sendiri…bagaimana lidah,Amanat serta Hukum yang dicanang oleh sekutu kapiaq harbi PAS adakah ia satu reality atau hanya satu mimpi puak-puak yang kemaruk untuk berkuasa hari ini…

Kah..kah..kah…….PUKIMAKNya Politik PAS hari ini…!!!!

Pas itu munafik…munafik itu pemimpin PAS yang sedang bermimpi dengan mereka cipta berbagai agenda untuk menipu bangsa melayu !!!

Take ! Bear ! Take Bear ! Take Bear !! [sini]

Komentar :

ada 6 comments ke “GUAN ENG KALIPAH OMAR..SAPA PULA …KHULAFA Ar- RASYIDIN LEPAS NeI .......KARPAL SINGH ???? Kah..kah..kah..”
Anonymous said...
pada hari 

PAS PUN SANDIWARA.UMNO PUN SANSIWARA.RAKYAT DUKA LARA.DEPA SEMUA GEMBIRA.RAKYAT BAHAN BICARA.SEKIAN TERIMA KASIH.

Anonymous said...
pada hari 

betol....betol.... betol....

Bingai @ Bangang said...
pada hari 

kalau stakat benggali tak berserban tu aku rasa layak jadi Khalifa Nasi Kandar.

Aku Yang Bingai
Artis: Benci Tapi Tak Boleh Lupa di Tendang Terajang

Anonymous said...
pada hari 

hari ini yang bersrban pun lebih terok dari karpal singh!!!lebih baik karpal Singh dari pua2 PAS yang bingai dan bangang.

ibni syawal said...
pada hari 

Orang berniaga pasti nak untong.Orang buat bendang pasti nak beras.Orang kahwin tentu nak anak.Orang berkerja tentu nak kesenangan.Orang berpolitik tentu nak cari undi supaya menang pilihanraya dan berkuasa.Berpolitk pun berniaga juga cari untong.Kalau dah dok berkelahi apa yang dapat.Rumah tangga umno tak tentu arah goyang sana sini.Sebab itu orang lain berani baling najis pada umno.Apa benda yang umno baling pada PAS.UMNO ini pun satu dah macam ketol ice beku sepanjang hari.Pemimpin apa kah jenis ini yang hanya jadi pemerhati kejadian alam politik kini.

Anonymous said...
pada hari 

Hampa dok kah kah kah kah dalam blok.Yang puak umno diluar sana dok lena dan syok sendiri.Puak PAS>PKRsorat habak.Aku dok nampak pilihanraya nanti lingkop BN.Banyak isu rakyat UMNO diam sahaja.PR hamtam kerajaan UMNO relek lagi.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.