Thursday, June 17, 2010

PAS ANDAI DAP PULA DAH...!! .. BAPAK SAUDARA DIA....kah..kah..kah..


Benar Nik Aziz layak mengantikan Anwar yang setaraf bijak dan cekapnya mumutaq belit kata dan hujah untuk menghalal cara.

Dari yang haram diputaqnya hingga menjadi halal…yang halal diputaq belitkan hingga menjadi haram.


Sebelum ini sunah tidak menjadi iktibar pada PAS lalu PAS kapiaq dan haramkan tahaluf/kerjasama orang Islam. termasuk tahaluf /hubungan Rasullullah ketika itu dengan bapa saudaranya Abu Talib yang tidak memeluk agama itu.

Hari ini PAS memutaq belit ..sunnah Rasullulah dijadikan iktibar pula..kerana DAP sudah diiktiraf oleh PAS sebagai bapa saudara…sepertimana PAS iktiraf Abu Talib yang tidak memeluk agama islam menjadi pelindung pada Rasullulah….

Sebelum ini PAS haram dan kapiaqkan setiap tahaluf dan hubungan orang islam dan orang kapiaq…termasuk hubungan Rasullah dan Abu Talib ketika itu.


Mengaitkannya dengan politik semasa di mana PAS bergabung bersama parti bukan Islam [KAPIAQ HARBI] seperti DAP”

“Nabi Muhammad - juga melakukannya pada zaman awal penyebaran agama Islam, termasuk mendapatkan perlindungan daripada bapa saudaranya Abu Talib yang tidak memeluk agama itu”

“Kerjasama politiknya dalam Pakatan Rakyat [KAPIAQ HARBI] mengambil iktibar daripada sunah Rasulullah itu” ulama slipar.

Sejak bila pula puak-puak belidah bewak ini mengambil iktibar daripada sunah Rasulullah? Dulu kemana Sunah Rasul ini PAS humban..

Apakah sebelum ini puak-puak kapiaq harbi[PAS} tidak meletakkan sunah sebagai iktibar hingga terciptanya Amanat Dajal dan Hukum Dewan Ulama yang mengharam dan mengkapiaqkan setiap tahaluf atau kerjasama orang Islam dengan kapiaq ….

Adakah setelah PAS bertahaluf[berkerjasama] dengan DAP pemimpin belidah bewak ini baru teringat pada sunah rasul…baru teringat Rasullullah juga bergantung dan berlindung pada bapa saudaranya Abu Talib yang tidak memeluk agama itu.

Hari ini pula tiba-tiba PAS mengandaikan DAP pula sebagai bapa saudara mereka yang perlu PAS bertahaluf seperti Rasullullah bertaluf dengan Abu Talib yang tidak memeluk agama itu.

Hari ini apa bezanya hubungan darah diantara PAS dan DAP…hubungan darah PAS dan yahudi..seandainya PAS mampu bertartahaluf dengan DAP yang menentang Islam tidak mustahil PAS juga mampu bertahaluf dengan yahudi Laknatullah …berdasarkan sunnah bahawa nabi juga pernah bergantung dan berlindung pada bapa saudaranya Abu Talib yang menentang Islam.

Inilah pemimpin yang bijak memutaq belit dan belidah bewak menghalalkan hukum yang sudah haramkam demi politik Dajal mereka…untuk ke Putra Jaya.

KAH..KAH..KAH...LEPAS GUAN ENG DIANGGAP KALIPAH OMAR...

DAP
PULA PAS ANDAI MACAM BAPA SAUDARA...kah..kah..kah....kahh..



PAS ANAK SAUDARA DAP...kah..kah..kah...

Pemimpin betaraf labu labi...kah..kah..kah..

PAS itu Munfik,Munafik itu anak saudara DAP..kah..kah..kah..

Bila Pula PAS nak Anggap Gobala macam Khalid Al- Walid..kah..kah..kah

Khald Gagap PAS sudah ada...kah..kah..kah..

Yang tak lulus SRP pun PAS dah ada....kah..kah..

Yang Buta huruf sudah tentu ada....kah..kah..kah..

Pemimpin BUTA Perut..tentulah yang berangan nak perintah Negara..kah.kah..kahhhhhhhhhhhh

Buta Perut punya pemimpin PAS yang dok ada..ukurlah Ilmu..perintah denga ilmu yang ada didada...boleh ka Siamang nak perintah Negara....

kah..kah..kah....PAS ITU MUNIFIK...........kah...kah..kah.

Komentar :

ada 2 comments ke “PAS ANDAI DAP PULA DAH...!! .. BAPAK SAUDARA DIA....kah..kah..kah..”
Anonymous said...
pada hari 

habis tu mak saudara pas tentu lah yg bijak makan ais krem

Anonymous said...
pada hari 

hehe.. tak lama lagi, nik aziz keluaq fatwa baru.. barang siapa hisap peliaq lim guan eng.. maka orang itu akan mudah menjawab soalan kubur.. kehkehkeh...

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.