Friday, April 16, 2010

Tengku Mahkota ampunkan- HANYA RAJA PAKAU PADANG SERAI MASIH SELAMAT!


KUANTAN 15 April - Tengku Mahkota Pahang, Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah berkenan mengampunkan seorang pelajar cemerlang yang menyamar sebagai 'Tuan Muda' sekiranya dia memohon maaf dan membuat akujanji tidak mengulangi perbuatan tersebuperbuatan tersebut.

Baginda bertitah, pihak istana tidak akan membuat sebarang tindakan susulan sekiranya remaja tersebut bertanggungjawab ke atas perbuatannya yang menjejaskan nama istana.sini.

Pelik dan licik si Raja Pakau yang membawa gelaran Raja Anwar Raja Abdullah hingga kini masih bergerak bebas dan gagal lagi dihidu oleh mana pihak yang berkuasa…lebih-lebih lagi si Raja Pakau ini seorang guru..siapa agaknya yang berada dibelakang si Raja Pakau tersebut?

Mengapa “Tuan Muda”Pahang yang menyamar saja yang diambil tindakkan…manaka Guru yang menyamar kerabat diRaja dibiarkan bebas tanpa tindakkan?

Komentar :

ada 2 comments ke “Tengku Mahkota ampunkan- HANYA RAJA PAKAU PADANG SERAI MASIH SELAMAT!”
Sungguhka said...
pada hari 

GMC begitu petah berbicara..... Saya menyokong sepenuhnya apa yg diperkatakan itu. Kini kumpulan itu sudah semakin tumpul taring mereka. Kita lihat sejauh mana mereka dengan bayang2 mereka. Tak salah cerita penliburlara "Lebai Malang"

Banyak berita tentang Kedah ada pada GMC, apasalahnya dikeluarkan serba sedikit. Saya amat dahagakan cerita terutama PR dan PAS Kedah.

Tun Saban said...
pada hari 

mana pi anak anak gundik.berrrrrteraburan.....yang cerdik dia akan lawan yang tak cerdik.....hancorrrrrrr.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.