Sunday, November 29, 2009

DIKEDAH PUN SERUPA JUGA...!! CUCU-CICIT MUNDUDUKI TAKTA....






BILA KEPALA LUTUT MENJADI SAKSI….RINTIHAN SANG ISTERI MEMBELA SANG SUAMI…MENUNDING JARI PADA PIHAK YANG SATU LAGI….

“Kemelut yang meratah Kelantan baru-baru ini tidak akan mengembalikan diri Nik Aziz seperti sebelum ini. Di mana kalau sebelum ini beliau laksana sekeping cermin besar yang jernih dan bersinar banar yang menjadi tempat penilikan ummah, tetapi hari ini kewibawaanya sedikit retak.” MSO

Sedutan Warkah …Anak Mursyidul am PAS sendiri…mengemis simpati menunding jari melindungi suami, mengampu keluarga sendiri demi melindungi cabuk sang suami !! -Puan Amalina Nik Aziz Nik Mat.

“Namun terselit di jiwa saya rasa terkilan bahawa masih ada manusia di dalam kelambu PAS yang begitu rakus membaham sesama sendiri sehingga sanggup melukakan hati seorang tua yang juga Mursyidul Am PAS, merangkap Menteri Besar Kelantan, merangkap Tok Guru yang disayangi segenap lapisan masyarakat, yang tentu-tentunya beliau adalah Ayahanda saya yang tercinta.”

“Pada suatu hari dia memaklumkan kepada saya bahawa ayahanda telah melantiknya ke jawatan CEO. Saya mengucapkan tahniah.”


“Tapi, jika anda seorang yang WARAS, AWAS! ada perangkap di hujung pena itu. Seorang yang digelar Kickdefella berjaya membawa semua watak yang diarahkannya sendiri.”

“Mahu jadi apa? Seorang gila? Kurang siuman? Tiga suku? Katakan saja. Semestinya anda tidak kempunan untuk menjiwai peranannya itu. Namun saya masih reserve, kerana saya tahu dia seorang yang kreatif.”-Puan Amalina Nik Aziz Nik

Apa yang sedang belaku di Kedah juga tidak ada bezanya amalan kronisme diantara suku sakat mereka pemimpin PAS hari ini..

PAS memaki hamun Umno kerana amalan kronisme, maka hari terbukti kuasa Allah swt itu maha kaya menelanjangkan apa

Apa yang belaku membuktikan cakap-cakap pemimpin mereka selama ini tidak serupa bikin…..

Sebenarnya bukan sedikit manusia sedang berada di dalam kelambu PAS hari ini yang begitu rakus membaham sesama sendiri dan rakyat.

Cuma rakyat sukar untuk mengenali mereka, kerana bijaknya mereka berselindung disebalik serban,jubah,ketayap serta wangian atar yang calit kebadan mereka…manakala lidah merek pula petak berbica hukum-hukum Allah ta’ala dan nyaring melaungkan Allhuakbar !!

Tetapi sayangnya laungan “Allahu Akbar” yang berkumandang ke angkasa….. tahap perjuangan PAS masih berada di takuk lama…seperti yang pernah dikatan oleh Allahyarham Ust Ibrahim Mahmood satu ketika dulu.

Hari ini terbukti ramai dikalangan pemimpin-pemimpin PAS yang masih bersalut dengan karat penyakit cinta dunia…

Jika di Kelantan pekong dan cabuk MBnya terburai dan terlondeh dalam kelambu anak pinaknya atau kroninya sendiri…

Begitu juga hari ini apa yang sedang belaku dalam kelambu MB Kedah Azizan Razak tidak jauh bezanya….yang mentabalkan suku-sakat dan anak pinaknya menduduki takta menerajui Kulim Hi-Tech dan Kulim Golf & Country Resort…dengan cara menerajang Dato’ Sukri dengan secara yang mengaibkan.

Begitu lah busuk dan cabuknya hati perut segelintir mereka yang kononnya dibawah kepimpinan ulama di Kedah hari ini yang hanya sekadar retorik semata-mata,penuh dengan pembohongan dan tipu daya !!!

Apa yang belaku pada “Kickdefella” tidak jauh bezanya dengan apa yang JUGA telah belaku dan terjadi pada salah seorang rakyat biasa dibumi kedah hari ini angkara kianat dan busuknya hati perut pemimpin mereka demi untuk menunjuk kuasa..!!

Mereka sanggup menipu dan memutar belit didepan mata rakyat biasa semata-mata persipsi dedam pada politik bangsa….hari ini mangsa merepat bersama keluarga beremdam airmata angkara kezaliman “Kedajalan pemimpin mereka”.

Insyaalah GMC akan mendedahkan segala kebiadapan dan kurang hajarnya segelintir pemimpin PAS di Kedah hari ini bila sampai waktu dan ketikanya…Insyaallah !! Allah Swt masih ada untuk membalas kedajalan mereka!

Pada “Kickdefella” GMC berharap tidak takut dan gementar membongkar kedajalan segelintir pemimpin PAS yang ada demi membuktikan kebenaran yang nyata..!!! Insyaallah Allah swt lebih berkuasa dari segala kuasa yang mereka ada !!!

Hari ini tidak dapat dinafikan kebenaran kata-kata yang pernah diluahkan oleh Allahyarham Ust Ibrahim Libya satu ketika dulu.

[“Pemimpin-pemimpin PAS[Mereka] tidak memahami apakah perjuangan mereka yang sebenarnya.Mereka hanya mahu suatu bentuk pemerintahan.Mereka hanya mahu menang dalam pilihan raya untuk memerintah.”]

Hari ini Allah telah memberi kemenangan kepada mereka.Apa yang belaku….adalah seperti apa yang sedang kita dengar, lihat dan rasai kezaliman mereka hari ini… pemimpin-pemimpin PAS begitu rakus membaham sesama sendiri…

Allhuakbar !! buruk dan cabuknya agenda perjuangan PAS hari ini melebihi perjuangan yang diasaskan oleh assobiyyah atau perjuangan thaghut.
Dimana thaghut itu lebih kafir lagi dari kafir…!!!

Untuk mengetahui lebih lanjut rintihan sang Isteri anak kepada manusia yang dimuliakan KONONNYA ia satu konspirasi musuh. Mereka… begitu angkuh dan sombong membela diri dan keluarga sendiri.

Kononnya merekalah diantara manusia pilihan dan sanjungan yang tidak pernah melaku sebarang kesilapan didunia ini… sila lawati blog
http://kickdefella.wordpress.com/

Komentar :

ada 3 comments ke “DIKEDAH PUN SERUPA JUGA...!! CUCU-CICIT MUNDUDUKI TAKTA....”
Anonymous said...
pada hari 

semalam(28.11.09 pkl 12.00) dalam astro awani...tn guru ayah Lah menyatkan haram kita mendoakan kehancuran kepada pemimpin yang tidak zalim...memang teruklah kalau camni. Ambo pun dak tak respek dah MB kelate ni.

Anonymous said...
pada hari 

salam.

Apa yang belaku adalah satu perancangan Allah swt.Nik Aziz tidak mampu menghalangnya,dan apa yang belaku itu juga adalah sebagai satu pengajaran buat Nik Aziz sekeluarga...apa pun apa yang belaku pada nik aziz juga satu pengajaran buat kita semua untuk dijadikan iktibar...

Hari mungkin kita tidak sedari mungkin apa yang belaku pada PAS hari ini juga satu balasan terhadap perjuangan PAS yang selama ini menolak sama sekali kapiaq harbi sebagai ahli kongsi...tiba-tiba hari ini PAS menepi segala hukum dan amanat sendiri.

Sumpah memali juga mungkin sedang menjamah perjuangan thonghut PAS hari ini.

wa'allahuallam

pai Koliang said...
pada hari 

KALAU TENGOK PEMIMPIN PAS DARI SEGI BERPAKAIAN DAN PERTUTURAN SERTA SYARAHAN/PIDATO, AMBOI MAK.. .TAK TERLINTAS LANGSUNG DIKEPALA KITA YG PUAK PUAK PAS AKAN BUAT PEKARA YANG DIKUTUK ALLAH,.TAPI CUBA LAH KITA JADI PENYIASAT PERSENDIRIAN KAJI DAN SIASAT PUAK PUAK PEMIMPIN DAN AHLI PAS APA DEPA BUAT PADA WAKTU WAKTU TERTENTU,CONTOH DULUNYA KETUA DEWAN ULAMA PAS PERLIS SEMUA ORANG TAHU PERANGAI DIA ... AKHIRNYA BINI DIA SENDIRI YANG BUAT PENDEDAHAN , HAA... AMACAM.
JANGAN TERPERANJAT NANTI ADA LAGI YANG MUNGKIN LEBIH TERUK DARI ITU, BUKAN MUSTAHIL KALAU ADA PEMIMPIN ATAU AHLI PAS YANG KAKI POMPUAN DAN KAKI EKOQ,. TUNGGU NANTI MUNGKIN ADA LAGI ORANG YANG RAPAT DGN MEREKA AKAN DEDAHKAN,

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.