Wednesday, October 7, 2009

HIDANGAN DAGING MENTAH BEKU UNTUK PAS.









HARI INI UNTUK MENGEKALKAN DASAR PERJUANGAN YANG TIDAK ADA DALAM PELEMBAGAAN MEREKA SELAMA INI PUN SUDAH MEMBERI KESIMPULAN PAS TIDAK MEMPUNYAI KEMAMPUAN UNTUK
MEMPERTAHANKAN PRINSIP PERJUANGANNYA SELAMA INI PADA DAP…

MASAKAN MEREKA MAMPU UJUDKAN SESUATU YANG BARU DALAM PELEMBAGAAN MEREKA.

“KERANA MEREKA TIDAK MEMPUNYAI KEMAMPUAN DAN PERANCANGAN UNTUK RAKYAT JIKA ADAPUN PERANCAGAN,MEREKA TIDAK MEMPUNYAI KEMAMPUAN SERTA PENGALAMAN DAN KETOKOHAN SELAIN DARI BERAGAN-AGAN”- ANWAR.

BAYANGKAN MASIH BERTELOR DAN BERMARUAH KAH PAS UNTUK MENEGAK HUKUM YANG MEREKA SENDIRI BELUM PASTI DAN MAMPU?

“Tidak hairanlah bila Anwar menganggap pemimpin-pemimpin PAS ini sebagai pelawak sarkas atau badut yang telah bersedia untuk diperalatkan oleh DAP yang bencikan Islam dan orang melayu serta AKUR keistimewaan orang melayu di hapuskan”

Mungkin sebelum ini Anwar telah menyedari lebih awal semasa bersama arwah Ust Fadzil Nor dulu.

“Bahawa segelintir pemimpin dan penyokong-penyokong PAS ini telah biasa dihidangkan dengan daging mentah yang diambil dari peti sejuk dan memakannya begitu saja.

Tanpa perlu diadun dengan acuan ilmu-ilmu Islam yang lain terlebih dahulu.Akhirnya memudaratkan diri mereka”

Hari ini jelas dan terbukti segelintir pemimpin PAS dan kebanyakkan penyokong serta pengampu-pengampu PAS seolah sudah biasa dihidangkan dengan daging mentah beku ,sudah sekian lama oleh Nik Aziz dan Hadi Awang yang akhirnya membawa pada kemudaratan pada diri mereka sendiri hari ini.

Mereka diperkuda,diperlembu dan diperkaldaikan oleh kapiaq harbi begitu mudah sekali..kerana mereka telah biasa dihidangkan dengan daging mentah dari peti sejuk pemimpin mereka sendiri sebelum ini.

Hari ini tidak hairan pemimpin-pemimpin PAS dan seluruh penyokong-penyokong telah dijamukan dengan daging mentah oleh DAP mereka memakan begitu saja tanpa diadun terlebih dahulu dengan acuan-acuan ilmu yang mereka ada.

Akhirnya hari ini PAS sanggup menerima apa saja cacian,celaan,hinaan dan masih patuh serta sanggup pula diperkaldaikan oleh pemimpin-pemimpin yang mempunyai pengaruh,kemampuan,pengalaman serta mempunyai ketokohan .

Berbanding dengan pemimpin-pemimpin PAS yang ada hari ini.

Diatas factor tersebut , serta kesedian pula pemimpin-pemimpin PAS tersebut diperalatkan.

Anwar telah mengambil kesempatan memecah belah perpaduan bangsa yang ada untuk mencapai cita-citanya yang tergendala.

Melalui DAP serta kesedian pula PAS untuk diperalatkan.

Anwar telah mengambil kesempatan ini untuk meyakinkan DAP diatas agendanya.

Lalu memperalatkan pemimpin PAS supaya membenci serta akur segala hak keistimewaan bangsanya dihapuskan.

Dan akhirnya menggugurkan “Negara Islam” dasar perjuangan PAS selama ini untuk meyakinkan lagi DAP.

Inilah bukti pengalaman,pengaruh,kemampuan serta ketokohan yang tidak dimiliki oleh PAS selama ini dapat menundukkkan seluruh pemimpin PAS supaya akur ,patuh dan tunduk dibawah pengaruh yang dimiliki oleh Anwar hari ini.

Hari ini terbukti pemimpin-pemimpin PAS bagai pelawak sarkes tidak memiliki sebarang rancangan dan pengalaman.

Jika adapun perancagan tetapi mereka tidak memiliki ketokohan serta pengaruh untuk menundukkan musuh.

Melainkankan angan-agan serta kesediakan pemimpin-pemimpin untuk diperalatkan oleh Anwar dan DAP.

Anwar tidak penah bergantung harapan pada pemimpin dan politik PAS hari ini.

Kerana PAS tidak mempunyai kemampuan,ketokohan,pengaruh serta pengalaman untuk menerus agenda memerintah negara selain DAP,MCA,dan MIC.

Anwar lebih mengenali pemimpin-pemimpin PAS sebagai puak-puak carnivore yang telah biasa dihidangkan dengan daging mentah beku.

Bila-bila masa saja mereka akan patuh dan tunduk pada pengaruh, ketokohan serta pengalamannya.

Buktinya hari ini tanpa pengaruh,ketokohan,serta pengalaman dari Anwar, PAS tidak mungkin berpelok dan berdakap bersama kapiaq harbi.(DAP)

Lebih-lebih lagi “Amanat Dajal” Hadi Awang sudah menjadi pendiding atau tembok pemisah tradisi untuk mendekati kapiaq harbi ini.

Lebih-lebih lagi untuk berkerjasama yang akan mengkafirkan sekelian pemimpin serta penyokong mereka.

Tetapi bila Anwar menyedari puak-puak carnivore ini mampu dihidangkan dengan daging mentah.

Tanpa perlu diadun dengan acuan-acuan ilmu,pengalaman,pengaruh,ketokohan serta kemampuan.

Akhirnya terbukti (PAS) akur dan tunduk serta dapat menerima kehendak serta tututan kapiaq harbi (DAP) tanpa sebarang paksaan.

Inilah kejayaan hasil dari ketokohan,pengalaman,pengaruh yang ada pada Anwar dapat menghidangkan daging mentah beku pada pemimpin serta penyokong –penyokong PAS hari ini..

Sebenarnya Nas-nas di dalam Al-Qur'an dan As-Sunnah adalah sebagai bahan mentah bagi Syariat Islam.

Ia perlu diadun terlebih dahulu dengan acuan-acuan ilmu-ilmu Islam yang lain seperti ilmu Asbabun Nuzul, Asbabul wurud, ilmu rijal, ulumul Qur'an, ulumul Hadis, usul Fiqh dan sebagainya.

"sesiapa yang tidak menguasai ilmu-ilmu tersebut, namun cuba mengamalkan hadis-hadis yang dibacanya tanpa bimbingan guru-guru yang alim, bagaikan mengambil daging mentah dari peti sejuk dan memakannya begitu sahaja.
Bukankah ianya memudaratkan diri sendiri"- Sheikhuna As-Syarif, Al-Habib Yusuf Al-Hasani

Hari ini jelas PAS memudaratkan diri mereka sendiri…

Bila PAS mengkianati Amanat “DAJAL”ciptaan mereka selama ini dan sanggup berpeluk dan bercium dengan kapiaq harbi.

Ke-dua :"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" –
Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

Ke-tiga: "PAS Sedia gugur slogan negara Islam, jadi untuk mencari perdamaian itu, setakat mana yang boleh kita hendak kepada Islam, tapi kalau nampak menyusahkan tak apa..." - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian, 25 Jun 1999.

Ke-Empat: "PAS boleh terima pemimpin DAP jadi Perdana Menteri, tidak ada apa, asalkan dia terima syarat yang ditetapkan oleh Barisan Alternatif." - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 6 November 1999.

Ke-Lima: "Ini penting kerana kita juga mahukan sokongan dan undi bukan Islam dalam usaha memenangi pilihanraya umum akan datang" - Nik Aziz Nik Mat, Ucapan di Muktamar Dewan Pemuda PAS ke-31, Petaling Jaya, 24 Mei 2004.

Ke-Enam: "Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.

"Hari ini terbukti segelintir pemimpin PAS tidak menguasai ilmu-ilmu yang ada,dan beramal tanpa mendapat bimbingan akhirnya mereka hari ini bagaikan mengambil daging mentah dari peti sejuk dan memakannya begitu sahaja.

Akhirnya segala kenyataan, amanat,hukum dan fatwa telah memakan diri mereka sendiri hari ini.

Benar kata-kata Anwar segelintir pemimpin-pemimpin PAS bagai pelawak sarkes,yang telah bersedia untuk diperalatkan.

Kerana mereka hanya mampu bermimpi untuk mentadbir negara…

Tetapi mereka tidak memiliki,pengaruh,ketokohan,pengalaman serta ketokohan sebagai pemimpin.

Hari terbukti pemimpin-pemimpin PAS bagai pelawak sarkes yang sanggup mencomotkan diri mereka dengan aneka warna dan rupa yang melucukan, agar dapat menghibur penonton untuk orang lain mengaut keuntungan.

wassallam

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

salam:

Pilih PAS bererti kita bersetuju dan sanggup bersekutu bersama Kafir Harbi yang terang-terang menolak Islam dan berserta dengan orang-orang yang bijak mencipta amanat "DAJAL" dan menepikan Hukum Allah swt.Hari ini pemimpin PAS sanggup menepikan ayat-ayat Allah swt yang melarang orang-orang islam bersekutu dengan orang kafir yang terang dan jelas menentang Islam.

Hari ini tanggung jawab kita bukan pada UMNO,PAS maupun PKR tetapi pada Allah swt.

Sebagai khlifah dimuka bumi ini tidak ada sebarang Nas atau hadith memerintah kita bertanggung menjaga dan memulihara dan mendaulatkan mana-mana parti politik yang ada selain kita patuh dan taat kepada Hukum Allah swt.

Dalam soal Isa II atau III maupun PAS tepuk dada bertanyalah selera anda.

Apa yang GMC dedahkan disini semata kemungkaran segelintir golongan-golongan yang mempersendakan segala amanat "DAJAL" yang dicipta dan direka. Dan mereka memperalatkan agama untuk kepentingan perut dan tembolok serta politi "DAJAL" mereka.

wassallam.apbs

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.