Saturday, April 27, 2013

Skandal Stopa Ali punca Harakah laris....kah..kah..kahh..kah


Harakahdaily diserang setelah jumlah pembacanya telah melintasi Utusan Malaysia adalah berpunca dari isu sensasi Skandal Sex lelaki mirip Stopa Ali !! 

kah.. 
kah..kahh..kahh 
kah..kah..kah..kah..kahh 



Mengikut carta Alexa.com, Harakahdaily telah memotong Utusan untuk tempoh seminggu dari segi jumlah pembacanya. Trend itu bermula sejak isu skandal pemimpin tertinggi PAS Stopa Ali.

 

Jangan tersalah tafsir Harakahdaily menjadi laman berita sensasi berikutan isu moral yang melibatkan pemimpin yang berdakikan agama. 

 Sebenarnya Rakyat ingin menilai berita yang cuba diputaq belitkan oleh harakah daily dalam usaha menangani isu moral pemimpin mereka hari ini. 

Jadi tidak hairanlah Harakah menjadi bahan rujukkan untuk rakyat menilai sejauhmana PAS berjaya memutaq belit sesuatu isu yang melibatkan pemimpin mereka.!!

Sebenarnya Rakyat mahu melihat dan meneliti sejauh mana lidah resmi PAS iaitu Haramjadah Daily  memutar belit sesuatu isu itu yang melibat pemimpin mereka hari ini. 

Tanpa isu-isu sensasi seperti isu Stopa Ali Harakah Daily hanya berfungsi sebagai sebuah akbar tabloit yang menjadi sarang mengiklan ubat ransangan SEX untuk ahli-ahli. 

 kah.

.kah kah..kah..
kah..kah..kah..kahh





Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

Aku tak pernah baca Haparakah Daily pun..

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.