Thursday, April 25, 2013

Setuju guna lambang PAS bermakna setuju dengan dasar PAS- Harun Din!! kah..kah..kah..kahh

Bermakna Harun Din setuju dengan kenyataan Mat Sabu yang sanggup makan babi dengan Lim Kit Siang berbanding makan ayam dengan Nik Aziz atau Harun Din sendiri.

Kah..kah..kah..kahh
 kah..kah..kah..kahh
 kah..kah..kah..kahh

DAP juga beragapan sebaliknya PAS telah menghalalkan penganut-panganut nya makan babi seperti mana anggapan PAS terhadap DAP bersetuju dengan dasar PAS semata-mata DAP sanggup mengguna logo PAS hari ini.

 Hukum haram ini sebenarnya sudah lama dihalalkan oleh PAS setelah Nik aziz menegaskan kepada DAP bahawa dalam perlembagaan PAS sendiri tidak menyebut satu patah perkataan pun tentang Negara islam dan hukum haram dan halal makan babi."jadi DAP boleh tengok sendiri" tegas Nik Aziz..jadi tidak hairanlah jika kenyataan Mat Sabu bahawa PAS sanggup makan babi bersama Lim Kit Siang berbanding makan ayam bersama Nik Aziz  itu benar.

Bermakna  PAS dan DAP sama-sama sanggup dan bersetuju dengan agenda  yang dibawa oleh DAP selama ini  bahawa Negara Islam dan Hudud bukanlah agenda mereka bersama selama ini.

 
.  

Bermakna kenyataan Harun Din dan Nik Aziz untuk melaksana HUDUD itu adalah satu kenyataan yang tidak berasas sama sekali  hanya gimik Politik  semata-mata seandainya PAS dan DAP berjaya menakluki Putra Jaya.

Kennyataan dari Harun din Dan Nik Aziz ini hanya satu kenyataan putaq belit dan tipu daya pilihan raya semata-mata kerana mengikut Fatwa Nik Aziz Ulama Politik Dajal bahawa...

 " Politik itu ibarat sebuah peperangan...jadi untuk menang..PAS terpaksa menipu " Nik Aziz.

Jadi tidak hairanlah Harun Din mengguna pakai Fatwa Dajal Nik Aziz demi untuk memenangkan PAS dan DAP dalam PRU 13 ini dengan berangapan DAP telah bersetuju dengan dasar perjuangan PAS untuk menegakkan hukum dan negara islam bilamana DAP sanggup menguna pakai LOGO PAS dalam PRU13 ini.

Begitulah pendekatan cetik dan bahlol Ulama Politik dajal tajaan DAP dalam usaha untuk menipu umat melayu islam hari ini demi untuk menjayakankan agenda DAP!!...


Komentar :

ada 1
jijan mali said...
pada hari 

Harun Din pun dah start letak otak kat kepala lutut ke....there goes another ulama' melayu to ularmak melayu...Sedarlah che harun din, hang dah keseluruhan PAS-piss-pussy sedang, telah dan selama-lamanya dikeldaikan oleh juak-juak DAPpigs dan P'GAY'R. Nasib kamulah labu.....

Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.