Friday, April 26, 2013

Resmi PAS menjelang pilihan Raya.......!! kah..kah..kah..kahh


Pas tetap akan melaksanakan hukum hudud sekiranya Pakatan Rakyat (PR) menang di Putrajaya pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) Mei ini walaupun ditentang parti komponennya, DAP. 

kah..kah..kah..kah
kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kahh 

Sampai bila PAS akan berhenti berkukok tentang Hudud...? Walaupun PAS sendiri menolak Hukum Hudud dengan alasan Hududlah puncanya perbalahan PAS dan DAP.Dan menjelang fajar PRU13 PAS membuat pusingan 360 darjah kononnya Pas tetap akan melaksanakan hukum hudud walaupun ditentang parti komponennya, DAP. 

Betapa putaq belit dan belidah bewaknya ulama Politik "BARUA" DAP ini.

Jika dulu mereka mencabar pihak DAP agar melihat sendiri pelembagaan PAS bahawa tidak ada satu pun yang tercatit dalam pelembagaan mereka tentang islam seterusnya PAS mendakwa.."Isu negara Islam dan perlaksanaan hudud dan syariah lah menjadi “punca “perpecahan dan perbalahan PAS /DAP dahulu, maka hari ini PAS perlu membuat satu “pengorbanan besar” dan “ijtihad besar” untuk [TIDAK]memasukkan persoalan “negara Islam” dan “perlaksanaan hudud” demi untuk menjaga perpaduan PAS dan DAP.

[HADI AWANG]
  

Dan  hari ini menjelang PRU13 ulama Politik Dajal yang berlidah bewak ini mendakwa kononnya "Pas tetap akan melaksanakan hukum Hudud walaupun ditentang parti komponennya, DAP" 

Dimana Prinsip dan pegangan PAS selama ini tentang hukum Allah S..W.T jika sebelum ini PAS mendakwa ".. isu negara Islam dan perlaksanaan hudud dan syariahlah yang menjadi “punca “perpecahan PAS dan DAP sebelum ini.

Akhirnya PAS terpaksa  berkorban untuk [TIDAK]memasukkan persoalan “negara Islam” dan “perlaksanaan hudud” didalam agenda mereka bersama DAP hari ini. 

Dan seterusnya Stopa Ali pula mendakwa "Hudud" bukan dasar utama Pakatan Rakyat. Lihat betapa "PUKIMAK" Politik Barua DAP ini mempermainkan dasar perjuangan yang kononnya diperjuangkan oleh ulama Politik Dajal mereka selama ini. 

Dan hari ini menjelang PRU13 sekali lagi Ulama Politik "BARUA" DAP mendakwa bahawa "Pas tetap akan melaksanakan hukum hudud walaupun ditentang parti komponennya, DAP.!! 

Beginilah sikap pemimpin2 yang berdakikan agama  yg menjadi "BARUA"  dan talibarut DAP ini menipu umat melayu Islam dengan memperdagangkan hukum Allah s.W.T semata-mata untuk meraih undi menjelang pilihan Raya.

Read more putaq belit ulama Politik Dajal tentang hudud menjelang pilihan Raya..

Komentar :

ada 2 comments ke “Resmi PAS menjelang pilihan Raya.......!! kah..kah..kah..kahh”
Anonymous said...
pada hari 

yg.pasti..pas adalah balaci kasta rendah yg.bekerja untuk dap dan sedia mempertahan dan membersihkan imej dap walaupun ianya berkaitan penghinaan terhadap melayu dan islam.

pas percaya 'hudud' hanya dapat terlaksana dengan berkompromi dengan parti komunis dan parti mata dajjal.

sedangkan jika mereka guna akal yg.dikurniakan ALLAH itu, adalah lebih logik hudud terlaksana jika mereka bersatu dalam UMNO.

gen2felda

Anonymous said...
pada hari 

Sebenarnya, aku dh agak dh....dan ramai org boleh agak pn cara PAS. Dh brp kali u-turn. Berpusing2. Pening betul. Kalau begini perangainya, mcm mana nk teraju negara. Jgn igt hal teraju negara boleh main2, test2. Kalau PAS betul2 perjuangkn islam, dia perlu konsisten. X kira apa pn halangan. Org akan hormati dia sbg yg berpendirian dan selari apa dia ckp dan apa dia buat. Skrg ni kita nmpk bnyk perkara tidak konsisten. Kpd pengikut tegar PAS, cuba letak diri anda disblh pihak yg neutral. Pastu nilai tindak tanduk PAS satu persatu....anda akan nmpk perkara ni dgn jelas.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.