Wednesday, April 3, 2013

PAS tidak sabar menanti saat kancuran dalam PRU13... !!


NIk Aziz seolah-olah sudah menerima isyarat kehancuran Politik PAS diambang PRU13.Denyut jantung Nik Aziz sudah mula merasa keperitan yang teramat yang bakal ditempuhinya selepas PRU13 nanti.



Walaupun ungkapan bahawa "Pas tidak menghadapi sebarang masalah sekiranya Dewan Rakyat dibubarkan esok" sebenarnya ada sesuatu yang  tersembunyi dan tersirat disebalik dakwaan tersebut yang sukar untuk Nik Aziz menjelaskan realiti kehancuran PAS selepas PRU13 kepada penganut2 Politiknya.

Harapan untuk terus mengekal kuasanya di Kelantan sudah sampai dipenghujung...bahang kehancuran PAS kali ini bukan saja dirasai oleh Nik Aziz tetapi ia turut dirasai oleh pemimpin2 PAS yang lain..cuma rata2 mereka tidak berkeupayaan untuk manzahirkan apa yang sedang mereka lalui dan rasai dalam arus kebangkitan rakyat yang sudah mulai sedar tentang pembohongan PAS selama ini...

Dakwaan Nik Aziz  bahawa "Pas tidak menghadapi sebarang masalah sekiranya Dewan Rakyat dibubarkan esok" seolah-olah Nik Aziz sudah bersedia untuk menghadapi kehancuran  Politik PAS dalam PRU13 ini.


.[read more]




Komentar :

ada 0 comments ke “PAS tidak sabar menanti saat kancuran dalam PRU13... !!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.