Tuesday, April 2, 2013

PAS jangan asyik nak gagau telor orang...telor pemimpin sendiri burut !! kah..kah..kah..kah..kahh


"Telor Mahathir kini di uji di Gelang Patah"..[sini]

kah..kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah..kahhh

Inilah padah jika aysik nak gagau telor pemimpin orang....sedangkan telor pemimpin sendiri  burut dlm jubah sendiri!!!

kah..kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah..kahhh



Rasanya bukan sekali!! bukan dua !! tetapi seluruh tempat yang menjadi medan ceramah Ahli PAS seumur hidup C.N Al-Afghani sampai disitu jugalah C.N Al-Afghani melempar cabaran demi cabaran terhadap pemimpin PAS dalam isu2 yang sedang dihebahkan ke seluruh pelusuk negeri hari ini.

Dari Isu Amanat Dajal Hadi yg didesak oleh guru ABC agar menarik balik [sini] hingga ke Isu yg mengaibkan seluruh pemimpin PAS iaitu isu "SONGLAP" duit tabung Memali...dan yang terbaru di Sik Kedah C.N Al-Afghani sekali lagi mencabar Mahfus Omar memimilih mana2 pentas untuk berbahas isu 403 yg kononnya yg diselewengkan oleh kerajaan UMNO !!

"..Saya ada bukti dan fakta..!! dan saya minta Mahfus bersedia untuk berdebat dengan saya tentang isu RM403juta ini..." Tegas Cikgu Non..!!!

Pilihlah dimana2 juga jika dia tidak sanggup saya sendiri akan turun ke tempatnya pokok sena untuk berbahas isu ini..harap siapkan pentas dimana saja...sekali lagi tegas Cik Non!!.. sewaktu ditanya setelah selesai satu Majlis ceramahnya di Kampung Kelahirannnya baru-baru ini.

Disini terbukti PAS hanya kalut  gagau telor pemimpin luar...sedangkan telor pemimpin sendiri "BURUT"  didalam seluar bersama jubah yang melindungi seribu kemungkaran pemimpin mereka selama ini. 

Jika telor Mahathir sedang diuji di gelang Patah !!! sedarkah PAS bahawa telor pemimpin mereka yg "BURUT" sedang dijentik oleh guru ABC???... [sini]

Komentar :

ada 0 comments ke “PAS jangan asyik nak gagau telor orang...telor pemimpin sendiri burut !! kah..kah..kah..kah..kahh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.