Thursday, April 25, 2013

Harun Din terpaksa menyorok dalam seluar dalam Stopa Ali bila Karpal Singh bersuara....!!kah..kah..kah..kahhh

Dimana maruah seorang yang bergelar ulama jika kenyataannya di sanggah oleh pemimpin DAP yang kuat berpegang teguh kepada Prinsip perjuangan Parti berbanding seorang yang bertaraf ulama begitu mudah untuk memperdayakan umat islam sendiri? 

 Jika inilah cara ulama berpolitik yang penuh dengan ranjau putaq belit dan tipu daya nescaya tersungkurlah umat islam.

Sepatutnya sebagai seorang tokoh ulama yang banyak ilmu tidak terburu-buru membuat sesuatu kenyataan yang mampu memberi ruang kepada musuh untuk menyerangnya. 

Dari kenyataan Harun Din jelas menunjukkan betapa putaq belitnya ulama tajaan DAP ini untuk menyakinkan umat islam bahawa DAP [kapiaq harbi ]tersebut sudah menyokong penuh dasar perjuangan PAS selama ini semata-mata DAP sanggup menggunakan LOGO PAS dalam pilihan Raya kali ini. 



Mengapa Ulama tersohor sekutu kapiaq harbi PAS ini begitu mudah membuat andaian yang bercanggah sama sekali dengan dasar perjuangan DAP selama ini? 

Apakah Ulama DAP ini merasakan bahawa Rakyat hari ini masih dalam keadaan buta huruf? atau Ulama DAP ini merasa setiap kenyataannya sebagai satu fatwa yang perlu dipatuhi oleh umat melayu yang bertaraf kayu? 

Buta dan pekak kah Ulama sekutu DAP ini bahawa DAP tidak pernah berubah sikap kecuali ulama2 PAS yang terlalu kemaruk kuasa dan pangkat saja yang banyak berubah? 

Berubah dari Haram menyokong kapiaq harbi kepada halal dan mendapat ganjaran pahala jika menyokong DAP? 

DAP sejak dulu lagi tidak pernah berubah dasarnya menentang perjuangan Islam baik yang dibawa oleh UMNO maupun yang dibawa oleh ulama2 ulama POLITIK Dajal PAS sendiri. 

Hari ini ulama2 Politik Dajal PAS seolah-oalah menjadi agen atau Barua/talibarut kepada perjuangan DAP !!

Sebenarnya hari ini rata-rata rakyat sudah nampak dengan jelas siapa ulama-ulama Politik Dajal PAS yang sudah diperalatkan oleh DAP yang jauh lebih bijak dari Ulama Politik Dajal yang berdakikan agama semata-mata untuk menipu umat islam demi untuk menjayakan agenda DAP!!! 

Harun Din sepatutnya tidak mudah dijual dan dipedagangkan oleh agen-agen DAP sepertimana Nik Aziz yang mudah diperbahlolkan oleh Anwar hari ini. 

Pekakkah Harun Din tentang Prinsip perjuangan DAP selama ini sudah berbuih2 mulut Karpal Singh memberi amaran kepada pemimpin PAS  termasuk dirinya hari ini bahawa DAP tidak sama sekali akan menyokong dasar putaq belit PAS yang cukup banyak menipu umat melayu selama ini. 

Tidak merasa malukah ulama tajaan DAP ini bilamana DAP menyanggah sama sekali dakwaan kononnya DAP bersetuju dengan dasar perjuangan Putaq belit PAS selama ini semata-mata DAP menggunakan lambang PAS. 

Prinsip perjuangan DAP tidak semurah maruah  ulama-ulama PAS yang terlalu kemaruk untuk mencari nama dan kedudukkan dalam perjuangan.

Sedarkah ulama2 sekutu  DAP ini  bahawa  ilmu yang dimiliki oleh  pemimpin2 DAP   hari ini jauh lebih mampu membela  dan menjamin kesejahteraan kaum mereka  sendiri  berbanding PAS yang hidup dari menadah uncang dan karung menjaja hukum-hukum agama kepada penganutnya yang bertaraf kayu mati.

PAS lebih banyak bergantung kepada politik putar belit yang menjaja agama hakikatnya mereka jauh ketingalan dalam menjamin kesejahteraan umat...Syurga Neraka menjadi agenda perjuangan mereka akhirnya rakyat hidup merempat dan melarat diperlembukan  oleh mereka yang mempunyai agenda peribadi.

Hari ini terbukti pemimpin2 PAS bukan saja terlibat dengan berbagai2 skandal yang tidak bermoral malah mereka terlibat dalam berbagai2 kemungkaran yang sukar dihidu oleh rakyat jelata.

Apa yang belaku selama 25 tahun di Memali terbukti PAS sebuah parti yang berlubuk dengan berbagai kemungkaran dan skandal yang tidak bermaruah.

Isu  PAS songlap duit tabung Memali selama 25tahun terbukti bahawa  belakunya Penipuan !! Penyelewengan ! Salahguna Kuasa ! Kezaliman ! Pembohongan ! gengstarime!! Penganiayaan !dan Kronisme terlampau ! yang dilakukan oleh politik yang berdakikan agama selama ini.

Apakah pemimpin2 DAP tidak melihat apa yang dilakukan oleh pemimpin PAS selama 25tahun ini....tiba-tiba hari ini  muncul pemimpin2 yang berdakikan agama  dalam PAS yang sanggup berkompromi dengan DAP semata ingin memerangi kumungkaran UMNO? semua agenda ulama politik Dajal itu dianggap retorik politik semata-mata lebih2 lagi Hudud  yang dibangkitkan sewaktu2 PAS akan hilang pengaruhnya yang besar dalam PRu13 nanti lalu membuat dakwaan bodoh kononnya PAS akan memerangi DAP jika tidak menerima Hudud jika pakatan dapat menguasai Putra jaya itu sekadar mimpi  seekor beruk tua sahaja !!

PAS talibarut DAP ia harus diperangi  oleh umat Islam !!  

Komentar :

ada 2 comments ke “Harun Din terpaksa menyorok dalam seluar dalam Stopa Ali bila Karpal Singh bersuara....!!kah..kah..kah..kahhh”
jijan mali said...
pada hari 

Kan aku dah cakap....bila DAPpigs sergah saja pasal isu hudud dan Negara islam, habis lari macai-macai PAS-piss-pussy berserta bos-bos depa masuk dalam spender putih xxxxxL Stopa Ali...kahkahkah

Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

Perris Carpet Cleaning said...
pada hari 

Hello mate niice post

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.