Thursday, April 25, 2013

Gara-gara seluar dalam Stopa Ali PAS nyanyi Hudud lagi....!! kah..kah..kahhh

“…..bukan sahaja dalam menifesto, dalam perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam, dia (DAP) boleh tengok sendiri dan baca perlembagaan itu."..” - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 4 Ogos 2001.

 Selepas PAS melalui Nik Aziz mencabar DAP melihat sendiri perlembagaan PAS yang tidak mempunyai satu perkataan pun tentang islam apatah lagi hukum tuhan PAS bersyukur.." " PAS bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.]

  
Hari ini menjelang PRU13 Nik Aziz mula pula berkokok macam ayam hutan gila betina nak laksana hudud yang tak ada pun di sebut dalam pelembagaan PAS selama ini untuk menipu lembu2 PAS kononnya Pas tetap akan melaksanakan hukum hudud sekiranya Pakatan Rakyat (PR) menang di Putrajaya pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) Mei ini walaupun ditentang parti komponennya, DAP.

 kah..kah..kah..kahh
 kah..kah..kah..kahh
 kah..kah...kah..kah 

 Nik Aziz buat lawak gila babi lagi menjelang PRU13.....apa tidaknya sebelum menang dan dapat perintah Putra Jaya awal-awal lagi DAP dah tentang masakan lepas menang PAS mampu nak tentang DAP semata-mata mau laksana hudud??? 

Beginilah sikap ulama Politik Dajal  PAS  cuba menjaja agenda yang tak ada dalam pelembagaan mereka untuk menipu umat islam menjelang PRU13. 

Betapa PUKIMAKnya ulama bertaraf "BARUA" DAP ini..menjaja hudud yang kononnya tetap akan dilaksanakan bila PAS dapat menawan Putra Jaya?? 

 Sedarkah PAS siapa mereka hari ini dalam pakatan rakyat dimata DAP dan PKR?? mereka hanya "BARUA" suruhan DAP yang tidak mampu berbuat apa2 dasar tanpa mendapat restu terlebih dahulu dari DAP> Ingat amaran awal DAP pada PAS...!!

“Karpala Bapak Singhki PAS menegaskan DAP akan menentang habis-habisan sebarang cubaan melaksanakan hukum tersebut jika pembangkang menang pilihan raya umum akan datang” 

Apakah Nik Aziz "BARUA" DAP  tersebut  masih tidak menyedari amaran awal DAP diatas ini??? 

kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kahh 
kah..kah...kah..kahh..

PRU13 jangan sesekali kita terus tertipu dengan ulama suruhan kapiaq harbi ini...mereka ulama politik berlidah bewak !!

Komentar :

ada 0 comments ke “Gara-gara seluar dalam Stopa Ali PAS nyanyi Hudud lagi....!! kah..kah..kahhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.