Wednesday, April 3, 2013

C.N aLAfghani terus dan terus membogelkan PAS....!! kah..kah..kahhh


Mungkin masih ramai dikalangan kita masih ingat kata-kata akhir C.N aL-Afghani terhadap penulis Harakah Daily yang cuba menafikan "Penyelewengan Tabung Memali" dalam Utusan Malaysia tanggal 15/02/2011[sini]

"...Jika saudara [Zulkifli Yahya a.k.a Blogger Kedah La"] mengibaratkan Utusan sebagai lalat dan langau yang berkeliaran di tong sampah dan jamban untuk mencari bahan busuk.

Sedarkah bahawa secara tidak langsung saudara mengakui dalam parti kesayangan saudara [PAS] pun telah ada bahan busuk yang sedang dihidu oleh lalat dan langau.

Saya harap Zulkifli jangan mudah menyebut isu Tabung Memali ini telah selesai, lapuk dan berkubur.



Awas jangan tunggu sampai lalat hijau yang datang.

Tolong bersihkan segera!!

C.N Al-AFGHANI- Utusan Malaysia.

Hari ini apa yang telah diucapkan oleh C.N aL-Afghani  satu masa dulu benar2 menjadi kenyataan  bilamana C.N aL-Afghani telah bangun dan menerjah Politik PAS dengan membongkar dan membogel  satu persatu kemungkaran2 yang telah belaku dalam Politik PAS  selama ini..melalui tiga buah buku keluarannya yang sudah tersebar di seluruh semenanjung khususnya di Pantai timur termasuk Terengganu dan Kelantan menambah kesan yang cukup mendalam terutamanya pada penganut2 Politik PAS hari ini .

Amaran C.N aL-Afghani kepada Kolumnis Harakah Daily a.k.a Penulis Blog Kedah La benar-benar menjadi kenyataan ....hari ini lalat hijau sudah mula menghidu kebusukkan PAS dalam beberapa Isu yang mengaibkan diantaranya "isu Penyelewengan Tabung Memali" yang masih disembunyikan oleh pemimpin2 PAS.

Hari ini nama C.N aL-Afghani tiba2 menjadi nama yang cukup digeruni  dan popular  dikalangan pemimpin PAS dan nama yang cukup laris dan mendapat sambutan yg hebat dikalangan Rakyat khususnya dari penganut2 politik PAS  sendiri di tanah air..samada melalui ceramah tertutup maupun terbuka yg dianjurkan oleh badan2 NGO.

Apa pun PAS melalui Blog PRO  [PAS]  hanya mampu mengecam tindakkan C.N aLAfghani  yg berjaya menyedarkan ribuan penyokong2 PAS hari ini..[Clik] 

Harapan kita C.N aLAfghani diberi kekuatan oleh Allah S.W.T dalam usaha menegak kebenaran ! 

Insyaallah !! 

 


 

Komentar :

ada 0 comments ke “C.N aLAfghani terus dan terus membogelkan PAS....!! kah..kah..kahhh ”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.