Tuesday, April 2, 2013

Bekas tahanan Ordinan Darurat Vs Blogger pengundi hantu??? kah..kah..kah..kah..kahh


GOMO atau Wan Muhammad Azri Wan Deris a.k.a (Papagomo)hanya diantara blogger nyamuk yang tidak punya apa2 agenda Politik yang kononnya pernah didakwa diatas kesalahan rasuah seterusnya dakwaan pecacai2 DAP lagi..GOMO disahkan oleh PDRM bahawa beliau telah ditamatkan perkhidmatan kerana melakukan jenayah dan Pengerusi SPR mengakui bahawa beliau juga adalah seorang pengundi hantu," kikikikikikikiki

Jika mau dibandingkan Papa Gomo Blogger nyamuk yang tidak mempunyai agena politik dengan Penceramah PAS yang bertitle Tok Ayah yg kini sudah berketayap sedang berada dipentas PAS di ditahan di bawah Ordinan Darurat maka terlalu jauh jarak jenayah Papa gomo lakukan berbanding jenayah Ordinan Darurat yang dilakukan oleh penceramah jemputan yang menjadi sanjungan PAS yang kononnya mampu menarik rakyat kedah menyokong agenda jijik mereka? 

kah..kah..kah..kah..

Allahuakbar !! apakah PAS sudah ketandusan ust-ust pondok yang boleh dibanggakan oleh rakyat Kedah berbanding Ust yang ditahan dibawah Ordinan Darurat?[sini]........fuh!! fuh!! fuh!!



GMC harap Bermuasabah dirilah wahai pemimpin2 PAS janganlah memperalatkan pemimpin seperti ini untuk menipu rakyat?

Siapa Hj Ton penceramah undangan PAS di Kedah..baca...[sini]..akhirnya penceramah hebat ini ditahan bagi membantu siasatan kes rompakan wang tunai RM3.19 juta daripada sebuah van keselamatan di Gurun dekat sini pada 5 Februari lalu, hari ini di julang dan disanjung oleh PAS melebihi ulama tersohor...??

[Sini]....Cukup2lah membela penjenyah Tabung Memali....

Komentar :

ada 0 comments ke “Bekas tahanan Ordinan Darurat Vs Blogger pengundi hantu??? kah..kah..kah..kah..kahh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.