Tuesday, March 26, 2013

Wei....mai pakat2 tengok....Pembinaan Lebuh Raya Rakyat dah nak siap??? KAH..KAH..KAH..KAH


Pada 25 Mach 2013 Harakah Daily melapurkan pembinaan Lebuh Raya Rakyat Kota Bharu-Kuala Krai bermula.

Hutan mula dibersihkan untuk memberi laluan kepada lebuh raya tersebut apa yang kita nampak terdapat dua orang kontraktor sedang mencari kura-kura...[sini]

Ruj:Foto dibawah.

kah....kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah...kahh...kahh



Kemudian ada 25 Mach 2013 [sekali lagi] Harakah Daily siarkan pula tajuk "Pembinaan Lebuh Raya Rakyat ikut jadual tanpa sebarang Foto  untuk membukti sejauh mana Progres kerja sudah berjalan ... tiba2  saja berita berikutnya "akan siap" ikut jadual???....[sini]

kah....kah..kah..kahh

kah..kah..kah..kah..kahh

kah..kah..kah...kahh...kahh



Mai kita pakat2 tengok dan teliti   cara  pembinaan tanda mercu Projek atau Singn Board Projek Pembinaan Lebuh Raya Rakyat yang cukup Megah terpacak dan terpampang seperti yg disiarkan dalam Harakah Daily.

Apa bahan2  atau material   yg digunakan???samada batu bata ! simen? atau hanya.. kayu2  2 x 3 dan beberapa keping Plywood biasa termasuk dua tiga Tin cat biasa sekadar  untuk dijadikan  replika  pilihan raya untuk menipu rakyat jelata..

kah..kah...kah..ka..
kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah..kahh

Mengikut jangka hayat Sing Bord ini rasanya  belum pun selesai PRU 13 segala plywood yang membentuk kerangka Mercu tanda Projek Rakyat ini akan lekang dan bertaburan begitu saja...paling lama 2 bulan...dan paling cepat sebelum PRU13 selesai Singn Bord ini akan bertaburan lekang bermandikan panas dan hujan...

kah..kah..kah..kah..kahhh

/

Sekali pandang ia cukup hebat serta "KUKUH" seolah-olah  Singn Board ini atau mercu tanda pembinaan Lebuh Raya Rakyat ini dapat bertahan sehingga projek tersebut siap!

Bila diteliti betul2 Singn Bord atau mercu tanda Projek ini ianya dibina sekadar untuk menjadi  "REPLIKA" bahan  untuk berkempin dalam pilihan Raya tidak lebih dari itu..

Sturuktur dan bahan atau material digunakan tidak munasabah hanya mengguna plywood dan kayu 2 x 3 membentuk kotak untuk menampakkan kecangihan Mercu tanda tersebut bila di fotokan!!



Hakikat dan realiti yang sebenar tidak lah sehebat tajuk beritanya yg cukup megah kerana akan siap mengikut Jadual...bayangkan betapa putaq belitnya puak2 haram jadah ini menipu rakyat...dari Singn Board yang tersergam.... ia cuma berkulitkan Plywood  dan kayu-kayu biasa ....serta dicatkan agar menampak kehebatannya untuk dijadikan sebuah   "replika"  menggunakan plywood biasa untuk menipu bangsa dalam Pilihan raya!!

Akhirnya mereka megah mencanang inilah satu-satunya Projek Lebuh Raya untuk Rakyat tanpa TOL inilah Projek FANTASI puak2 haram jadah ini yang tidak akan menjadi realiti sampai Nik Aziz mati ...[sini]

Komentar :

ada 0 comments ke “Wei....mai pakat2 tengok....Pembinaan Lebuh Raya Rakyat dah nak siap??? KAH..KAH..KAH..KAH ”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.