Sunday, March 17, 2013

Jahilnya Ketua Wanita PKR Selangor cemar Fatwa Hadi Awang...bodo pa..? kah..kah..kah...kahh


Sia-sia Hadi Awang mengeluarkan fatwa dan peringatan bahwa "ISLAM" bukannya  Budha atau agama Hindu yang benarkan aib pemimpin didedahkan.!!..tetapi sebalik "ISLAM"  yang membenarkan aib pemimpin didedahkan !! ada faham !!



Mengapa Ketua Wanita PKR Selangor ini terlalu jahil dengan "ISLAM"? bukan kah Hadi Awang selaku Ulama Politik sekutu DAP sudah menjelaskan bahawa dibolehkan oleh islam mendedahkan aibkan sesaorang pemimpin demi kebaikkan !!

kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah..kahh...kahh



Apa guna kenyataan atau dakwaan dari Ulama PAS ini...masakan Ulama DAP ini sanggup menipu !! berbohong !! atau memutaq belit kenyataannya tentang apa yang ditegah dan apa yang dilarang oleh Islam??

Andainya ia satu Fitnah Jahat yang kononnya untuk mencemar nama baik pemimpin Paling suci  tersebut  mengapa individu berkenaan tidak tampil menafikan melalui "SUMPAH LAKNAT" bukankah ini satu jalan yang terakhir untuk melawan arus fitnah jahat ini?

kah..kah..kah..kahhh
kah..kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah..kah..kahhh

Jika PI Bala pun boleh bersumpah untuk meyakinkan pemimpin2 PR tentang isu yang dibangkitkan itu benar... masakan Awanr tidak boleh bertindak sedemikian disaat-saat serangan taktik kotor yang kononnya menjadi semakin rancak digunakan oleh pihak2 tidak bertanggungjawab menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13). ???

Penyerang2 Politik sebenarnya menyambut seruan Hadi Awang selaku Ulama Politik DAP yang mendakwa bahawa "ISLAM" membenarkan !!

Jika serangan peribadi yang mengaibkan ini mendatangkan satu kesalahan bermakna kita melawan dengan kehendak dan tuntutan Islam seperti yang dimaksudkan oleh Ulama PAS tersebut.

Apakah menjadi satu kesalahan penyerang2 Politik mengambil pendekatan Ulama PAS hari ini... lagipun ia satu tindakkan  yang dibenarkan oleh "ISLAM" !!....sekurang2nya mendapat ganjaran pahala apabila kita melakukannya!!

kah..kah..kah..kah..
kah..kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kahh...kah..kah..kahh.

[sini]










Komentar :

ada 0 comments ke “Jahilnya Ketua Wanita PKR Selangor cemar Fatwa Hadi Awang...bodo pa..? kah..kah..kah...kahh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.