Sunday, March 17, 2013

Bangkai2 penceroboh ini wira Syahid dunia akhirat pada PAS.. ianya tidak mustahil.. kah..kah..kah..kahhh


Tidak ada yang mustahil boleh berlaku dalam politik PAS dan pendirian pemimpin PAS hari ini yang sedang kemaruk mengejar kuasa !.

Jika Komunis yang menjadi musuh tradisi kepada Rakyat dan Negara satu masa dulu pun kini  sudah dijulang dan dijunjung oleh pemimpin PAS tidak mustahil  jika bangkai2 penceroboh yang mampos hari ini akan menjadi Icon syuhada2 PAS satu hari nanti !!

Bayangkan Tragei 13 Mei  satu masa dulu  bukan lagi satu tragedi yang patut dijadikan iktibar tetapi ia cuma dianggap mainan Politik UMNO hari ini setaraf kenyataan Tian CIBAI tentang peristiwa Lahad Datu.



Hari ini  PAS  dalam keadaan terpaksa  dan bersandiwa turut mengecam penceroboh2 Lahad Datu  yang mengorbankan berpuluh-puluh anggota keselamatan semata-mata untuk  meraih undi walaupun kematian  anggota2 keselamatan kita hanya dianggap  sekadar "Syahid dunia". 

Begitulah rendahnya pandangan  pemimpin mereka yang terlalu kemaruk untuk berkuasa dan untuk  meraih undi rakyat jelata ..... terhadap perjuangan yang bukan memihak kepada politik mereka hari ini.

Tidak hairanlah jika satu hari nanti  bangkai2 penceroboh Lahad Datu ini menjadi idola sanjungan  pemimpin PAS sebagai Syahid Dunia Akhirat kerana bangkai2  yang  terkorban hari  ini  mengikut dakwaan generasi Politik mereka satu hari nanti  .....dikategorikan syahid dunia akhirat kerana niat sebenar mereka bangkai2 yang mampos"  hari ini  adalah untuk pertahankan tanah nenek moyang mereka dan membela Islam dan tidak ada sebab-sebab lain.

Dan tidak mustahil bangkai2 penceroboh yang pernah merobek isi perut anggota keselamatan kita seganas pengganas Serb di Bosnia menjadi kebanggaan  dan sanjungan perjuangan mereka satu hari nanti.

Jika para isteri2 dan balu- balu mangsa dalam Tragedi Memali yang pernah disanjung dan dijunjung dan di jaja diserata pelusuk tanah air pada satu masa dulu kini hanya ditabalkan sebagai isteri2 pada Syhada murahan yang bakal menjadi penghuni Negara setaraf kaum Lut dan Noh apakah mustahil bangkai2 penceroboh di lahad datu hari ini akan dijulang dan disanjung oleh pemimpin PAS satu hari nanti ...manakala mangsa yang terdiri dari anggota keselamatan serta kaum kerabat mereka akan di chop sebagai  kaum kerabat pengkhianat Negara??

Semua ini tidak mustahil akan berlaku, jika rakyat terus memberi sokongan dan mandat  kepada PAS dalam pru13 terhadap perjuangan mereka yang penuh dengan tipu muslihat yang memperalatkan agama demi kuasa!!
 
Ingat lah wahai bangsa Melayu yang mengakui islam agamanya PAS bukan lagi sebuah Parti yang mendaulat perjuangan Islam.PAS hanya sebuah parti Sosial yang mejadi "BARUA" pada agenda Anwar dan DAP!!

Tragedi Memali "WAJIB" dijadikan pengajaran bagi umat islam tentang perjuangan PAS hari ini yang sudah menjadi "ALAT" kepada agenda YAHUDI Laknatullah!!disebalik perjuangan DAP dan PKR!

Allahuakbar !!!


 

  

  

Komentar :

ada 0 comments ke “Bangkai2 penceroboh ini wira Syahid dunia akhirat pada PAS.. ianya tidak mustahil.. kah..kah..kah..kahhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.