Thursday, March 29, 2012

ANWAR BERANI POTONG AYAM ??? kah..kah..kahhhh


Selama ini Anwar menolak sumpah Laknat yang disarankan oleh beberapa orang tertentu termasuk ulama kasut kayu.....apa kata,jika Anwar berkongsi sumpah dalam satu uacara "Potong Ayam" yang akan diadakan oleh Lee dan dr Wee???

Kah..kah...kahhhh

Kah...kah...kahhh

Tetapi berani kah Anwar turut serta mengambil bahagian dalam satu upacara menyembelih/potong ayam bersama Lee dan Wee untuk membuktikan bahawa beliau berkata benar....bukan peliwat dan bukan kaki Zina seperti yang didakwa oleh dato' Eskay??

Kalau Lee Siak Taa berani mencabar Datuk Dr Wee Ka Siong untuk membuktikan siapa yang bercakap benar,mengapa Anwar tidak berani bersama2 Lee dan Dr Wee dalam majlis potong ayam tersebut??/

Kah..kah...kahhhh

Kalau bersumpah cara Islam Anwar tidak mau....mengapa Anwar tidak memilih bersumpah cara Lee dan Wee melalui upacara "Potong ayaM" ???

Kah...kah..kahhhhh


Seorang warga emas yang didakwa cuba menyerang timbalan menteri pelajaran Datuk Dr Wee Ka Siong, menafikan bahawa beliau telah bertindak kasar semasa perhimpunan pendidikan Cina, Ahad lalu.

Lee juga mencabar Wee untuk mengambil bahagian dalam satu upacara menyembelih ayam untuk membuktikan bahawa beliau berkata benar....mengapa Anwar tidak ikut serta dalam majlis tersebut...sekurang2nya dapat meyakinkan pengudi2 MCA dan DAP....walaupun tidak dapat menyakinkan pengundi2 PAS dan PKR...

kah..kah..kahhh
kah..kah..kahhh
kah...kah...kahhh

Potong ayam!!!!.....Anwar kaki Zina dan peliwat......!!!

Kah...kah...kahhhh

Komentar :

ada 0 comments ke “ANWAR BERANI POTONG AYAM ??? kah..kah..kahhhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.