Wednesday, October 26, 2011

UMNO BODOH BERBANDING PAS – Nik Aziz kah..kah..kahhh


"Puak-puak UMNO tidak padai hendak menyatakan keburukkan dalam PAS ,hanya PAS yang berani buat pekara ini..!!" -kata Nik Aziz mengikut cerita Ustaz Saidi dalam bicara kes Zina Saipul Bahri.


Pada sahabat2 dan seluruh pengunjung Blog GMC yang belum selesai membaca kisah penyelewengan Tabung anak yatim dan balu di Memali melalui Buku Air Mata Mat Sabu dibumi Memali..ikuitilah cerita drp Ust Saidi tentang Sikap sebenar pemimpin PAS dalam menangani sesuatu isu yang melibat Kroni mereka ,dimana mereka sanggup melindungi kemunkaran semata-mata "TAKUT" dari pengetahuan UMNO berbanding "TAKUT" kepada Hukum dan Allah swt.


Begitu juga lah dengan Isu penyelewengan wang tabung mangsa di Memali,Pemimpin PAS cuba melindungi dari terbongkar dan terdedah pada pengetahuan UMNO !!.Allahuakbar !!


Tetapi kuasa Allah Swt mengatasi segala2nya bila mana penulis buku tersebut mendapat restu dari Mat Sabu agar pendedahan ini dibukukan untuk edaran agar penyokong2 PAS sendiri sedar siapa Yusof Husin Senator PAS hari ini yang menjadi kroni Azizan Razak musuh Mat Sabu..

Tidak hairanlah jika hari ini Mat Sabu diantara pemimpin PAS yang tidak disukai oleh kroni2 Azizan dalam PAS!!

Kerana Mat Sabu juga adalah diantara pemimpin tertinggi PAS hari ini yang mengatahui kisah sebenar penyelewengan tabung balu dan anak Yatim di Memali.yang melibat indivindu dalam PAS ......ini ditegaskan sendiri oleh mangsa tabung pada GMC.

Ikuti kisah sebenar penyelewengan tabung Memali dalam buku Air Mata Mat Sabu.... yang mempunyai persamaannya  jalan ceritanya dengan  isu zina YB PAS melalui pendedahan Ust Saidi  tentang bagaima sikap pemimpin PAS dalam menangani Isu membabitkan pemimpin mereka yang mengaibkan...

Cuma  berlainan Isu... tapi jalan cerita untuk menutup malu tetap sama....[sini]

...waallahualam. ....bersambung...

Komentar :

ada 2 comments ke “UMNO BODOH BERBANDING PAS – Nik Aziz kah..kah..kahhh”
Unknown said...
pada hari 

More hints high quality designer replica Related Site gucci replica Continue Reading best replica designer

tesat said...
pada hari 

z2u08s5o61 l9i20q3l93 x9w87n4h52 q2t79h1t89 p1k44n8p74 l7w03j3v20

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.