Monday, October 24, 2011

TUKAR KERUSI UMNO KEDAH AKUR !! kah..kahh..kahh..


Elok le tu..dari kekal melingkupkan kerusi dan UMNO dalam PRU13 nanti.Terutama sekali Sungai Petani,Padang Serai ,Baling, dan lain2 bahagian yang se “barah tek” dengannya.

Lebih2 lagi disaat2 DAP dan PKR berebut kerusi , UMNO pula membuat pusingan U melalui keputusan Umno Kedah akur jika diminta tukar kerusi….

kah..kah..kahh..


Dari segi strategi UMNO buat U turn dah tepat…Cuma bimbang yang kena tukar buat u turn ke PKR…atau mensabotaj Parti Sendiri kerana tidak terpilih ataupun tekpaksa beralih kerusi yang tidak meyakinkan mereka mampu menang….

kah..kah..kahh..

Angin2 untuk mensabotaj jika tidak terpilih atau terpaksa berubah kerusi sudah lama kedengaran Cuma Ya atau tidak hanya selepas PRU13 baru dapat keputusannya, seperti yang pernah terjadi dalam PRU12 yang lalu…kononnya ada yang bakar bendera,kambuih payung dan sebagainya….akhirnya UMNO tertirap dengan rakan sendiri..

kah..kah…kahhh

Bukan berniat dengki..Cuma Datuk Najib perlu berhati2 dengan keputusan tukar kerusi ini yang banyak akan menimbul implikasi dalam puak2 UMNO sendiri...!!

kah..kah..kahhh

Umno Kedah akan akur jika diminta tukar kerusi

Apa yang lebih penting sekarang ialah mencari jalan menguatkan lagi pengaruh BN pada semua kalangan pengundi pelbagai kaum di negara ini, katanya kepada Bernama selepas merasmikan Program Rumah Terbuka Pemuda MIC Padang Serai, Padang Taman Kucai, Lunas petang semalam. ...selajunya [disini]

Komentar :

ada 1
ulaq sawa said...
pada hari 

hai dato bashah perli puak kaki sabotaj PRU 12 yang di Padang Serai la tu.Itu lah cerita UMNO Padang Serai.Dia punya kepala sabotaj sudah kena letak jawatan secara paksa rela.Tinggal lagi kuda-kuda kurap yang masih merayau jadi rumput padang.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.