Monday, October 17, 2011

TOKONG SAYUR DIKEDAH DAN ULAMA PAS??


Jika..Mat Bashah dengan agenda Menghantar Pulang Tokong Sayur’ dan Ulama PAS pula dengan agenda pengkebumian Teo Beng Hock??

Kah..kah..kahhh
Kah..kah..kah..kahh
Kah…kah..kah…kahhh.kahh

Kata dulang Paku serpih !!!Cukup Sial !! Sial !! Sial !!


Mengapa isu Mat Basah dan Tokong Sayur “Sohibus Samahah Mufti Kerajaan Negeri Kedah Dato’ Sheikh Baderuddin Ahmad yang menjadi tempat rujukkan PAS?

Apakah para Ulama2 dalam Politik Dajal Dalam PAS sudah Jahil dari Mat Bashah?? Dan segala Fatwa /Hukum serta Amanat Dajal  dari segala Ulama PAS sudah tidak boleh dipakai guna lagi….["Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" Majlis Ulama PAS Kelantan pada Ogos 1963]

Kah..kah..kahhh
Kah..kah..kah..kahh
Kah…kah..kah…kahhh.kahh


“…….umat Islam dilarang menyertai upacara keagamaan bukan Islam berdasarkan kaedah “Redho akan kekufuran boleh membawa kufur”. Mufti Kerajaan Negeri Kedah Dato’ Sheikh Baderuddin Ahmad

Apakah relavan bagi pihak Menteri Besar menghadiri majlis keagamaan seperti sambutan Deepavali kerana ia menyentuh saol akidah ?

( PAS KAWASAN KUALA KEDAH )

Kekurangan dapat diatasi dengan segera dan terbaik mengawasi Exco daripada penyelewengan dalam aspek akhlak dan perbelanjaan.
Kata Saidina Umar yang bermaksud :
“ Hisablah dirimu sebelum kamu dihisabkan oleh Allah AWT”

( DMPKP / DMPNK )[Dewan Muslimat/Pemuda PAS Negeri Kedah]

…………….upacara keagamaan bukan Islam maka ia jelas bertentangan dengan ajaran Islam yang menitikberatkan kemurnian aqidah di samping tindakan tersebut telah menjatuhkan maruah umat Islam.

Kah…kah..kah..


…. umat Islam dilarang menyertai upacara keagamaan bukan Islam berdasarkan kaedah “Redho akan kekufuran boleh membawa kufur”. Mufti Kerajaan Negeri Kedah Dato’ Sheikh Baderuddin Ahmad.

Kah..kah..kahh..

“Memandangkan PAS sebuah Parti yang konon-kononnya memperjuangkan dan mempertahankan segenap Hukum Islam dimana pemimpin mereka juga terdiri para2 ulama-ulama Politik dajal serta wakil2 rakyat yang mempunyai pengaruh besar dalam masyarat , Rakyat bimbang apa yang dilakukan oleh pemimpin bertaraf ulama Politik Dajal yg berdakikan agama hari ini akan dituruti oleh umat Islam lain yang tidak memahami Islam dengan baik khususnya penganut PAS di Kedah yg baru berjinak2 dengan parti sekutu kapiaq harbi PAS hari ini….”

Kah..kah..kahhh
Kah..kah..kah..kahh
Kah…kah..kah…kahhh.kahh

Jika orang Islam khususnya penyokong,pemimpin serta penasihat mereka sama-sama mengikut upacara pengkebumian Teoh Beng Hock satu masa dulu dan turut serta mengarak bangkai, maka seluruh pemimpin PAS juga tidak terkecuali terdedah kepada dakwaan 'turut mengambil bahagian'. Apa hukumnya? Dato' Mufti telah menjelaskan hukumnya…

Kah..kah..kah..kahh

Rakyat Kedah khususnya pengundi2 Islam memahami situasi Politik Dajal PAS hari ini yang terdesak kini bergantung harap kepada undi orang bukan Islam khususnya DAP untuk mengekal kuasa di Kedah terpajsa mengoraban kan Prinsip serta Hkum: ["Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" Majlis Ulama PAS Kelantan pada Ogos 1963] dan Amanat Dajal Hadi Awang…

Apabila ada pihak mendesak supaya diharamkan judi,Menteri Besar memberi alasan
Perlu ambil kira kaum lain,maksudnya ‘ undi mereka[kapiaq harbi/DAP] adalah penentu dan penting ’ dalam memenangkan PAS.

…….walaupun sebelum ini hukumnya sah kafir dan haram !

Tetapi pemimpin belidah bewak dalam PAS berserta ulama Politik Dajal mereka hari ini melalui Politik terdesak ala talibarut DAP akan melakukan apa sahaja untuk menarik undi bukan Muslim,… tetapi takkanlah sampai ke tahap menggadai aqidah demi undi kapiaq harbi DAP??

Kah..kah..kah..kahhh
Kah..kah..kah..kahhh
Kah..kah..kah..kahhh

"Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.

Kah..kah..kah..kahhh
Kah..kah..kah..kahhh
Kah..kah..kah..kahhh

Apa bezanya Mat Basah dengan agenda Menghantar Pulang Tokong Sayur’ dan pemimpin PAS dengan agenda pengkebumian Teo Beng Hock??

Apa kata pula HUKUM dari ulama PAS hari ini….undi DAP dapat ganjaran pahala !!!

Kah..kah..kah..kahhh
Kah..kah..kah..kahhh
Kah..kah..kah..kahhh


ADUN Bakar Bata itu telah menyertai perarakan ‘Menghantar Pulang Tokong Sayur’ yang diadakan di Jalan Gangsa dan Jalan Putra, bersama-sama penganut agama Buddha.


Komentar :

ada 0 comments ke “TOKONG SAYUR DIKEDAH DAN ULAMA PAS??”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.