Saturday, October 29, 2011

"Kit Siang jadi Timbalan kalau saya jadi PM" ANWAR


Tu…dia..puaih eih hati PAS dan seluruh ahLOL2 yang sewaktu dengannya bila Al-Juburi membuat kenyataan bahawa KIT SIANG akan jadi TPM dalam PRU13 akan datang !!

Selain HUDUD agenda PAS untuk memutaq belit orang Melayu untuk meraih undi PRU13. ..kini Anwar pula dengan agenda TPM disandang oleh Kit Siang untuk memancing pengundi Cina...

Inilah Agenda paling Jijiik dibawah kepimpinan Anjing2 Politik yang kemaruk kuasa..!!

kah..kah..kah..

Ada rahsia sebab tidak memilih pemimpin berDAKIkan Islam jadi TPM sebaliknya Lim Kit Siang…diakhir entry ini jawapannya!

PRU12 dulu…Anwar janji Hadi Awang pencita Amanat Dajai jadi TPM kalau Anwar PM…kah..kah..kahh

PRU13 ni tukar pula Kit Siang jadi TPM ,Anwar jadi PM..kah..kah..kah..


Ada Alasan kukuh Anwar melantik Lim Kit Siang jadi TPM dalam PRU13 alasan Anwar, selama ini yang mempertahankannya bukan adalah kutu haprak ditepi jalan..tapi Sheikh Yusuf al-Qaradawi…[CLIK DISINI] untuk lebih jelas..

Bukan Sheikh Murslidol am PAS waly terompah ! ,bukan pencipta Amanat Dajal Hadi aweeng yang lidah becabang,yang selama ini hanya bijak mencanang nak tegak itu dan ini,nak tegak hukum itu dan ini..dan juga Anwar tidak sama sekali akan memilih pemimpin yang tidak mencerminkan cara berpakaian dan tawaduk mereka,dan bukan pemimpin yang suka memaki hamun,bukan pemimpin yang sanggup menjadi pelawak sarkas yang hanya menjadikan bahan orang lain mengaut keuntungan dan hanyut dalam tepukkan.. bersedia pula diperkaldaikan oleh DAP,bukan pemimpin melayu PAS yang mahu segala keistimewaan orang melayu dihapuskan,bukan pemimpin yang hanya berangan2 disiang hari untuk memerintah Negara ..... tetapi tidak mempunyai rancangan untuk memajukan rakyat, lansung tidak ada kemampuan,pengalaman malah tidak ada ketokohan.

Dan akhir sekali TPM pilihan Anwar bukan dikalangan pemimpin PAS yang hanya bijak nak menegak itu dan ini dalam ceramah2 mereka dimalam buta.. bila habis ceramah balik tidur…esok berceramah lagi..menadah uncang,karung dan guni untuk menyara anak bini….


Maknaaaaaanya..!!! Anwar samasekali tidak akan memilih pemimpin PAS yang memiliki kreteria diatas berbanding Lim Kit Siang!!

Pemimpin2 PAS perlu sedar diri jgn lupa daratan. Pada Anwar..pemimpin PAS hanya pelawak sarkas yang hanya dijadikan bahan oleh orang lain mengaut keuntungan dan hanyut dalam tepukkan dan bersedia pula diperkaldaikan oleh DAP…maupun Anwar sendiri hari ini.

Sebenarnya Anwar lebih awal menolak PAS dan seluruh kepimpinannya sejak Arwah Ust Fadzil Nor lagi…tidak masakan Anwar sanggup melempar tomahan pada PAS,sewaktu berceramah di Padang Menora tasek Glugor..bahawa PAS hanya mampu hidup dengan uncang baja kerajaan Pusat.

Tanpa uncang baja subsidi dari Kerajaan Pusat pemimpin PAS tidak mampu nak cetak Poster Partinnya.

Cuba ahlol lagi bahlol2 dalam PAS bertanya sendiri dengan Mat Sabu???dirumah sapa sewaktu itu Anwar berucap?

Benarkah Anwar orang yang berilmu ? sewaktu dapat RM50 dari abim dulu… suruh dia maki UMNO dia maki..bila UMNO bagi dia RM100 ringgit… suruh dia maki PAS dia maki,hari ni DAP/PAS bagi dia jawatan PM …dia maki balik UMNO yang pernah bagi dia RM100 dulu .

Orang ini ada ilmu ka?. Orang ini you bayar dia 100 ringgit, suruh dia maki, dia maki. Kemudian esok kalau kita bayar 200 ringgit, dia maki balik (orang yang beri 100 ringgit)."

Jelas hari ini DAP/PAS bagi dia jawatan PM ,dia maki balik pada orang yang bagi dia RM100 ringgit dulu!!

Esok lusa DAP bagi dia RM1000 ringgit,dia juga akan maki PAS balik…!!

Semua situasi tersebut anwar dah lalui…Cuma bahlol2 dalam PAS saja yang beeeeeeaa..NGONG !!

Mengapa Anwar tidak pilih PAS sebagai TPM…??


"Sebab itu, kita jangan lawan cara mereka.  Tanya saya, jangan lawan cara mereka.  Orang ini jahil.  Orang ini tak ada ilmu.  Orang ini you bayar dia 100 ringgit, suruh dia maki, dia maki.  Kemudian esok kalau kita bayar 200 ringgit, dia maki balik (orang yang beri 100 ringgit)." Anwar

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

Anwar nak angkat Kit Siang jadi TPM sebab dia tahu Kit Siang lebih pandai dlm semua hal Politik dan dalam banyak lagi hal kalau di bandingkan dgn Hj Hadi.Anwar pun sudah fikir perkara ini dgn mendalam. Hj Hadi hanya pandai berceramah dalam hal agama saja,Hj hadi juga tak consistent dalam berjuangan nya spt dulu negara Islam sekarang negara Berkebajikan dlm lain lain hal tak boleh tanding Kit Siang consistent dari dulu hingga sekarang dalam berjuangan nya, lagi pun ianya akan mendapat sokongan dan menpengaruhi kaum cina Malaysia.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.